Liever een halve Ferrari dan geen Ferrari. #oeps http://www.gtspirit.com/2012/07/16/car-crash-russian-ferrari-612-scaglietti-split-in-half/
Even opletten, 1 regeltje was verwijderd in de quote... Ik zeg: 12 sterren in de NCAP test. Wat een klap is dat geweest en iedereen is walking & talking... Eens kijken of ik die agenda leeg kan schudden. Hoe laat en waar is het vertrek?
Dank je! Jullie ook. Een regenjas voor de camera heb ik helaas niet. Ik zal een keer een onderwatercamera moeten kopen voor spa
Doordeweekse dagen, echt niet. Er zijn er bij ons een aantal met vakantie dus kan geen dag vrij nemen. Gelukkig begint mijn vakantie snel (27-7).
Jammer Henk, maar we weten dat je tussendoor moeilijk vrij kunt nemen. Je naam is gevallen omdat Erik en Mike vanuit het noorden afzakken naar het zuiden en mij gaan oppikken. Geldermalsen/Deil leek ons makkelijk. Ik weet niet of er een carpoolplaats ergens bij jouw in de buurt is, maar in jouw wijk staat de auto ook goed. Vandaar dat Mike de aanname had dat je meeging. Ik ben erg benieuwd!! Ik heb de FXX op Fiorano gehoord in 2007 en vind het nog steeds een indrukwekkend geluid. Ook de oude F1's lijken me geweldig. En de weergoden lijken ons goed gezind Het schijnt droog te blijven morgen. Maar dat weet je nooit in Spa ! We gaan het zien en horen. Iig oordopjes mee!!!
Idd jammer Henk, dacht dat jij er ook bij was. Goede tip Cor: oordopjes! Ik heb de FXX/599XX nog nooit in het echt gehoord. Ben heel erg benieuwd
Kan ook niet zomaar effe weg deze weken, maar koffie en worstenbroodjes staan evt. klaar op 7:30 uur.
Top Pieter! En zojuist Joost gesproken die ook graag een dagje vrijmaakt, dus het wordt al weer een kleine meeting..... Tot morgen vrienden!
Helaas, helaas! I.v.m. werkzaamheden aan de boot MOET ik in NL zijn morgen. Echt jammer, we waren er al helemaal voor in de stemming. Overigens is het niet mogelijk toegang te krijgen tot het paddock, is mij verteld. Ik heb nog geprobeerd iets te regelen voor jullie via Kroymans, maar helaas niet gelukt. Onno
Overigens - als iemand in de buurt is van Kroymans in de komende 5 dagen: er staat een bijzonder interessante 458 spider in de showroom. Klant heeft een TailorMade auto laten bouwen, Bugatti-blauw met 430 Scuderia stof op de stoelen. Echt een heel bijzondere auto, erg geslaagd in mijn ogen. Onno
Ik moet morgen nog richting het midden van het land, mogelijk rij ik nog even langs. Zit jij in Lelystad morgen? Ik moet morgen nog wel bij de twee grote jachthavens langs die het dichtst bij jouw huis liggen
@vanderbacon brothers, Met een beetje geluk kan Bram zijn nieuw speeltje eind van de week ophalen. Helaas geen klassieker maar ach dat zal ie mij wel vergeven. PS. Doe een beetje rustig met het karretje, het moet nog 1 worden, ach trouwens wat kan het mij schele, stampen ermee.
@Peter, ik ga morgen nog wel langs in Lelystad. Rond het middaguur, denk ik. En de 458 wordt ook nog van stal getrokken. Geef maar even een belletje. Onno
Hier nog een die bij een boot MOET zijn morgen. Enig verschil: het is niet mijn boot... Mannen goede reis en veel plezier! Erik & Mike maken er filmpjes van als Cor de foto's schiet, toch? Welk vervoer komt er aan te pas? (las ergens dat Cor ging parkeren???)