Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2792 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Hebben we jouw auto niet met het concours d'elegance gespot in Assen op Viva Italia afgelopen jaar toevallig?

2. aero

aero Formula Junior

May 8, 2011
    336
    the netherlands
    Full Name:
    Emil Dubbelman
    Klopt helemaal, de 208 GTB is toen 1e bij de youngtimers geworden, mijn auto 3e bij de classics.

3. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Zal ik doen Fred. :)

Ben al lang op zoek naar een handgeschakelde 612, maar vond ze meestal niet mooi.
    Deze wagen is van een 74 (!) jarige notaris geweest in een dorpje in Italië. Hij heeft de wagen nieuw gekocht en zelf opgehaald bij de fabriek in 2005. De wagen is in een nieuwstaat en heeft een Ferrari Power garantie.
    Ik heb bij het zoeken en de onderhandelingen veel hulp gehad van Eugenio en Andrea in Italië. :)

4. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,138
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik snap je reactie, maar verplaats je in de potentiële koper. 99% heeft nog nooit van een 208 gehoord, denkt dat het een typefout is. Vervolgens ziet men de technische gegevens en vergelijkt die met een 308. Als je voor hetzelfde geld een 308 kunt kopen, wat zal die potentiëlek koper dan doen? En dan kijkt men meestal niet naar de staat van de auto. Dat is niet eerlijk, ik weet het, maar zo gaat het meestal wel.

Ik hoop dat hij hem kan verkopen voor die prijs!

5. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Met m'n 308 GT4 (die overigens in top conditie minder heeft gekost) hoef ik me daar totaal geen zorgen om te maken nee.

Maar goed, het is waar je voorkeur naar uit gaat. Voor mij is een sportwagen bedoeld voor het rijplezier, en gevoel dat je lekker door kan rijden is daar zeker een groot onderdeel van. Als ik in de auto zit zie ik hem niet. Voor anderen zal het meer om de looks gaan.

Wat niet wegneemt dat ik de GT4 een mooiere auto vind dan de GTB overigens. Maar dat is HEEL persoonlijk...

6. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,138
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    #69781 bigodino, Apr 20, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Kreeg vandaag deze mail van de MM organisatie:

Dear Enthusiast,

This year another stunning event will be added to the rich program of the Mille Miglia and you and your car have the opportunity to be part of it.

On Tuesday May 15th an enormous and significant mosaic formed by 375 classic cars – as many cars as those participating in the rally – will take place in Fiera di Brescia (Brescia Trade Fair), nearby the scrutineering area.

The mosaic will represent the unmistakable logo of the Freccia Rossa.The performance will be recorded from up above and it will run for the prestigious Guinness World Records.

It’s a real pleasure for us to invite you to be part of it with your car. As a 2012 Mille Miglia entrant you have the priority to book for this collateral event. Please note however, that due to organizational procedures we need your confirmation by April 16th; after the given date we will involve other participants.

Every participant will receive an aerial photograph of the performance and a celebrative t-shirt and sticker; moreover you and your car will be mentioned in a special page dedicated to the event inside the photographic book of the 2012 Mille Miglia.

Blijkbaar denken ze dat ik deelnemer ben?! :) Anyway, 16 april is al voorbij....:(

Lijkt me wel mooi als alle deelnemers buiten komen te staan, bij mooi weer kun je dan hopelijk mooie foto's maken.
    Image Unavailable, Please Login

7. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Ja, leuk, maar dat terrein naast de Fiera staat vol met trucks en aanhangers, ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen. Mijn auto komt pas later aan dus ik sta er niet op. Vind het ook een wat onzinnig plan....

Ciao
    Oscar

8. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    En als die pijl nu nog de juiste kant op wijst.... ;)

Onno

9. 12Esc

12Esc Formula Junior

Aug 21, 2006
    529
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    Mogen alleen rode auto's meedoen? ;)

10. paulus-1

paulus-1 Formula Junior

Nov 8, 2010
    261
    Nederland
    Full Name:
    Paulus Hollander
    #69785 paulus-1, Apr 20, 2012
  11. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik denk dat ik het in het echt moet zien. Op de foto wel aardig maar moeilijk een goede indruk te krijgen. Two-tone kan wel erg goed werken op een 599.

Onno

12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Gewoon wrappen, dan kan je het er af halen wanneer je het zat bent ;)

Ik denk dat het wel mooi staat.

13. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik vind het er wel stoer uit zien Paulus. Wrappen is inderdaad een goed idee.

14. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Ik vind two-tone ook wel mooi staan op de 599. Gewoon wrappen idd en je haalt het er zo van af als je het zat bent.

15. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,138
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
  16. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
  17. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Wist niet dat Jay Kay nog zo cameraschuw is dat hij spontaan z'n tankdop vergeet...

18. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
  19. tomgt

tomgt F1 Veteran
    Rossa Subscribed

Feb 22, 2004
    7,181
    Netherlands
    Full Name:
    Tom Wiggers
  20. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #69797 328gts1987, Apr 20, 2012
    +2 Hans. Want Maurik zal dit zeker (na vandaag) bevestigen...

Allereerst Maurik feliciteren met zijn schitterende (lees: perfecte F430 coupe) welke hij vandaag ging afhalen (met kids en vrouw Anke).
    Het was leuk om te zien (vanaf de tribune) hoe de het licht uit ging, spot aan en muziek werd gestart (de laatste stond zo luid dat een 612 in de showroom het op de heupen kreeg en het alarm liet afgaan, nooit zoveel stress in de showroom gezien :D)
    Alles was geregeld, strak gepoetst, koude fles champagne (die ongeopend huiswaarts ging, hoe verrassend) en natuurlijk een schitterende F430 met keramische schijven, sportstoelen, rode stiksels. Carbon opties (waaronder naaste de achterruit) en nog veel meer...
    Echt een snaar strakke auto welke slechts 50.000km heeft gereden vanaf 2005 en er bij staat als nieuw! :eek: Ook het leder op de stoelen (zwart) onbeschadigd.
    De vorige eigenaar (=hoge pief bij de officiele ferrari club duitsland) heeft zeer goed op dit "vlammetje" gepast....
    Na de formaliteiten was het tijd op het gas te gaan, nog maar net bij te houden. En wat een heerlijk geluid! Richting het zuiden (na een buitje, in je net nieuwe F :mad:) bij Paulus aangevlogen (=kanariepiet 2 echter is dat niet meer van toepassing gezien de huidige kleur...) die gelukkig thuis was. Zwaar onder de indruk van de kwaliteit en afwerking zijn wij daar vandaan gegaan om een dode griek (het smaakte geweldig Anke! nogmaals Danke ;)) te grazen te nemen. Het liep al tegen middernacht toen de F430 voor de eerste keer werd gestald bij de overige paardjes onder een mooi rood bord....

Kortom geweldig om mee te maken en wat beelden van vandaag die we bij Maurik hebben achter gelaten.
    Veel veilige Km's toegewenst met deze echt schitterende F430, inclusief uitlaat stukjes ;)

Ps deze post op verzoek geplaatst van Maurik de digibeet ;)

21. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Het is echt een prachtige F430.
    Helemaal precies 100% hoe ik hem zou willen hebben.
    Deze mijnheer is een bofkont.

22. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Was dat vandaag? Hebben we elkaar net gemist! Nogmaals gefeliciteerd Maurik. Prachtige 430. Leuk om te lezen dat het alarm nog steeds af gaat :D :D

23. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Mooie auto, Maurik! Daar gaan we nog flink van genieten in Italië.....
    Leuk gepersonaliseerd kenteken vor Onno trouwens.......;).

Share This Page