Ik kan niet Henk. Heb al eerder gemaakte afspraken. Maar aan de grootte van de groep te zien, zullen jullie me echt niet missen. Veel plezier daar!
Fred, ik zie mijn naam nog niet bij de afmeldingen staan, maar het gaat mij zoals gezegd niet lukken om er bij te zijn... moet rond 14:30 met vr. en kids boven Alkmaar zijn en dat lukt met 22-TXS-8 niet. Is net te krap. Heel veel plezier in ieder geval! Bob
Bedankt Bob, is er even door geglipt... Gefeliciteerd met je nieuwe Wheels. Toch niet zo'n groen ding he? We moeten die zomer temperaturen weer wat opkrikken, toch?
Nee... blauwe beweging... maar daar merk je helemaal niets van. Oh ja, toch wel... hij slaat steeds af bij het verkeerslicht Mijn feestje vandaag was iets minder kolossaal overigens... de dealer and me en een kopje koffie. Onder werktijd, dat dan weer wel
Ik heb net Wilma gesproken en geregeld dat hij morgen eerst even 2 uurtjes thuis aan de beademing gaat. Anders spuit die adrenaline met zo'n vaart door die lamgeslagen aders dat hij er duidelig van wordt morgen rond het middaguur. En iedereen die morgen komt en een Ferrari heeft moet hem wel meenemen natuurlijk. Laat je nou bij dit gebeuren niet van de laffe kant zien he...
Ik smeer er gewoon zoveel lagen was op dat de eventuele regen er niet eens op blijft liggen . Image Unavailable, Please Login
Dat ziet er weer goed uit Jordy, leuk dat we hem morgen kunnen bewonderen. Maar ik had toch verwacht dat hij goed gepoetst was na die enorme factuur
Uhhhhh..... We hebben met z'n allen goed naar Alex geluisterd. Dat blijkt.... [ame]http://www.youtube.com/watch?v=QpYEx2ThyZQ[/ame] (blijft geweldig)
Als we Audi zouden rijden zou dit waarschijnlijk Lambochat.com geweest zijn.... @pterps; Hij was ook zeker niet onaardig gepoetst maar er zit altijd ruimte voor verbetering in, als ik zaterdag omringt ben door allemaal kritische mensen (Henkie) wil ik natuurlijk geen modderfiguur slaan .
Rood vind ik niet altijd de mooiste kleur voor een Ferrari, zo ben ik gek van zilverkleurige Ferrari's. Maar dit vind ik ook heel erg mooi icm het interieur! http://www.autogespot.nl/nl/ferrari-458-italia-4/2012/05/04
Je brengt ook swirls aan, als ik naar de stand van je poetsmachine kijk...,) Laat BartCCC het maar niet zien. Ik vind die snor ook erg goed gelukt zo.
Je moet mij ook geen poetsmachine in mijn handen geven, gelukkig weet degene die hem hier vasthoud wel hoe het moet, zou wel de grap van de eeuw zijn als ik in een auto aan kom vol met swirls . Verder dan in de was zetten waag ik mij persoonlijk niet.
Prachtige combinatie, dat Blu TDF met Cuoio. Had zelf voor gele remklauwen gekozen, staat net ff mooier