Goed plan maar ik heb nog wel wat dingen te doen dus voorlopig onder voorbehoud. Ik laat het nog even weten. Wat zijn de voorspellingen (als je daar nog uit van mag gaan...)
Ik zou het niet weten, kreeg alleen het bericht dat de wagens geveild gaan worden, weet alleen dat ik de collectie van 12 Ferrari's had gekocht van de familie Visser die de verkoop deden in opdracht van de bewindvoerders, alleen logischer wijze moest er een taxatie door derde gedaan worden ivm geen problemen achteraf over de opbrengst, toen zijn deze getaxeerd door iemand die verstand heeft van Ferrari's die samen met een collega een rapport hadden opgesteld, toen bleek dat zij de auto's afzonderlijk gezien lager taxeerde dan het bedrag dat ik had afgesproken, executiewaarde als een geheel zou zelfs lager zijn heb ik later begrepen, dus de deal was rond om het zo maar te zeggen. Toen gaf blijkbaar de bewindvoerder weer opdracht aan Cees Lubbers die mij notabene heeft gecontacteerd wat de waardes zouden zijn, om de wagens te taxeren. Deze ziet kans om er meer uit te slepen voor de boedel word er gezegd, in principe moet dat ook lukken, ze zullen ook meer opbrengen alleen ik weet zeker dat als alle kosten er worden afgehaald dat niet het geval is. Ik vind het voornamelijk erg voor de Fam. Visser die in diskrediet worden gebracht terwijl zij oprecht bezig waren met alles te regelen, bedoeling van surseance is om even rust te krijgen en geld te maken van dingen die niet in belang zijn voor de verdere bedrijfsvoering, alleen de banken zien surceance als middel om de eigenaren in diskrediet te brengen om deze persoonlijk nog te kunnen aanpakken. Als je goed de berichten leest is Eurocommerce nu failliet en word er een doorstart gemaakt, met als eigenaar de banken, dus het bedrijf had ook door kunnen gaan onder bewind van G. Visser met 40 jaar ervaring in het vastgoed.
Je hebt ze even laten ontvoeren? Zit er voor mij helaas niet in. Heb nog teveel te doen (luxe problemen) in te weinig tijd. Ben bovendien de laatste tijd "iets" te laat opgestaan (ook vandaag weer) waardoor je dingen moet laten varen. Mooie rit, vergeet de foto's (uitsmijter?) niet
Jammer Fred, volgende keer beter. Afspreken bij Kroymans rond een uur of 12 / half 1 en dan een rondje daar in de buurt maken?? Lewie
Jammer Fred maar begrijpelijk dat je er niet bij kan zijn. Ben ook wel erg benieuwd naar jouw foto's Veel plezier! Henkie, ik ben rond 1 uur bij Kroymans (lewie en als het goed is Rudy ook).