Wilma,Fred Wat een prachtige auto! Nogmaals van harte, dat gaan weer prachtige (luidruchtige) km's worden! geniet er van in goede gezondheid!
Goeiendag Fred! Ik heb de foto's nog niet eens opgezocht of je hebt haar al gekocht Wilma & Fred....geniet er beiden van! Dat gaat ongetwijfeld wel lukken lijkt me
Fred stuitert eerst nog even door de woonkamer, giet een fles Ferrari-champagne achterover en zal dan nog wel wat tikken. Denk ik... Gr. Martin
Gefeliciteerd Fred!!!! Prachtwagen zo te zien op de foto's! Dus toch de 328 ingeruild? Veel veilige en leuke kms ermee! Guy
Prachtige F Fred. Gefeliciteerd. Zal wel niet makkelijk zijn geweest om van je zeer betrouwbare 328 afscheid te nemen......hoewel als ik dit zie ..... Arian
Gefeliciteerd Fred & Wilma. Zeer mooie 430. Veel plezierige en veilige kilometers!! Hoop 'm snel te kunnen bewonderen.
En dat is F430 nummer 3 deze maand... zou het een record zijn? Fred, Wilma, wat een prachtige wagen en 5400km, nog niet eens ingereden! Zwarte Daytona's ben ik nooit zo'n fan van maar met dit rood erin.... bellissima! Wat een straf moet het geweest zijn om hem weer achter te laten bij Kroy, dit wil je toch meenemen en koesteren . Het begint een beetje afgezaagd te worden maar veel plezier en veilige kilometers ermee.
Nog wat foto's die ik in Parijs heb gemaakt. Er stond en reed ook nieuw spul, waaronder de F12. Maar daar heb ik geen foto's van, kreeg die niet scherp gesteld... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gefeliciteerd F&W!!! Ik hoef dus ook niet meer te zoeken naar foto's, want met de rode rolbeugels ben ik hem nog niet tegengekomen! Prachtig exemplaar, prachtige kleuren!!! Geniet ervan met volle teugels...