Gistermiddag naar Porsche Centrum Gelderland geweest. Hebben daar de tussenstop voor de rit van zaterdag 2 juni. Wordt weer helemaal leuk, maar moeten daar wel effe met de nodige F'jes verschijnen!!!!
Henk, ouwe moddereter! Je bent weer lekker creatief bezig vriend Zal morgen wel even bij je langs rijden op de terugweg uit Oss.....even je poes aaien.
Afgelopen maandag in een toch wel speciale auto kunnen rijden. Van 0 - 100 in 3.7 sec. zonder het gebrul van een V8 of V12. Hoef je niet mee in een tunnel te rijden in ieder geval. Van binnen is hij ook ernstig compact te noemen. Komt een promofilm aan binnenkort van de Tesla. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heb er ook eens in mogen rijden Joost. rijdt als een kart, zoals ie op de weg ligt. gelijk alle vermogen beschikbaar; moet de straatstenen weer terug leggen. maar...... geen brokje emotie. je zal er maar eens in een tunnel moeten gaan rijden. kan net zo goed gaan zweefvliegen.
Beste deelnemer en/of sponsor, De bloesem ontluikt, het wordt warmer en we hebben alweer een prachtige Koninginnedag achter de rug. Dat betekent dat Geldermalsen toeleeft naar het jaarlijkse autofestijn Go!Wheels. Op 2 juni staat de markt weer vol. Aangezien de vrijwilligers inmiddels druk aan het organiseren zijn, vragen wij uw hulp. Alles in het kader van een formidabele donatie aan Scouting Graaf van Gelre. Meedoen? Meld u aan! Natuurlijk bent u weer van plan om mee te doen. Wacht echter niet tot het laatste moment, zo kunnen we de aanmeldingen goed verwerken. Dus áls u het al in uw eigen agenda had gezet maar zich nog niet had aangemeld, doe dat dan snel officieel via de site. Help ons promoten Steeds meer mensen gebruiken social media. Het Twitterkanaal van Go!Wheels kan niet genoeg onder de aandacht worden gebracht. Volg @go_wheels om snel op de hoogte te zijn. Maar u kunt ook helpen door zelf te twitteren met de hash tag #gowheels2012. Uw eigen tweets waaraan u deze hash tag toevoegt, vormen een aardig discussiekanaal waar iedereen aan kan meedoen. Als u dan ook nog #geldermalsen toevoegt, dan kan heel Geldermalsen er niet meer omheen! Wees creatief met andere hash tags, bijvoorbeeld uw automerk. Met vriendelijke groet, Arjen Jongeling Go!Wheels communicatie
Joost, zie ik bij de deelnemerslijst nu een 2005 Golf GTI staan ? Dat is een ware exoot. Zulke gasten moeten ze toch weigeren?
Ik heb de laatste lijst nog niet gezien Henk. Dan kan ik met mijn Passerati met bijna 400k km ook wel meedoen toch?
@Henkie, Lijst wordt als het goed is vanavond bijgewerkt. De "Golf" gaat eraf. Laatste week 30 aanmeldingen erbij. Zitten nu al op ca. 80 voitures! Gr.
Vrienden, Nog vier nachtjes te gaan. We zitten inmiddels op 94 deelnemers. Van oude T Ford tot de nieuwste Porsche. Vanmiddag nog telefoontje van bekende Lambo rijder die samen met zijn broer ook mee komt rijden. Gaan er weer een mooie dag van maken! www.gowheels.nl Kijk op de site voor het nieuws
Wordt ongetwijfelt een leuke dag Pieter. Volgens mij zijn van dit forum: henkie fredF430 Hans WimB Souvlaki er allemaal bij.. Wat hebben we vorig jaar gelachen om dat Panorama interview En P.Lambo belde mij ook al inderdaad. Image Unavailable, Please Login