Opa en z'n meissie zijn uiteraard ook van de partij. wij willen graag zien hoe je de fles Champagne kapot gaat slaan op zo'n pracht exemplaar.
Gefeliciteerd! Toch geen grijze geworden ??. Vind juist die rode rolbeugels een uniek detail. Een keer iets anders dan altijd dat zwarte. En makkelijk herkenbaar voor de fotograven Misschien kom ik de 5e ook wel even langs. moet even afwachten hoe ik met dan mij planning zit.
Verzamelen op 5 mei (bevrijdingsdag) bij Kroymans tussen 12:00 en 13:00 (Erik jij komt dus hijgend binnen , Cor zal moeten gaan "dealen" ) Overdracht rond 13:15 en naar buiten rijden. 14:00 showroom leeg en vertrek richting het zuiden (als Cor niet kan dealen, komen wij naar hem & Karen rijden) Dit laatste kan uiteraard via een "omweg" als het weer meewerkt. Op de lijst staan: Hans & Sjoerd Maarten (dino2400) Paulus_1 & poppetje (graag met 599!) Erik (hijgend) Paulus 348 Jordy (JWD355) met de F430 om uit te leggen over zijn 355 droom Robin360 Cor (als wisselen lukt) EvdZwet (in de 328 om de tranen te laten lopen) Mike en Suus (met de R8? of F-je) Ivonne & Jochem (de laatste is een R8 maagd maar groot fan...) Jeff & Caroline (om de set 328'jes nog 1x compleet te maken...) St@ven + wederhelft? (gaan het proberen) Pterps (heeft de primeur als fotograaf, als het lukt) Els en Pieter (als het werk het toelaat, anders rijdt Els met Henk mee) Henk want die kan er nu niet meer onderuit Gairo als de trein rijdt anders met de fiets Opa & Ria om te zien dat er helemaal geen fles stuk gaat. Vu indien het lukt. Afgemeld: Onno (is nog in UK samen met Michiel ) Harry SZ (assen met alfa's) Heidi en Rene (verjaardag dochter) Maurik + Anke zullen nog even moeten wachten op de F430 (met vakantie ) Overige mogen zich nog melden uiteraard als het uitkomt.
@fred, hier wat ik zelf vastgelegd heb en een paar van mijn collega's. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bart, kom er maar even in svp....... http://vimeo.com/40946357 Zou het trouwens deze zijn? http://www.autoblog.nl/psst-stoffige-enzo-uit-dubai-kopen#post-50487
Helaas kan ik er niet bij zijn. Had het graag meegemaakt, maar zit die dag in de daily drive op de terugweg vanuit Denemarken. Heel veel plezier allemaal, en Fred&Wilma in het bijzonder.
Els rijdt met Henk mee? Dat gaat niet want daar zit al een blondine Els kan toch gewoon met de 456 komen ? Had mij nog niet aangemeld maar natuurlijk ben ik er bij. Cor / Wim ? Met de 3 Ferrari's naast elkaar over de A2 zoals altijd.
Er is nog niets zeker, Henk. Ik moet nog uitsluitsel krijgen van mijn collega ivm ruiling...... Anders gaat het voor mij helemaal niet door......
Mike, samen de Schipholtunnel en A2 vanuit het noorden even onveilig maken naar Kroymans toe? @Robin: via de N11? Dat is toch via Bodegraven? Ga je dan niet rechtstreeks naar Kroymans toe? Want anders kan je natuurlijk meehelpen om een 3e baan op de A2 bezet te houden.....