De maker van dit filmpje bedoel je? (Je komt nog eens wat tegen op het internet) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=OkGlADSUJ7A[/ame] Gefeliciteerd Maurik!!!
Het is misschien makkelijker voor iedereen die géén (nieuwe) Ferrari gekocht zich te melden, zijn we sneller klaar
Niet door mij, wel volgens mij door een bekende hier. Om met de woorden van Henkie te spreken: dat wist ik natuurlijk allang jongens
Ja, ik weet altijd alles toch. Die grijze CS uit Belgie. Challenge racer verkocht naar Engeland bla bla..
Inderdaad een prachtige nieuwe aanwinst, ik zou zeggen kom er maar in met het nieuws en vooral de foto's! Ik weet de kleur alleen niet, vergeten te vragen @Robin: wat een geweldige ochtend zo, ik zal je video nog even bekijken dit weekend maar dat kan niet anders dan goed zijn!
Terwijl ik weer hoorde dat iemand hier z'n F verkocht heeft... Hij is inderdaad nieuw. Ik zal nog wel wat meer testen! Volgende week op Spa bijv.... Bedankt Peter! Ja die 458 spider is echt top. Ik prefereer hem zelfs over een CS.
Rosso Scuderia Gefeliciteerd! Ik zit nu even de foto's te bekijken, wat een beauty. En nagenoeg nieuw.
Nou, er zijn weer wat dromen waargemaakt vandaag. Fredt Rakedt en Wilma hebben hun 328gts bij Kroymans ingeruild voor een 2007 F430 spider F1. Ze konden een uurtje rijden en wij hebben even afgesproken van Valk Houten. Het is een prachtige auto uit een collectie, getuige de 5400km ! Rossa Scuderia, Daytona seats, Challenge wielen, keramische remmen, rode stiksels etc. Het wordt druk met de F430's naar Italia volgende maand Fredt stond stijf van de adrenaline die met 320km/u door zijn aderen gespoten werd Ik vrees dat het bij mij net zo zou zijn Geweldige aanwinst en heel veel plezier er mee !! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Echt een hele mooie uitvoering met de rode inleg in de (Daytona!) stoelen en deuren, de rode stiksels, het carbon en de Challenge velgen. 5400km in 5 jaar, dat lukt Fred (en Wilma nu natuurlijk ook) al in de 1e maand! Nogmaals gefeliciteerd met deze prachtige bolide! Dat wordt leuk in Italië, zit er al een Tubi op??