Wow, weliswaar geen F, maar wel een heel erg mooie L: http://www.rmauctions.com/FeatureCars.cfm?SaleCode=MO12&CarID=r125&fc=0
Vandaag geen F70. Hij was gisteren ook nauwelijks te horen. De lens stond op 500mm. Misschien de komende dagen nog op het circuit. Verder vandaag niet heel veel nieuws te zien. Er rijdt een Russische F40 rond (#84177) en na de cursus zagen we een Vutograaf voor een F12. Die ging daarna los (Tom had de foto met de meeste rook). Vervolgens hoorden we nog meer geluid en dat bleken er twee te zijn. De mannen gingen lekker te keer en was leuk om te kijken. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Rudy, Je hebt een account daar zag ik. Stuur die taxibestuurder met zn AMG eens even het bos in wil je? Dit moet wel afdoende zijn denk ik om hem stil te krijgen [ame]http://www.youtube.com/watch?v=_qtd2yxvVR0[/ame]
Wij doen wel eens gek onderweg, moet je zien wat er maar zo kan gebeuren.. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=it_eci8BWro&feature=related[/ame]
Ach hij vangt hem nog redelijk lang op, hij had alleen nooit zo van het gas moeten gaan, lekker planken, met de 4WD is hij zo weer recht. Zie je gek genoeg altijd bij die Lambo rijders.... oeh hij slipt *gas los*. Doe mij maar RWD met E-Diff
Soooowwww....terug van een lekker vakantie in het beloofde land natuurlijk. Net al een beetje bijgelezen. Henk alsnog van harte gefeliciteerd kerel. En die garage-warming komt wel goed! Straks weer verder lezen...
Helaas Vu, het is niks geworden, de dollar-euro koers werkt op het moment niet mee, zeker als het een Porsche is met LeMans geschiedenis. Score van gisteren 3x Lusso 1x 250 cal spider 1x 330 spider 1x 250 cabriolet 1x 275 2x Pegaso En nog zoveel meer, teveel om op te noemen.
25 jaar geleden met mijn broer had ik kunnen zeggen gekocht, maar tegenwoordig mag je al blij zijn als je ze gespot hebt. Dit gebied is zo bijzonder, er zijn mensen die het financieel niet te breed hebben, al bij ons van hun pensioen zouden genieten, en nog de eindjes aan elkaar moeten knopen, maar ondertussen de meest bijzondere auto's in de tuin onder een zeiltje hebben staan, maar verkopen ho maar. Wat denk je van een 330gts die al 25 jaar uit elkaar ligt onder een zeiltje, geheel origineel met alle onderdelen in dozen in de schuur, oh man wat zou ik dat karretje graag kopen. En zo staan er echt tientallen auto's hier, als je ze weet te staan, en er zijn zelfs auto's die niemand kent, dus met geluk kom je 's morgens tijdens het joggen een MB 300sl gullwing tegen die er al meer dan 40jaar stond, dit is echt gebeurd , helaas jog ik nooit!!!!
Toch nog opwinding vandaag. Een van beide chauffeurs in de F12Berlinetta gisteren was inderdaad Alonso (met gele glazen). We stonden net na de lunch voor de Galleria, toen ik een California aan zag komen. Dacht, laat ik maar even een fotootje maken. Bij het voorbijrijden zag ik dat het Alonso was (met aanhang?). Een van de Italianen in de buurt liet ik het zien en de suggestie was om het bij Montana te proberen. Daar bleek hij te lunchen (foto 2; chassisnummer #186661). We hebben gewacht en bij het naar buiten komen, wilde hij wel even op de foto. De nieuwe en nieuwere wereldkampioenen naast elkaar Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toen we even iets naar het hotel gingen brengen (handtekening van Alonso op een folder van de Galleria met de F2012) zagen we de F70 de heuvels in rijden. Helaas zaten er een paar auto's tussen en we hebben hem niet meer gezien. Na het ijsje eten (verplicht nummer) zagen we wel een ander prototype. We hebben er even achter gereden en meenden een 458 Italia te ontwaren. Misschien een 458 Scuderia / Stradale? De komende dagen gaan we verder op zoek naar de F70. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login