Ik zit van zaterdag-dinsdag in het gebied. En zondag bij de Nürburgring. EDIT: Overigens zit ik op 15 minuten rijden van de Ring af, dus ik ben er zo.
Ben er ook wel vrij gerust in dat t wel zal meevallen. Al zeer vaak meegemaakt dat t in gans België regent, en in Spa droog bleef. Geen garantie natuurlijk maar zolang ze geen enorme hoeveelheden regen voorspellen, blijft het in Spa meestal beperkt tot een enkele bui.
Ik zou het zelf eerlijk gezegd ook nooit doen op een 430. Kan me ook niet herinneren dat Ferrari het als optie aanbood op een 430? Op bijv. een 458 of 599 'werkt' het dan weer wel vind ik. Maar laat je zeker niet leiden door de meningen hier, het is jouw auto dus jij beslist! En zoals reeds geschreven, het kan er altijd weer vanaf! Guy
Je vraagt om de eerlijke (persoonlijke) mening dus hou je vast Two tone: Ja moet je doen (als je dat wil) maar pas inderdaad op voor overkill. Detail is mooi maar alleen als het subtiel is. Dus maak er geen toverbal van. Persoonlijk zou ik OF de kleur van de velgen volgen OF de velgen aan de folie aanpassen. (Kun je het nog volgen? ) Persoonlijk vind ik die kleur van jou velgen helemaal top, ik zou dus de folie die kleur maken. Komt ook dichter bij de kleur van de roosters naast de achterruit, toch? Wil je dit nou niet kies dan de folie kleur en laat de velgen kleurend spuiten. Blijft echter over: de roosters naast de achterruit... Maak die dan in carbon (zoals bij de F430 van Maurik) dit is namelijk wel een optie af fabriek. Weet echter niet of dat wel gaat werken met de hoge temperaturen aldaar...smelten? (ik post even een foto van de auto van Maurik hieronder. Vervolgens kun je het carbon dan terug laten komen in/op de dorpels (ook een fabriek optie) maar pas op voor overkill. Dat er reclame op je auto staat zal wel een "belasting technische reden hebben", BPM/BTW ect. Die kun je ook ton sur ton maken. Voldoe je toch aan de vraag zonder dat dit (teveel) opvalt... Just my 2 c. Je weet wat er met Uwe Gemballa is gebeurd...... Eerlijk gezegd niet, wat dan? Is dat echt zo? Als je een gedeelte (in dit geval het dak) in de folie zet en de rest niet en je rijdt er een volle zomer (UV) mee kan er een tint verschil ontstaan. Zal niet schokkend zijn maar bekend is dat rood door zon/UV-licht "verkrijt". (genoeg opeltjes/fiats ect. die dat laten zien) Bart CCC zal er meer van af weten maar ik raad het niet aan "zomaar" iets te doen en vervolgens af te haken.... Wel eens met Robin in een restaurant gegeten? Iedereen besteld tegelijk en krijgt zijn bord behalve.....juist Robin. Meer dan eens meegemaakt, toch Robin? Sommige trekken (mooie) vrouwen aan, andere hebben altijd ($$$) mazzel. Enkele zijn altijd.... Image Unavailable, Please Login
Nogmaals dank voor alle F430 felicitaties hier, we zijn er helemaal blij mee (zal ook wel moeten....) Bij de felicitaties ook foto's gekregen van spots in het wild maar ook pre aflevering bij Kroymans. Heel leuk om te hebben. Ik heb die namelijk ook van de 328 (in 1987) bij Munsterhuis opgespoord. Leuk dat jullie allemaal zo spontaan reageren. Er staat een overdracht gepland (voorlopig) op Zaterdag 5 mei (inplannen!). Tijd is nog niet bekend maar zal zeker niet aan het einde van de middag zijn We hopen uiteraard op mooi weer.... Eenieder die zin, tijd en een goed humeur heeft is welkom om er (ca uurtje) bij te zijn en iedereen weer even te zien. Parkeer gelegenheid genoeg aangezien de straat voor de deur nog steeds opgebroken is vooraan (en dus afgezet) waardoor er voor de deur genoeg plek is. Een afslag eerder dus links en via de achterkant binnenkomen. Mensen met een Tubi zijn verplicht in de doorgang naar voren minimaal 3x gas te geven De spots & aflevering: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
waneer gaan we dat weer eens doen? PS Fred zet ons maar op je lijst want gratis cola light van Kroy kan ik natuurlijk niet afslaan
@328gts1987; Bedankt voor je zeer uitgebreide mening . Een toverbal zal het zeker niet worden, persoonlijk heb ik ook een hekel aan teveel kleuren. Sowieso komen overal dezelfde kleuren terug zowel in de velgen als op de auto. Als alles erop zit zal het een aansluitend geheel vormen, daarom is het ook zo moeilijk om een beeld te geven aangezien er nu geen enkele kleur overeen komt met hetgeen ik in gedachte heb. Het plan is om de roosters naast de motorkap ook in de kleur van het dak mee te nemen. Er zijn geen belastingtechnische redenen voor het logo, de auto zal worden ingezet als introductie model van een velgenmerk waar wij distributeur van zijn dus een beetje reclame is altijd welkom het huidige logo is echter een tijdelijke oplossing en in het uiteindelijke ontwerp zal ook dit fraaier verwerkt zijn. Het kleurverschil maak ik mij niet zo druk om, we hebben 'Viper' strepen verwijderd die minimaal 3 jaar op een auto hebben gezeten zonder verschil in kleur, in het ergste geval zou je met heel licht polijsten de lak weer volledig egaal kunnen krijgen. En Uwe is op gewelddadige wijze om het leven gekomen in Zuid-Afrika, ik heb echter een vermoeden dat dit niet komt door zijn smaak of ontwerpen .
zo zie ik de door mij genomen foto's nog eens ergens terug maar ik heb er nog meer hoor heel veel plezier met je nieuwe 430 Michel. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
2x bedankt Michel Staat genoteerd! en "ons" betekend 2 en niet in je eentje zuipen voor 2 Grappig, hier (wij hebben het er vanavond nog over gehad omdat het misschien niet gaat lukken voor de aanstaande Italie trip) is het geen discussie, eerder een teleurstelling. We realiseren dat je niet voor gek rijd maar echt mooi... Polletje maken of moeten we eerst Henk zijn mening weten want dan weten we waar die 10.000 stemmen op komen Even een foto met zwarte rolbeugel. Hebben we er gelijk nog een: In de hoofdsteunen kun je (zonder bij te betalen bij bestelling uitvoering) kiezen voor stempel Cavallino of stiksel. Wat is (in dit geval) mooier? stempel of stiksel en dan nog in rood of zwart stiksel? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik had het al eens tegen jullie gezegd maar ik vind dat rolbeugels zwart moeten zijn Geen fan van rode en beige/bruine beugels. Paardje in rode stiksels is wel mooi, icm rode stiksels op de stoelen. Bij zwart leer en zwarte stiksels had ik gekozen voor de stempel.
Mijn popetje komt ook mee, ze vind jullie 430 wel wat. Rolbeugels lekker zo laten , is toch super vet heeft bijna niemand
Lekker verkrijten en dan gewoon retourtje BartCCC om het terug in orde te maken.......ik wil ook een Ferrari!! PS: Rolbeugels zwart, no doubt!
Tjonge, wat wordt er hier de laatste tijd met geld gesmeten. Lijkt wel of iedereen een andere Ferrari koopt. Zijn er toch nog branches waar bonussen worden uitgekeerd of hebben jullie allemaal een paar oude sokken gevonden? In ieder geval van harte gefeliciteerd met de aankopen. Hoop ze dit jaar allemaal nog eens in het echt te zien. Eens kijken of er iets te plannen valt als iedereen terug is uit Italie? Heb afgelopen vrijdag nog een leuke tunnel route rond Amsterdam gereden met het P-forum. Weet zeker dat de Fjes daar qua volume ver boven uit gaan komen. @ Fred, prachtige auto en voor wat het waard is, ik zou de rolbeugel ook zo laten. Lewie
+1 rode beugels zien er ordi uit stiksels is een stuk mooier Doe m'n best voor 5 mei. Moet lukken. leuk!
Plan maar wat en ik kom met "klepjes" open (of Wilma als ik pech heb ) Het wordt zeker een traan en een lach maar laat je niet tegenhouden. 1 of 2? Welke kleur stiksel? Zelfde vraag 1 of 2 op de lijst?
Ik ben benieuwd. Ben zelf de komende weken druk, maar alls jullie terug zijn uit Italie heb ik ook weer wat meer tijd en kom ik er op terug. Van de route van afgelopen vrijdag kan ik zo'n 80% hergebruiken. Rest zal ik dan de aankomende weken even in elkaar knutselen. Lewie