Wat een geweldig filmpje Christiaan! Echt respect hoe je dat gefilmd hebt en gemonteerd! Ik ga nog een keer kijken (Wilma kijkt mee, had nog geen idee wat XX was ) Even een vraag: wie rijdt er in 599XX met No 5 (kleinste spoiler/hoogste snelheid/minste downforce)? J. Alesi?
De 599XX/FXX-en worden allemaal gereden door 'amateurs'. Zag Marc Gene vandaag nog wel een rondje rijden in een 599XX EVO met de eigenaard aan boord; om het voor te doen zeg maar. 599XX no. 5 is overigens nog niet ge-upgrade met het EVO-package, vandaar de lage vleugel. De EVO heeft een hogere achtervleugel met DRS à la formule 1. Gr. Martin
waanzinnige beelden en geluid! Super gefilmd, was net alsof ik er aanwezig was (op de natte voeten en koude vingers na )
Dacht dat ik Alesi op de video van Christaan zag, vandaar. En jou beeld materiaal is...??? Of op zijn minst en write-up van jou afgelopen 2 dagen lezen we nog vanavond wellicht?
Mooi spul en hele bijzondere auto's ook! Die BMW Nazca ziet er ook prachtig uit, rij je toch wel met een unieke auto waar er volgens mij maar een paar van zijn gebouwd.
Al vaak besproken op het net. Dubieuze verhalen gaan de rondte, en de gevraagde prijzen zijn niet mals te noemen. Ik kan een mooiere F40 kopen voor 2/3 van de prijs.... Onno
Inderdaad, en sommige van deze auto's staan echt al jaren te koop. Foto's lijken ook van diverse locatie's te komen, hoeft niets te betekenen, maar...
Zijn alle auto's van een rijke familie, die hun auto's over de hele wereld hebben staan, de blauwe Daytona is door RM geveild 2 jaar geleden, middelmatige auto. Trouwens we toch over veilen hebben, kreeg net een mail dat de eurocommerce collectie geveild gaat worden, ik had deze collectie gekocht van de familie alleen de bewindvoerders gingen eerst akkoord en later weer niet. Dus gaan ze nu maar veilen na eerst vele mogelijke kopers voor de gehele collectie te hebben gesproken, het leuke was dat ik met familie Visser een deal had binnen een uur, en dat alle mogelijke kopers na dagen overleg met een lagere bieding kwamen. Dus als iemand nog Mondial T zoekt met 2318 kilometers, binnenkort is je kans.
Erg spijtig dat het zo gelopen is Tonnie. @ Martin: er wordt ook een 456 met iets meer dan 8000 km geveild
In de nieuwe Evo een verhaal over de F40 vs McLaren MP4-12C; http://www.evo.co.uk/news/evonews/285901/september_2012_issue_of_evo_magazine.html Mocht iemand intresse hebben, ik kan wel wat pmen .
Is het handig in deze tijd een bod voor de hele collectie af te slaan en te kiezen voor veilen? Persoonlijk denk ik van niet...ben benieuwd wat een op gaat brengen.
De curator zal in ieder geval meer geld zien in veilen dan een verkoop ineens (het valt nog maar te bezien wat de opbrengst uiteindelijk zal zijn). Daarnaast weet je natuurlijk nooit wat voor een 'politiek' er verder meespeelt... Gr. Martin
Ik sta net naar een Volvo P1800 te kijken bij een klant en moest bij de voorkant aan Sid denken. Toevallig dit!!!
Hebben er nog mensen zin om zaterdag een stukje te gaan rijden? Ik zelf ga eerst rond 12 uur een een kennis ophalen in de buurt van Hilversum, misschien kunnen we daarna daar in de omgeving nog een paar km's maken? Wellicht verzamelen bij Kroymans. Lewie
Het artikel Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login