Steenslag folie (Ventureshield) | FerrariChat

Steenslag folie (Ventureshield)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Dutchman, Apr 22, 2012.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Kunnen jullie mij een goed adres adviseren voor het aanbrengen van een "full front" steenslag folie zoals Ventureshield op de 612? Inmiddels heb ik al contact met Car Care Zuid in Liempde (aardige kerel), maar mogelijk is er een beter adres in NL of BE.
    Als er mensen zijn die hier ervaring mee hebben dan hoor ik dat graag.

Thanks,

T

2. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Bel Alex (Forza) die heeft op mijn (bijna) voormalige 328 folie laten zetten wat zeer netjes was gebeurt en welke bovendien krasvast was/is. Harde variant dus aangezien er ook folies zijn die zachter zijn en dus kras gevoelig. Laat het bij hem in de werkplaats uitvoeren meende ik...
    Verder hebben we Jordy hier als nieuw lid en welke in de wrap business zit. Doet hij goed want anders rij je geen F430...

3. Dutchman

Dutchman F1 Veteran
    Lifetime Rossa Owner

Dec 4, 2002
    6,184
    EU
    Full Name:
    Ton
    Bedankt Fred.
    Ik dacht zelf ook nog aan BartCCC, dat is hier namelijk vlakbij. Morgen zal ik Bart en Alex eens bellen.

4. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
  5. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Ik hoor het morgen wel Ton. Een andere dienst wat nog niet op de website staat is dat ik momenteel ook reeds aanwezige steenslagschade / diepe krassen / lakbeschadigingen (bij randen van portieren etc) optisch kan repareren. Tevens ook het verwijderen van eventuele deukjes in de carrosserie dmv uitdeuken zonder spuiten. Kan ook altijd handig zijn om te weten :)

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=nqa689bplsk[/ame]

6. JWD355

JWD355 Karting

Dec 28, 2007
    221
    The Netherlands
    Full Name:
    Jordy
    Gelukkig doe ik ook nog iets met IT ;).

Eerlijkheid gebied te zeggen dat wij weinig tot niets met steenslag folie doen behalve het verwijderen wanneer er iemand voor een wrap komt die het reeds op zijn auto heeft.

Wrappen werkt natuurlijk ook prima tegen steenslag (en andere schade's) maar ik ga er vanuit dat dit niet geheel de bedoeling is.

7. nieuw

nieuw Karting

Oct 30, 2007
    218
    The Netherlands
    Full Name:
    X
    Informeer ook even bij Franco Auto (www.francoauto.nl). Ik heb daar verschillende keren een italiaan gezien (van de fabriek) die bij ferrari's de neus inpakte met steenslag folie.

8. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
  9. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands