Jammer Onno, had de 458 graag weer eens gezien en gehoord...... Dat zullen we nog weleens zien dan!! Wij zijn niet voor één gat te vangen, hoor.... Je hebt me nieuwsgierig genoeg gemaakt om daar later van de week maar even te gaan buurten
Joost gaat ook mee en die neemt denk ik ook wel een camera mee. Daarmee zit de Beamer van Erik vol. Wordt gezellig mannuh!! De accu's liggen op de lader.
Thanks, filmcamera's liggen al klaar Ben benieuwd of we ons de paddock in kunnen bluffen/lullen... Vervoer is de beemer van Erik.
Wij zijn vandaag naar Spa geweest. Ondanks het tegenvallende weer was er genoeg spektakel van de 599XX, FXX en F1 op de baan. Grandioos wat een sensatie! Toegang tot het circuit en paddock/pits is verbazingwekkend makkelijk: bij aankomst op het circuit zit er een alleraardigst mannetje bij de slagboom in een hokje. De slagboom ligt echter een meter of drie na het hokje. Wij reden zonder te stoppen het hokje voorbij (terwijl het mannetje net zijn kop uit het hokje stak), staken in voorbij rijden een duim op en stopten voor de slagboom. De slagboom ging daarop als vanzelf meteen open. We zijn vervolgens doorgereden naar de pits en hebben de auto direkt achter de pitboxen geparkeerd, doch voor het gecontroleerde pitgebied met grenswachter in oranje jas. Gelukkig kwamen we Martin tegen (met kaart) en zijn met hem mee zonder problemen de pits binnen gelopen/controle voorbij gelopen. Afgaande op lezing van anderen NL'ers in de pitbox was het ook mogelijk (doch verboden, foei!) halverwege het paddock vanuit -1 verdieping een stalen trap te nemen waarna je binnen het gecontroleerde gebied uitkomt. Kortom; simple comme bonjour! Ter info; de dienstdoende dealers (NL & B) geven altijd (onterecht doch begrijpelijk) aan dat het een privat event betreft en toegang absoluut onmogelijk is.
Wij hadden een vergelijkbare ervaring in Monza in mei. Eerste dag konden we zo naar binnen zonder mannetjes. Tweede dag (dé dag met hoofdprogramma) werden we wel tegen gehouden door iemand met een lijst met namen. Vroeg of wij op de lijst stonden. Ik zei: nee. Hij denken...Ehh, putta youra name onna die lista! Zo gezegd, zo gedaan en we waren binnen
Hahaha, ja zeker: 2 ons m-r gegrillde ossehaas met een topping van dikke gamba's. Colaatje erbij. Heerlijk, in meerdere opzichten een topdag!
Genoeg te zien, dus daar zal het niet aan liggen. Reken alleen niet op veel Italiaanse schonen... Gr. Martin
Met recht; prachtig om de hele dag met je neus in een Ferrari F1 te kunnen staan. Een mooi kijkje in de keuken als de F1 wordt klaargemaakt, opgestart etc. Een echte aanrader voor de liefhebber (waar ik je volgens mij met een gerust hart onder kan scharen)!
Dat krijg met een budget van een eeuwige student Trouwens, weet je al hoe het zit als ik toevallig hier in LasVegas de jackpot wint, want als ik hier en in NL belastingen moet betalen, ken ik het zo goed hier weggeven aan een goed doel.
Da's toch ook belast bij de begiftigde? Daarbij komt dat ze in nederland leuke dingen doen van dat belastinggeld. Het viel me weer een op bij een nieuw rondje zuid-europa: Nederland is zo gek nog niet. Best veel dingen goed geregeld.
Jongens, wat een dag! Echt ongelofelijk, het was voor mij de eerste keer Corse Clienti en heb mn ogen uitgekeken (wat een sound!). Erik regelde al snel 4 paddock/pitkaarten dus we konden overal vrij lopen. Overal FXX's, 599XX's (EVO's), nieuwe en oudere F1 auto's...WOW!! Ik draai morgen wat beeldmateriaal inelkaar, kunnen we nog na genieten. Erik heeft als alles gelukt is een HEEL mooi filmpje
Was er gister aanwezig op Spa. Hier wat beelden van mijn kant: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Dcj_cgO5H9A[/ame]
Even wat anders: dit kwam ik tegen over het vergelijk tussen de F12 en de vrouwelijke anatomie(!?). Dat is nog wat anders dan een iPhone... Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Toch handig dat die G-spot zo lekker rood oplicht wanneer je op dat pedaal gaat staan met je lompe voet...