Hey! Gezellig, hebben de Ferrari nog wat laten bijwerken op steenslag. Dus weer klaar om lekker mee te touren. Gezellig!
Alright!!! Hopelijk past de datum, kan ik misschien eens een Deil-meeting meemaken MET een eigen F!!!
Ik hoor / lees hier zoveel goeie verhalen over dat ik hoop dat 'ie in de agenda past. Mooi te zien dat mensen zoveel tijd steken in het organiseren van evenementen! Succes met de voorbereidingen! WD
Henk mooi jongen! Kijk er al naar uit! Let op de datum..er zijn veel evenementen in september.... Frans
Als het even kan ben ik erbij natuurlijk. Maar zoals gezegd, heel veel dingen te doen in September, Goodwood Revival is al geboekt. Onno
Echt ontzettend leuk nieuws!! Ik heb voor de zekerheid alle weekenden in september even geblokt in de agenda. Lewie
Er zijn die maand 2 FCN evenementen, het Cars for Kids programma van Massaroni...dus er is maar één mogelijkheid: 15 september (wordt vervolgd)
Wat leuk dat je de moeite weer neemt om een Deil meeting te organiseren Henk! Ik zal mijn best doen om dat weekend vrij te maken om er bij te kunnen zijn!