Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2801 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. evdzwet

evdzwet Formula Junior

Jul 24, 2009
    613
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    1. Als ik nog iemand op een station moet oppikken, meldt hij of zij zich maar.

Overigens moet je vooral zelf kijken welke kleur de beugels moeten worden. Het lijken hier wel een stel voetbalcoaches. ;)

2. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Helaas, dan ben ik nog in Schotland.

Onno

3. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Ik ook!

4. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Bij de uber-coach was ik van de week nog... Als je details wil weten (niet voor hier geschikt) moet je me maar even aanschieten 5 mei, is een pijnlijk verhaal (letterlijk)

Jammer maar jullie hebben het "voordeel" mee te gaan naar Italie. Tijd genoeg dus.

5. Ferrari Fan Holland

Ferrari Fan Holland Formula Junior

Jun 29, 2007
    389
    Gorinchem
    Full Name:
    AnthonyR
    @Fred, nogmaals gefeliciteerd met de aankoop van je F430 Spider.

De vorige eigenaar is een aardige 'verzamelaar' , alhoewel verzamelen is niet het juiste woord, want hij houdt van vernieuwing. Maar een stuk of 8 paardjes heeft die wel. Vandaar ook die lage kilometerstand. Hij rolt liever in zijn Maybach.

6. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
  7. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Anton,
    Welke zijn dat dan ik hoorde wel iets mompelen maar heb het niet opgeslagen (afgeleid :D)
    Maybach? Gespot?

8. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
  9. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    @Fredtd
    We hebben de poll uitgevoerd en de rolbeugels moeten zwart worden, het is niet anders..

Verder zou ik mij echt niet druk maken over stempels of paardenlogosticksels in de stoelen. Het maakt het al gauw veel te kitscherig. Dat stempel is mooi, valt niet te veel op.
    Ik bedoel, hoeveel keer Ferrari moet er op die auto staan ?
    Een blinde kip kan het immers gewoon al ruiken toch?
    Je hebt een droom van een auto jongen en op een juist adres gekocht.

10. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Nou Fred ( en Wilma),

Je kunt niet even een weekendje Landal weg...... ;) ;)
    W O W !! zeg. Van Harte Proficiat met jullie 430 Spider
    Echt een mooie combinatie met maar 5k op de teller.
    Daar gaan jullie natuurlijk wat aan doen. :)
    Ik heb je (Fred) zaterdag 2 keer aan de lijn gehad. Eerst om een fotoverzoek van een 430 welke we samen in 2008 bij de 3 provincien rit waren tegengekomen en laat in de middag/avond (stuiterend door de huiskamer van Henk) met de mooie mededeling van je recentste aankoop bij Kroymans. Ik had aan een half woord genoeg.... ;) Super!
    De droom is verwezenlijkt!
    Natuurlijk vele veilige km toegewenst

En Maurik natuurlijk ook gefeliciteerd met je F430 Coupé. De 430's gaan ons om de oren rijden in Italie..
    Dat wordt een geweldige trip!

11. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Oct 4, 2009
    748
    Europe
    Full Name:
    René
    Wilma, Fred, 5 Mei lukt ons helaas niet, dan hebben we het verjaardagsfeestje van onze dochter maar we gaan zeker proberen snel te komen kijken naar jullie werkelijk schitterende Spider.

Nogmaals gefeliciteerd!

René

12. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Oct 4, 2009
    748
    Europe
    Full Name:
    René
    Zoals sommige van jullie al weten hadden we afgelopen zaterdag onze eerste van 5 'Monza Challenge by DreamDrive' circuitdagen. Een initiatief genomen door garage Monza en Dream Drive, het bedrijf van Jeffrey van Hooydonk (www.jeffreyvanhooydonk.com en www.dreamdrive.be) een Belgisch top autocoureur.

De formule is dat er voor een beperkt aantal rijders/auto's een circuit wordt afgehuurd waarbij er de hele dag, vanaf een uur of 10 tot 17.00u, gereden kan worden, steeds onder begeleiding van een instructeur. Initieel zouden we met 6 auto's zijn maar aangezien er zich 's morgen nog iemand had afgemeld waren we dus maar met 5, 1 x 458 Italia, 1 x Scuderia, 2 x 458 Challenge (beide voor hun Shake Down) en mijn 16M.

Er is ook technische ondersteuning van Garage Monza en deze keer was er zelfs een sportdokter bij om tips te geven over voeding en verzorging om conditie en concentratie te verbeteren.

We hebben ontzettend veel geluk gehad met het weer, op enkele druppels na was het de hele dag droog en scheen veelal zelfs de zon zoals jullie op bijgaand filmpje kunnen zien.

Er wordt vooral gelet op het rijden van goede lijnen, het remmen en acceleren maar ook zaken zoals de zithouding e.d. komen aan bod.

Al met al is het een geweldige dag geweest, heb het gevoel dat ik veel heb bijgeleerd, niet in de minste plaats over de mogelijkheden van de 16M en zie al uit naar de volgende sessie. Alhoewel, dan kan ik niet vanwege verplichtingen op 't werk dus gaat Heidi het overnemen...;)

Hierbij de link naar een filmpje dat er gemaakt werd ;

http://www.youtube.com/watch?v=oACtDnCQ3gQ&feature=youtu.be

Er zijn ook foto's gemaakt, zodra ik die heb ontvangen zal ik er enkele posten.

Groeten,

René

13. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Ik was ook graag even langsgekomen om dit mooie moment met jullie te delen, maar ik ben op 05-05 op circuit Assen voor een Alfa-meeting.

Maar ik vermoed dat we wel foto's gaan zien hier. :)

14. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    5 mei is een drukke dag, de WEC race in Spa is die dag :) altijd een leuke opwarmer voor Le Mans. Veel plezier met de aflevering!

15. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Mooi man, René. Mooi baantje ook volgens mij. Ben benieuwd naar de foto's.

16. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Chique filmpje René!

17. Mikestradale

Mikestradale F1 Rookie

Jan 25, 2006
    2,608
    Netherlands
    Full Name:
    Mike
    Das gaaf, René. Vijf volle dagen rijden op (verschillende?) circuits. Leuke overzichtelijke baan zo te zien.

18. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Even door de berichtgeving van Fred dit gemist...
    @Marc : CS gekocht? ( je mist de F toch, nietwaar ;))

19. 430-SPI

430-SPI Formula Junior

Oct 4, 2009
    748
    Europe
    Full Name:
    René
    We rijden 2 x op dit circuit, de rest zijn allemaal andere. Dit circuit in Clastres (Noord Frankrijk - www.circuitclastres.com ) is weliswaar 'slechts' 2km lang maar erg technisch en vooral erg veilig. Geen bomen, geen muurtjes, (bijna) geen vangrails en vooral veel uitloopstroken met in het midden een grindbak.

Het is ook geen wedstrijdcircuit, dat houdt in dat het smal is maar geeft ook het voordeel dat er minder intens op gereden wordt en er dus ook geen rubber op en tussen het asfalt zit. Vooral bij nat weer is dat een niet te onderschatten voordeel, denk maar aan de eerste rondjes in Spa afgelopen jaar tijdens de Ferrari Days toen er de dag voordien een 12-uren race was geweest. Was werkelijk spiegel glad.

Jeffrey vertelde trouwens dat er in Frankrijk in totaal zo'n 47 (!) circuits zijn, veelal in handen van privé instellingen.

20. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Mag/kan jij dat zomaar doen dan?:D:D

21. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    Erg leuk René! Met vijf auto's op het circuit haha. Ideaal!

22. 12Esc

12Esc Formula Junior

Aug 21, 2006
    529
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    Clastres is erg leuk inderdaad. Ik ben daar met de Speedsterclub ooit geweest (via Lotus on Track). Ik had me voorgenomen niet meer op circuits te rijden omdat ik ooit schade had gehad op de Nurburgring, maar dit circuit leek me veilig genoeg. Sindsdien toch ook weer naar Zandvoort en Zolder geweest, langzaam opbouwen...

23. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    @Fred (en Wilma, of andersom):

Ik schrijf me graag in op de lijst met een cola light en een appelsap voor Sjoerd en mij. Willen we (of liever gezegd: wil ik) niet missen. Zoonlief zal wel weer omgekocht moeten worden door Happymeals en Nintendo-sessies in het vooruitzicht te stellen.

24. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik probeer iets te vinden over de Ferraridays 2012 in Spa.

Vorig jaar was dat een wereldevenement.
    Nu denk ik iets gezien te hebben voor maandag 11 en dinsdag 12 juni.
    Iemand iets betere of officiele info ?

Share This Page