Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2813 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Full Name:
    Marc
    Nou, eens kijken hoe lang het duurt voordat ik geroyeerd wordt...:D:D

Dit zijn de evenementen van de Ferrari Club Nederland in Nederland.

25 februari - Piu del Ferrari, Hotel Oud Londen, Zeist 30 maart - Trackday Assen
    28 april - Friese elfstedentocht
    12 mei - Percorso di Carburante, Drenthe
    26 mei - Magnumm meets Crockett
    1 juli - Italia A Zandvoort
    8 september - Prins Bernhard Ferrari memorial, Paleis Soestdijk
    29 september - Doe een wens rit
    6 oktober - Gli Amici Internationale, Zuid-Limburg

Het gaat helemaal niet om het wel of niet respecteren van de vraag door de FCN. Het gaat hier om journalistieke vrijheid. En AG heeft alle rechten om dit te publiceren. Quote kan elk jaar 500 rijke luitjes in hun blaadje zetten. Niks aan te doen...95% is er ( zogenaamd ) niet blij mee.

Het zou best kunnen zijn dat de FCN niet zitten te wachten op jochies met een petje die kwijlend en schuimbekkend tegen de F-jes oprijen. Snap ik. Maar dan zal je gewoon een hek moeten neerzetten, en de toegang kontroleren. Niks aan de hand. De FCN heeft genoeg vrijwilligers.

FCN, wake up!!!

2. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ Lifetime Rossa Owner

Full Name:
    Fred
    Eens moet een dag van bezinning komen. Waarom niet op bevrijdingsdag? :D:D:D
    Je bent welkom, in wat voor auto dan ook en parkeer je gewoon waar jij denkt waar deze veilig/goed staat. (Als het maar niet in de weg is voor het naar buiten rijden van de F430 spider :D:D:D)

Die eer valt te beurt aan Joel, die zal er zeker iets moois van maken. Daarbij komt dat Paulus dreigt SBS6 te bellen als we boven de 100 man uitkomen...
    Kom jij eigenlijk nog?

Last edited: May 1, 2012
  3. pterps

pterps F1 Veteran

Full Name:
    Peter
    Er bestaat een kans dat Joel nog concurrentie krijgt maar dat is nog niet 100% zeker, hoe laat begint je feestje ook al weer Fred?

4. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
    Ik kan me zo voorstellen dat de agenda geen werk is dat door enig auteursrecht wordt beschermd. Daarvoor geldt immers dat het een eigen, persoonlijk karakter heeft en origineel is. Er moet als het ware sprake zijn van een eigen creatie. Zon agenda bevat niet meer dan de zakelijke mededeling wanneer en waar er evenementen zijn gepland. Daar is weinig creatiefs aan.

Los daarvan staat het FCN natuurlijk vrij om besloten evenementen te organiseren. Ik kan me levendig voorstellen dat het in dat opzicht niet de bedoeling is dat de inhoud van de agenda ook buiten de club bekend wordt, maar ik vermoed dus dat je juridisch met lege handen staat indien AG de agenda op hun site vermeldt. Tegelijkertijd vind ik dat AG de wens van FCN om haar evenementen besloten te houden, dan niet juridisch maar dan toch uit fatsoensoverwegingen dient te respecteren. De 'core business' van AG (het spotten en fotograferen van auto's en het vervolgens op internet publiceren van die foto's) is immers onlosmakelijk verbonden met de privacyinbreuk die FCN juist tracht te voorkomen.

5. Boink

Boink Formula 3

Full Name:
    Ruud

Om hier nog even op te reageren. Toen ik die betreffende zondagochtend uit bed werd gebeld ;) Heb ik natuurlijk gewoon de agenda verwijderd. Het gaat mij er dan ook niet om dat dat moest gebeuren, maar als vervolgens bij ons in de mail en ik hier op het forum dus een oproep van leden krijg of er foto's gemaakt zijn tsja... ;)

6. Joeld

Joeld Formula Junior

Full Name:
    Joël
    `1 juli - Italia A Zandvoort`

1 juli? Italia A Zandvoort is toch op 24 juni?

7. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
    Voor het gewone voetvolk wel ja

:D

8. pieter hol

pieter hol Formula Junior

Full Name:
    pieter
    Even ter info het hele programma van 2012 op ons duinen circuit.

Events in 2012 op Circuit Park Zandvoort

06 mei 2012

ADAC Masters Weekend
    4-6 mei: Met het ADAC Masters Weekend kent Circuit Park Zandvoort een nieuwe international topevenement op de kalender. Naast wedstrijden in de ADAC Procar Series, ATS Formule 3, Supercar Challenge en Formula ADAC is een grote rol weggelegd voor het heftige GT geweld van de ADAC GT Masters.

20 mei 2012

Historische Zandvoort Trophy & Great British
    19 & 20 mei: De State of Art Historische Zandvoort Trophy mag met recht een klassieker genoemd worden. Niet alleen komt de crème de la crème van de Nederlandse historische autorensport in actie op de racepiste, ook wordt het publiek door de HARC getrakteerd op een fraaie collectie oldtimers in de paddocks, met op zondag 20 mei op de paddock het speciale thema evenement Great British.

28 mei 2012

Profile Tyrecenter Pinksterraces
    26 & 28 mei: De maand mei sluit wervelend af met de Profile Tyrecenter Pinksterraces. Ook het Dutch Power Pack maakt deel uit van het raceprogramma, met wedstrijden van het Dutch GT Championship, de Formido Swift Cup, Formule Ford en het Dutch Production Open. En het toetje: de Radical Sportscar Masters.

10 juni 2012

DNRT Racing Days II
    9 t/m 11 juni: De DNRT Racing Days zijn twee goedgevulde dagen vol met autorensport op plezier- en amateurniveau. Wedstrijden met diverse toerwagens worden afgewisseld door races van onder andere de Westfield Ciup, Volvo 360 Cup, BMW e30 Cup en de DNRT Endurance. Gratis toegang, parkeren 6 euro.

17 juni 2012

Fast-Car Festival
    Het ultieme auto-festival gericht op de sportieve en exclusieve auto’s. De meest indrukwekkende droomauto’s zijn te bewonderen, evenals gridgirls, tuning 2.0, hotrods en nog veel meer. Het populaire lifestyle evenement beleeft op 17 juni zijn tweede editie.

24 juni 2012

Italia a Zandvoort
    Het beroemde thema-evenement Italia a Zandvoort tovert, op de laatste zondag in juni, Circuit Park Zandvoort om tot een waar Italiaans paradijs. Deze meest exotische voertuigen uit het Zuid-Europese land zijn te beworden, evenals de vele stand met kleding, sierraden en andere Italiaanse producten.

01 juli 2012

DNRT Sponsordag
    Met het DNRT op de baan is er altijd veel te zien en veel te beleven. Coureurs strijden in zogenaamde breedstesport klassen en zoeken met plezier naar de grenzen van de Tarzanbocht en het Scheivlak. Het evenement is door raceliefhebbers gratis te bezoeken. Parkeren kost 6 euro.

15 juli 2012

Masters of Formula 3
    13 - 15 juli: De internationale confrontatie tussen de beste Formule 3 coureurs van Ook het bijprogramma is geweldig, met naast het Dutch GT, Clio Cup en de Formule Ford, ook wedstrijden van de BOSS GP Series met F1 auto’s. Ook een aantal spectaculaire demonstraties staan op het programma.

12 augustus 2012

Dutch Power Pack Festival
    11 & 12 augustus: Het DPP Festival is een gevarieerd international race-evenement met een hoofdrol weggelegd voor de series uit het Dutch Power Pack. Naast races van de Renault Clio Cup, Dutch Formula Ford, Formido Swift Cup, Dutch Production Open en de Radical Cup, zijn er ook wedstrijden van de Historic Formula Monoposto. Daarnaast wordt het smullen met sensationele bochtensnelheden van de International Superkart Series.

19 augustus 2012

DNRT Racing Days III
    17-19 augustus: De DNRT Racing Days zijn drie goedgevulde dagen vol met autorensport op plezier- en amateurniveau. Wedstrijden met diverse toerwagens worden afgewisseld door races van onder andere de Westfield Ciup, Volvo 360 Cup, BMW e30 Cup en de DNRT Endurance. Gratis toegang, parkeren 6 euro.

26 augustus 2012

DTM
    24 & 26 augustus: Europa’s sterkste toerwagenkampioenschap sluit augustus met veel spektakel af. Het publiek kan zich opmaken voor een stevige driestrijd tussen de brullende pk-monsters van Audi, Mercedes-Benz en BMW. Ook de F3 Euro Series, Porsche Carrera Cup en Supercar Challenge komen in actie.

02 september 2012

Historic Grand Prix
    1 & 2 september: Voor het eerst sinds jaren zullen racefans weer het echte Zandvoortse Grand Prix gevoel kunnen beleven. Naast races van historische pre-66 Grand Prix Cars, wordt het publiek getrakteerd op races van de Grand Prix Masters met F1 auto’s in hun originele staat, sportscars en historisch GT’s.

09 september 2012

DNRT Racing Days IV
    7 - 9 september: De DNRT Racing Days zijn drie goedgevulde dagen vol met autorensport op plezier- en amateurniveau. Wedstrijden met diverse toerwagens worden afgewisseld door races van onder andere de Westfield Ciup, Volvo 360 Cup, BMW e30 Cup en de DNRT Endurance. Gratis toegang, parkeren 6 euro.

16 september 2012

AutoMaxx Super Sunday
    De AutoMaxx Super Sunday van 402automotive.com kent een gevarieerd programma waarbij liefhebbers van snelheid en tuning op hun wenken bediend worden. Naast de aanwezigheid van verschillende merkenclubs, wordt er ook op de baan fel gestreden tijden de Shoot-Out en de Time Attack.

23 september 2012

Trophy of the Dunes
    22 & 23 september: In de Dutch Power Pack Series zal fel worden gestreden om de punten. Het is immers de laatste stop, voordat de klassen in oktober de seizoenfinale beleven. Voor het Dutch Formula Ford Championship is het zelfs al het beslissende weekend. Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf 10 euro.

30 september 2012

State of Art GP Classic & Nationaal Oldtimer Festival
    29 & 30 september: Een weekend vol legendarische bolides uit de GT en toerwagenseries van de jaren ’60, ’70 en 80, vormt de basis van de State of Art GP Classic. Zondag wordt het evenement nog groter met het Nationaal Oldtimer Festival, met de meeste bijzondere klassiekers bij elkaar verzameld op een locatie.

07 oktober 2012

Formido Finaleraces
    5 - 7 oktober: Bij de Formido Finaleraces schakelt Circuit Park Zandvoort nog eenmaal door naar het hoogste niveau, met de finales van het Dutch Power Pack. Voeg daarbij wedstrijden van het FIA GT1 World Championship, SRO GT4 Cup en het FIA GT3 European Championship en je hebt een evenement dat je niet mag missen.

21 oktober 2012

DNRT Finales
    19-21 oktober: Ook binnen het DNRT is oktober de maand waarin gestreden wordt om de laatste punten van de diverse plezierkampioenschappen. Drie volle racedagen staan op het porgramma met verschillende raceklassen, waaronder de Saker Sportscar seizoensfinale. Toegang gratis, parkeren 6 Euro.

03 november 2012

Zandvoort 500
    Traditioneel wordt het officiële autosportseizoen afgesloten met de Zandvoort 500. De 500-kilometer tellende wedstrijd vormt echter ook de start van het Winter Endurance Kampioenschap 2012-2013, met boeiende gevechten tussen GT’s en toerwagens in vier verschillende klassen.

9. henkie

henkie La Passione... Lifetime Rossa

Full Name:
    henkie
    @Roger
    Het laatste wat ik natuurlijk wil is onenigheid met jou, want ik heb je immers hoog staan.
    Dat is natuurlijk makkelijk met mijn 1,775m ;)

De FCN is natuurlijk van oudsher een elitaire organisatie voor leden wiens privacy gewaarborgd dient te worden. Maar het is nu 2012 en de tijden zijn veranderd.
    Net zoals copyright bv.. man, ik download mij gek aan films, complete nieuwe blurays via zo'n nieuwsserver.

Iedereen heeft tegenwoordig een camera in zijn telefoon, pen of dasspeld en wij hebben natuurlijk geen echt portretrecht. Zulke enthousiaste jongens fleuren de boel zelfs op met hun camera's waar ze maanden voor hebben moeten sparen.

10. roger_l

roger_l F1 Rookie

Full Name:
    Roger
    Daar gaat het nu juist wel om Marc.

Er is eens ooit iemand van hier vanaf de openbare weg gefotografeerd op zijn balkon en dat werd vervolgens geplaatst. Gezien de juridische achtergrond van de gefotografeerde persoon heeft de maker destijds besloten de foto weer ijlings op diens verzoek te verwijderen. De fotograaf had die foto natuurlijk kunnen laten staan onder het mom van 'journalistieke vrijheid', maar of ie daarna ook nog door één deur zou hebben gekund met de desbetreffende persoon is de vraag.

11. roger_l

roger_l F1 Rookie

Full Name:
    Roger
    @ Henkie

Ik verdedig hier niet het beleid van FCN, dat is ook niet mijn bedoeling. Je hoeft niet bang te zijn voor mijn 1,875 m, lengte is niet alles, het schijnt dat breedte ook nog een rol speelt ;)

De discussie gaat over iets heel anders en staat los van FCN; het wel of niet respecteren van andermans wensen. AG heeft dat in mijn ogen netjes opgepakt.

12. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Full Name:
    Marc
    Daar gaat het niet om. Het gaat om de journalistieke vrijheid die AG heeft.

Lekker belangrijk of ie nog door 1 deur kan gaan....het later weer weghalen van die foto heeft NIETS opgelost!!

Jij hebt toch ook wel eens hier op het forum geroepen dat je een fchatter hebt zien rijden aan de ander kant van de weg? Jij hebt je natuurlijk nooit gerealiseerd dat dat wellicht niet de bedoeling was dat wij hier op het forum dat zouden weten. Misschien heeft deze fchatter net tegen een mede fchatter gezegd dat ie aan het werk was en niet in zijn F kon rijden. Moet ik nu tegen jou zeggen dat je de privacy van deze fchatter moet respecteren? Echt niet!! Vette pech voor degene die gelogen heeft.

Wat Henk zegt is wat mij betreft precies waar het om gaat. De wereld verandert. Blijf lekker thuis als je iets te verbergen hebt. Zak over je hoofd, gordijnen dicht, deuren op slot.

Geen FCN-er die mij gaat bellen. Ze weten zelf ook wel dat ze geen schijn van kans maken om hier tegen op te treden. Ze moeten leren om zich aan te passen aan de nieuwe wereld. Snap ik. Wens ik ze succes mee. Gaat lukken.

13. roger_l

roger_l F1 Rookie

Full Name:
    Roger
    Eeeh, dat is ook een mening :D

14. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
    Maar de behoefte aan privacy betekent toch niet per definitie dat je iets te verbergen hebt? Je kunt toch ook behoefte aan privacy hebben omdat je euh... behoefte aan privacy hebt?

15. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Full Name:
    Marc
    Ja, dat betekent het per definitie wel!! Alleen jij interpreteert m.i. "iets verbergen" als negatief, crimineel, onwettigs of iets dergelijks..

Als ik in mijn blote r...in mijn woonkamer wil lopen ( doe ik graag namelijk ) dan doe ik de gordijnen dicht....is toch ook verbergen? Dat is mijn behoefte aan privacy...

16. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Full Name:
    Franc
    Zeg jongens, de lunch is allang voorbij.
    Ga gauw weer eens aan het werk!

17. pieter hol

pieter hol Formula Junior

Full Name:
    pieter
    :D:D:D

18. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Full Name:
    Marc
    He, heb je je lidmaatschap hier toch maar weer verlengd??

19. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
    en mijn behoefte aan een gezonde eetlust en goede nachtrust ;)

Hoe dan ook, waar het mij eigenlijk om gaat is dat ik vind dat FCN, of welke club dan ook, het recht heeft om haar activiteiten in beslotenheid uit te oefenen of daar in ieder geval naar te streven, bijvoorbeeld door het maken van foto's door ongenodigden te ontmoedigen. Ook al komt dat niet sympathiek over. Dat is allemaal overigens niet in mijn belang, want ik sta er het liefste met mijn snuffert bovenop (ook al heb ik geen camera ofzo) maar goed, het kan niet elke dag feest zijn.

20. 348 HOLLAND SUPER JUNIOR

348 HOLLAND SUPER JUNIOR Formula Junior

Full Name:
    Bramgtdvbtrccv

Printer vast?

21. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Full Name:
    Franc
    Yep, ik volg zo graag wat jij allemaal schrijft.

22. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Full Name:
    Marc
    Maar DAT is de discussie ook niet, Marniks. Desalniettemin vind ik het ook prima hoor dat ze er van alles aan proberen te doen om pottenkijkers ( Fkijkers ) te weren. Echt, al houden ze een toertocht van 180 km in een ondergrondse garage.... Het zal mij echt jeuken. En AG bellen of ze een agenda van de site willen halen is ook goed geprobeerd. Maar AG moet niet bezwijken, en DAT moet de FCN accepteren ( ik wou bijna respecteren zeggen) Ze bellen na deze discussie ook nooit meer, kan ik je verzekeren...:D:D:D

23. GTE

GTE F1 World Champ

Full Name:
    Marnix
    Daar zijn we het dan over eens Mark. Ik denk dat FCN ook niet de juridische middelen om op dat punt ook maar iets af te dwingen van AG (zie mijn eerdere post). Geis weet daar misschien meer over.

24. [nbsd]wb

[nbsd]wb Formula Junior

Full Name:
    wim baljet
    Als ik in mijn blote r...in mijn woonkamer wil lopen ( doe ik graag namelijk ) dan doe ik de gordijnen dicht....is toch ook verbergen? Dat is mijn behoefte aan privacy...[/QUOTE]

uiteraard doe jij de gordijnen dicht, Marc. je hebt natuurlijk geen zin dat de hele buurt zich rot loopt te lachen om jou blote r... Voorstel: probeer ze eens open te houden. [de gordijnen, bedoel ik.]

25. Robin360

Robin360 Formula 3

Full Name:
    Robin

:D :D :D

Share This Page