Wat een mooie kleur Als je niet gekomen was waren we met deze "surrogaat Deil-meet" jou kant op gekomen (om je in elkaar te beuken waarschijnlijk ) Goed dat je erbij bent. De blonde is je dochter? Dat zou echt fantastisch zijn van jullie om zo eind te komen rijden. Plakken we er een brunch aan vast om je niet met lege magen huiswaarts te laten gaan. Ik heb Maurik (F430 coupe) er niet over gehoord... Met die stropdas graag Nee, toch liever een F430...toch Henk? Wat een ding! en dat geluid (voordat er iets in beeld komt)......Goddelijk (in de zin van Hemels) en niet van deze wereld. Bijna zo mooi als de "oude" F1's en dan ook nog "straat legaal" : Gelijk even een vraagje: Ik kon niet wegblijven uit Hilversum (guilty ) en heb (op aanraden van de "verstandigste hier") de boekjes opgehaald. Beter goed voorbereid dan... Enfin, nog even staan springen (in de kelder, showroom staat vol FF'jes) en naar de radio zitten kijken. Welk type is dit precies? 1e of 2e generatie. M.a.w. Als de navigatie CD erin zit is het niet mogelijk een CD'tje te draaien? Ook scherm is in kleur (zie foto) nooit eerder zo gezien. Iemand een idee? Edit: net de boekjes open getrokken (duhhh) type 6111 met een CF geheugenkaart navigatie. CD draaien dus mogelijk. Ook gevonden: Bleutooth (voor telefoon Nokia 6310i ), spraaksturing/bediening kortom leesvoer... Image Unavailable, Please Login
Pagani heeft F al lang geleden ingehaald (vind ik). Het is de ultieme auto van het moment, zoveel mooier/bruter dan welke Ferrari (of Koenigsegg) dan ook. Echt een super vette video, die klappen, de motor, het carbon...echt een kunstwerk. Thanks Hans, ik heb echt genoten!
Op 4.00 min kiest er eentje het luchtruim: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=xuu4CZXsUkw&feature=uploademail[/ame] Gr. Martin
Sodeknetters, mooiste geluid wat ik gehoord heb!!!! Die is niet vreemd van een beetje schade. Altijd het zelfde liedje met Alfonso. Mega domme actie.
Fred daar hou ik je aan.(brunch) Ja zijn voor ons toch minimaal 500km. Maar dat doen wij graag voor jou en natuurlijk Wilma.(slijm slijm). En wij hebben onze F om te rijden toch. Alleskomt goed.
Ik begrijp wel dat jij niet een heel seizoen Challenge wil gaan rijden Maar wat een geweldige herinneringen weer wanneer ik naar die beelden kijk
Ik zie een bekend (lees: super goed) restaurant op 1min 49sec. Ik geloof dat Henk daar ook (met warme gedachten) aan terug denkt... Image Unavailable, Please Login
Helaas ook verkocht, ik weet niet wat er aan de hand is, van de 20 auto's die ik nog had in Januari heb ik nog maar 3 staan, dus ik gewoon zonder blikken of blozen dat oude bootje kopen in Monaco.
Ik zeg ook niet dat Pagani dat nastreeft. Daarom stond er (vind ik) achter Pagani heeft zichzelf vanaf de introductie van de Zonda ver boven Ferrari gepositioneerd. Je kan moeilijk een 360 Modena en een Zonda C12 gaan vergelijken.
Maar daar zit ook wel een prijs verschil in. Niet te vergelijken mijn inziens... Het is eerlijker een Enzo te vergelijken met een Zonda F en dan is het verschil (in prestatie) niet zo groot meer. Wel in aantallen waarbij er 3x zoveel Enzo's zijn dan de Zonda F. Wacht op de F60 en de technologie van Pagani is ineens steen oud. De stappen die Ferrari maakt zijn groter maar liggen ook verder uit elkaar (in tijd). De afwerking van een Pagani is natuurlijk niet van deze wereld maar zeer smaak gevoelig (en dus voor een kleinere markt). (bijna) Iedereen wil een Ferrari, heel veel mensen niet een Pagani... Ik vind een Pagani (welke dan ook) geweldig en een droom om een keer in te mogen rijden.
Velen zullen zeggen: ja maar F zit in andere markt en blabla (wat hartje vol van zit...) maar een Pagani Cinqe, F, R, RS etc zijn echt UEBERGEIL! (ook de Huayra) (oke ietsie pietsie minder spyker interieur mag) F gaan er 1000 in een dozijn...sorry! Ik vloek in de F kerk hahaha
Ja Erik, wat wil je dat ik zeg: helemaal geweldig en diep respect! Vanmiddag was nog iemand van de F-chat hier en kwam dit toevallig ook ter sprake. Ben 3 jaar geleden voor het eerst bij hun geweest en het lijkt ook wel alsof iedereen daar een Ferrari, Lambo of Aston Martin in de schuur heeft staan. Letterlijk in de schuur Ook hoe gek ze daar zijn met hun auto. Maar 144 uur à een pond of 60......geen kattepis! PS: Trouwens knap weinig lak op die Enzo zeg. Dat is corrigeren met zweet op het voorhoofd
Laat Pagani eerst maar ns wat op het circuit laten zien. En hun eigen motor bouwen. Kom op zeg, alsof Pagani ook maar in de schaduw kan staan van wat Ferrari sinds 1947 vertegenwoordigt.
Ik heb vanaf 7:53 wel 20x gekeken en vooral GELUISTERD!!!! Wat een machine! Bedankt voor het posten Hans.
Het is een Becker Cascade 7941. Het beste wat je kan doen is een CF kaart erin steken voor de muziek en verder niets. De officiële kaarten zijn ge-update tot 2009 en je kan ze verder updaten met kaarten van Navteq BMW 2012, echter is de navi ronduit slecht. Ik gebruik mijn navi cf slot nu lekker voor de muziek en als ik moet navigeren hangt er een recente Tomtom aan de vooruit. Het is een leuk systeem maar je kan er vrij weinig mee, het is echter niet de moeite waard om te vervangen, bluetooth voor telefonie is prima en je kan er muziek mee afspelen, wat wil je nog meer in een Ferrari .
Schei toch uit man zo'n Vagani kitcar. Ziet er uit als een Dyson stofzuiger Image Unavailable, Please Login
Waarom is de navi "slecht"? Brengt hij/zij je niet waar je wezen moet? Als dat niet de snelste/kortste weg is vind ik dat niet erg hoor Hoe dan ook: Als je het cf slot gebruikt voor muziek (is er een max cap.?) zit in de CD dan de navigatie? Of is navigatie alleen mogelijk via cf?
Wat wil jij daar allemaal mee zeggen jongen??? Sjonguh jonghu, alsof ze Marnix zijn treintje afpakken. Maak je niet zo druk...we zijn allemaal tot de conclusie gekomen dat Pagani en Ferrari niet zijn te vergelijken. En dat de ene de andere inhaalt is ook geen sprake van. Twee verschillende werelden. Ja, Pagani kan hard rijden. sneller dan de 599XX op de NS. Wat zegt dat? Heulemaal niks. https://www.youtube.com/watch?v=9UgapG5kGcc&feature=fvst