Geweldig Harry.... Doet mij wat. Mijn opa was FIAT dealer vanaf 1946 tot begin jaren 80... Afgelopen november bij het overlijden van mijn tante veel foto's uit de periode 1945-1975 tegengekomen met heel veel Fiat en Lancia materiaal. Onze 456 heet dan ook naar mijn tante ;-)
Mooie auto's met mooie details zoals een voorbank met gescheiden instelbare rugleuningen. Heel veel plezier ermee!
Wilma en Fred was echt gezellig. Dit zijn nou de Zeeuwse spotters. Gezellig naar Knokke geweest heerlijk gegeten bij de Italiaan in Sluis. Binnen alles vol hebben we maar heerlijk buiten gegeten. Fred en Wilma zijn nu onderweg naar huis. Nogmaals topdag gehad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Weekend was echt knal gek, met de F op spa, gisteren met de grote jongens gekart ook op Spa en vandaag met Lotus als een jekko te keer gaan aldaar, ik ben echt een vrak, nog nooit zoveel " gesport" ook nog een aantal Fchatters gezien en gesproken. Ps wij hebben het hotel alweer geboekt voor 2013!!
Paulus, Net zoals bij de post hierboven weet je dat we alleen foto's als bewijs accepteren, dus.......
Dank u! Heeft inderdaad erg gesmaakt... Ps je stond (digitaal) op tafel Mag een filmpje ook als bewijs (dat het gezellig was) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=3nVSdijT6wA[/ame] Tja daar zeg je wat. Spotters, spotters en nog eens spotters. Het begon al op de heen weg. Ga je tanken (na die goddelijke Terneuzen-tunnel van 6,3km Filmpje komt nog van de week) komt Mikel Tange(n?) aanfietsen en feliciteert ons met de aankoop van de F430.... Vervolgens de vraag of we onderweg zijn naar Onno & Jolanda.... Als "beloning" de beste man in de 328 gezet (achter het stuur paste maar net) en op een optrek "alla Fred Raket" getrakteerd bij het verlaten van het pomp station. Daarna het dorp van O & J in en gelijk op de hielen gezeten door een Golf met 2 spotters die er alles aandeden ons op de foto te krijgen. Na een relaxed drankje en hapje in de tuin op Knokke aan waar je continu klikker de klak hoort. We zijn dus zeker 5x gespot maar het zal ongetwijfeld meer zijn. Afgesloten (via dure tassen-winkel a >1000,-/st) op terras in Sluis bij een echte Italiaan die iedere 7 weken naar Mama gaat om nieuwe recepten op te halen Geweldige dag en dat komen we binnenkort nog eens in de F430 (nieuwe combo) overdoen. Geweldige sfeer in Knokke. Gespot dus:http://www.autogespot.com/nl/ferrari-328-gts/2012/04/30#img1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toevoeging aan de stal, ik was niet van plan om op korte termijn iets weg te doen. Maar je weet maar nooit.
ik had het tegen Paulus en niet tegen jou hoor......de bewijsfoto's tonder er immers al Maarre, die Zeeuwen en Belgen zijn een nieuwsgierig volkje hè? Hadden jullie trouwens regen?
Had je goed gezien, Erik Juist daar was het nat..... In de rest van Nederland niet . Maar waarschijnlijk wel gezellig.
Overige mogen zich nog melden uiteraard als het uitkomt.[/quote] Fred, Is er nog plaats voor een rode 308 GTB Vetroresina ? Kom zaterdag ook en rij samen met Steven op naar Kroymans.
Nou hou je vast daar komen de 3 foto,s die ik genomen heb! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooi, ook al in Nieuw-Zeeland geweest zie ik, leuk ritje ;-) Had wel iets meer billen willen zien op foto 2, of de voorkant....... Blijft mooi een 599!
Ondanks de regenachtige start van de dag hebben wij afgelopen zaterdag een fraaie rit gemaakt door het prachtige Friese landschap. Er waren circa 70 auto's en een mooie mix van klassiek en modern. Hierbij een paar plaatjes ter vermaak. -Peter Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
die meisjes hadden een rein hartje ! Henkie zet jij die nieuw zeelands foto goed aub het lukt mij niet
Dank voor de plaatjes Peter! Altijd leuk om even bij de start te kijken, maar 2,5 uur rijden enkele reis was me iets te veel voor de zaterdagochtend... Gr. Martin
Nee we mochten de FCN Agenda niet publiceren dus een hoop spotters wisten er niet vanaf. Weinig foto's dus