In dat geval valt het dus samen met het Spa Classic evenement 2012: http://www.spa-classic.com/, zie ook http://www.spa-francorchamps.be/en/calendar-meeting.php
Ik weet alleen dat het in de planning staat van het circuit op 11 en 12 Juni: http://www.spa-francorchamps.be/nl/kalender-incentives.php Een officiële mededeling van Ferrari ontbreekt nog steeds (ook niet op de owners site) FF60 is een apart evenement wat deels gehouden wordt ism de Spa-Classic .
Staat genoteerd. Is al een aardig lijstje/lijst. Kreeg zojuist door van Sander dat de auto op 5 mei klaar is. Dus de datum staat nu definitief vast. Hoeveel nachtjes nog Cor?
11 stuks, Fred, 11 slapeloze nachten Weet je al hoe laat de sleuteloverdracht is? Ik moet 5 mei werken $%^@$#%^ Ik heb bij een collega vraag uitstaan om te ruilen.... FF afwachten natuurlijk maar ik wil hier erg graag bij zijn.
In overleg hier, verzamelen tussen 12:00 en 13:00 (Erik jij komt dus hijgend binnen , Cor zal moeten gaan "dealen" ) Overdracht rond 13:15 en naar buiten rijden. 14:00 showroom leeg en vertrek richting het zuiden (als Cor niet kan dealen, komen wij naar hem & Karen rijden) Dit laatste kan uiteraard via een "omweg" als het weer meewerkt. Op de lijst staan: Hans & Sjoerd Maarten (dino2400) Paulus_1 & poppetje (graag met 599!) Erik (hijgend) Paulus 348 Jordy (JWD355) met de F430 om uit te leggen over zijn 355 droom Robin360 Cor (als wisselen lukt) EvdZwet (in de 328 om de tranen te laten lopen) Mike en Suus (met de R8? of F-je) Ivonne & Jochem (de laatste is een R8 maagd maar groot fan...) Jeff & Caroline (om de set 328'jes nog 1x compleet te maken...) Afgemeld: Onno (is nog in UK samen met Michiel ) Harry SZ (assen met alfa's) Heidi en Rene (verjaardag dochter) Maurik + Anke zullen nog even moeten wachten op de F430 (met vakantie ) Overige mogen zich nog melden uiteraard als het uitkomt.
He Fred, zie dat ik er nog niet op de lijst sta. We komen heel graag kijken bij de aflevering! Edit: we komen met een F natuurlijk
Hey allen, Ik ben ook weer ff een keer online ! Dank voor de felicitaties allemaal. De 430 is overigens vandaag alweer door Munsterh opgehaald omdat ze een steekproef kregen uit Italia voor de garantie....!? als het goed is komen ze donderdag het rode gevaar weer netjes thuis brengen @! Ik / wij kunnen helaas niet naar Kroy komen omdat we volgende week ff er tussenuit gaan met de kids. Veel plezier allemaal !
Ik begreep van Sander v/d Bey dat Kroymans vandaag (ook) hoog bezoek had. Zou dat ermee te maken hebben?
Kijk Maurik, Chroom uitgevoerde uitlaat stukjes. Ze bestaan! (niet naar dat blond erin kijken ) Image Unavailable, Please Login
ik ga kijken of ik erbij kan zijn Fred, ik ga mijn best doen. wil het eigelijk niet missen, kijken of je smile nog groter kan dan normaal
Ook wij zijn er tussen uit met de kids maar ik zal kijken of ik je aanwinst nog even kan komen bewonderen.
Fred, is die webcam al geinstalleerd in de garage? Ik wil je reactie graag zien als de garage leeg is als je thuis komt omdat Wilma even een rondje gummen is. Fred, ik heb er even goed over geslapen...... Ik vind: - Stempels in de hoofdsteun mooier. - De rolbeugels rood toch mooier. (Eerste gedachte was zwart, maar kom hier op terug. Ze vallen in de kleur van de auto weg en maken de auto wat ranker/lager.) Jeffrey
Sander leest hier toch ook mee? Anders mogen we Kroymans wel even inlichten over de hoeveelheid drank en broodjes kroket die dan ingeslagen moeten worden.... In elk geval, het wordt een aflevering zoals ze die daar nog nooit meegemaakt hebben
Cor er is maar een optie en dat is spijbelen, Gaat mijn vrouw een keer mee, zegt ze leuk zien we Cor en Karen weer een keer! en nu kom jij met een smoes dat je moet werken. ps er is nog een optie 2 ( de zak nemen)
Verzamelen op 5 mei (bevrijdingsdag) bij Kroymans tussen 12:00 en 13:00 (Erik jij komt dus hijgend binnen , Cor zal moeten gaan "dealen" ) Overdracht rond 13:15 en naar buiten rijden. 14:00 showroom leeg en vertrek richting het zuiden (als Cor niet kan dealen, komen wij naar hem & Karen rijden) Dit laatste kan uiteraard via een "omweg" als het weer meewerkt. Op de lijst staan: Hans & Sjoerd Maarten (dino2400) Paulus_1 & poppetje (graag met 599!) Erik (hijgend) Paulus 348 Jordy (JWD355) met de F430 om uit te leggen over zijn 355 droom Robin360 Cor (als wisselen lukt) EvdZwet (in de 328 om de tranen te laten lopen) Mike en Suus (met de R8? of F-je) Ivonne & Jochem (de laatste is een R8 maagd maar groot fan...) Jeff & Caroline (om de set 328'jes nog 1x compleet te maken...) St@ven + wederhelft? (gaan het proberen) Pterps (heeft de primeur als fotograaf, als het lukt) Afgemeld: Onno (is nog in UK samen met Michiel ) Harry SZ (assen met alfa's) Heidi en Rene (verjaardag dochter) Maurik + Anke zullen nog even moeten wachten op de F430 (met vakantie ) Overige mogen zich nog melden uiteraard als het uitkomt. Kom dat maar bekijken! Doe je best! Je hebt de primeur als fotograaf. Of komen er nog meer?
Oke, dus als ik het goed begrijp, dan was die factuur van 18k dus eigenlijk gewoon garantie werk....?
En vergeet optie 3 niet Paulus......z'n chef meenemen Oh wacht, dat kan niet meer.......sorry Cor, moet er nog even aan wennen, jij zo zonder Mondial