Vandaag een weer eens lekker stukje gefietst # F430 Spider in (Gerwen) # F430 Spider vd Akker (Best) # Theehuis (Oirschot) # 612 Sessanta Porsche centrum Eindhoven (Oirschot) # rode elementen in het interieur niet echt mijn smaak # Carstore (Oirschot) #Target Cars (Eindhoven) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag even een andere camera setup geprobeerd. Ziet er toch wel gaaf uit en klinkt ook lekker (microfoon hangt binnen, ramen dicht. Camera's buiten de auto). Snel uitproberen in de Ferrari [ame]http://www.youtube.com/watch?v=u_oLVSZZD50[/ame]
Van harte gefeliciteerd Tonnie en nog bedankt voor je hulp/info van enkele weken terug. Geniet van je (werk?)vakantie! Gairo, mooie fietsroute heb jij, is tenminste nog eens wat te zien.
Reed rond met z'n Russische aanhang. Zou inderdaad een 458 Scuderia kunnen zijn, dat prototype, maar.....uitlaten aan de zijkant???
Je ziet dat de uitlaten vrij bot uit het achterpaneel van de bumper zijn gezaagd. Overigens had het prototype voor de 599 dezelfde achterkant opgeplakt gekregen. Als je kijkt naar het remlicht als referentie voor de achterkant, dan zitten er nog flink wat centimeters (en rommel) op / bij.
Ja, die uitlaten aan de zijkant zijn wat vreemd. Misschien een V-6 bi-turbo mule? De F70 foto's worden al vet in de super-Ferrari sectie besproken, zoiets moet toch tenminste je vacantie betalen?
Super spots Ed met je champ in spee Kun je een foto van die hanepoot neergooien (met logo/watermerk ivm $$$$ ) ala Zonda?! (ik hoop van niet) Doe je goed Lewie! Voor de Roobol gespot worden Erik doet het beter voor de Suit supply Met het adres van een 330gts in dozen? De boxen omdraaien en de uitlaat-pijpen zitten meer naar het midden ala Scuderia. De ruimte is er in ieder geval...
foto stond in ons lokale sufferdje. man van de 348 woont in de meern. Image Unavailable, Please Login
Wim, zie hier nog een krantartikel. http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3290020/2012/07/21/Ferrari-brandt-volledig-uit.dhtml?utm_source=RSSReader&utm_medium=RSS Arian
Karen kwam net thuis van haar werk ( in Tricht) alwaar datzelfde suffertje ook gelezen wordt. Krantje is meegenomen. Een ander krantje meldt dat het een auto is uit de collectie van een sjeik uit Oman.....
Hier zijn je vrienden Edwin: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=aCUjbkePddc&feature=em-uploademail[/ame] Gr. Martin
Grappig dat we van of over Massa helemaal niets hebben gezien of gehoord. Ook bij Montana is hij niet gesignaleerd.
Nog een suggestie naar wie ik die rekening mag sturen? Volgens mij is er een nationaal blaadje dat 25 Euro betaalt of een schaalmodel opstuurt. Dan deel ik ze liever met mijn vrienden
Ik denk dat er nog wat camouflage vanaf moet voordat de foto's geld opleveren... Kan Tom mooi doen Gr. Martin
Vandaag weer een ander soort opwinding. We hadden eerst wat bij de rotonde bij het zilveren paard gestaan, maar veel meer dan een 458 Challenge was er niet te zien. Vervolgens op aandrang van Tom maar naar het circuit gereden. Na even wachten, hoorden we dat er een motor werd gestart. Op zich niets bijzonders, maar toen het gas erop werd gezet, hoorden we direct dat het iets bijzonders was. Overigens bracht dit ook een nieuwe supportsschare in de benen. Verder een leuke Topolino, een gele California en toch nog een F12 Berlinetta in het rood. Het is zo toch een plaatje qua lijnen met dat zonnetje erop. Morgen de laatste dag. Misschien de F70...... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login