Liefhebbers? NIEUWE BEURS IN ENSCHEDE: SYMPHONY OF SPEED 053 In het weekend van 1 en 2 september vindt er een hagelnieuw event plaats in de splinternieuwe Go Planet Hall in Enschede (053). Op 10.000 vierkante meter treft je in 3 verschillende thema hallen de mooiste showautos, de beste stands en veel entertainment! Buiten kun je je goed vermaken op de diverse thematische showparkings. Elke hal krijgt een eigen thematische invulling. Zo zal de Monacohal vol staan met de mooiste bedrijvenstands op het gebied van motortuning, caraudio, navigatie, autostyling en aanverwante zaken. Tussen de stands door verdere diverse eilandstands met de mooiste en meest spectaculaire bolides; van Ferrari tot Volkswagen en van Ford Mustang tot BMW. In de Silverstone hal vind je een selectie van de mooiste showautos in particulier bezit. Voor deze hal worden via diverse media de beste exemplaren gescout en die worden gepresenteerd in een mooie industriele setting. De Hockenheim hal omvat tal van verkoopstands van accessoires, soms in de vorm van een outlet voor de allerbeste aanbiedingen, pret a porter! Elke club krijgt een eigen ruimte op de paddock voor een clubpresentatie (met een stand, infokraam, infodisplays etc.) of een gezamenlijke parkeerplaats, samen met de autos van de clubleden bij elkaar. Deze clubstands/-plaatsen krijgen een gereserveerde plaats op de paddock.
Waarom staat er: "van Ferrari tot VW en ford naast BMW"??? Die merken hebben nix gemeen?! Enfin is wel de moeite waard te gaan kijken, toch?
Fred, ik denk een veel te groot sjonnie-gehalte, staan er een paar auto's van M'huis wat de lokkers moeten zijn. De rest van dealers uit de omtrek. Nou, dan is mijn oprit op zondag spectaculairder denk ik.
Nou, veel auto's zijn er op berekend om nooit meer thuis te komen denk ik. Zelfs Mike die "De" Ferrari-circuitauto in zijn bezit heeft komt met een laffe jap. ..
Jongens, welke bocht is dat waar laast die Modena in elkaar gereden werd? Ik heb ooit eens 1x op Zandvoort gereden maar toen had ik mijn auto een week. Ken die hele baan niet. (foto Vu) Image Unavailable, Please Login
Schoonvader is lid van eerste uur, maar ben zelf de vragenlijst nog niet doorgekomen. Mijn wagenpark is niet zo groot hoor. Zijn wagenpark is iets uitgedund. Ik heb vorig jaar de GT4 overgenomen, en de Fiat Dino Coupe 2400 is ook verkocht. De 246 staat nog altijd bij Alex en de Boxers staan thuis. Gaat prima dus.
Iedereen wil met zijn auto weer naar huis, dus maak je geen zorgen. We doen om 16:50uur een korte briefing om nog even duidelijk te maken hoe onze circuitdagen werken. En Mike komt gewoon met 2 auto's vanmiddag
Ik ben vandaag even binnengewipt bij BVA in Hoevelaken... Men gaf aan dat begin september de eerste van de 12 F's ter veiling worden aangeboden. De kijkdagen voor deze auto's zijn ook in Hoevelaken. Er komt woensdag een aardige 360 Modena in de veiling (€54.000 ?). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Als dat zo is, gefeliciteerd Mike!!! Eerste video reviews van de F12 druppelen binnen: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=PxzPK-s90Lo&hd=1[/ame] [ame]http://www.youtube.com/watch?v=NBdolo2Asts&hd=1[/ame] Wat een geluid!.
Dank je Het was weer gezellig op Zandvoort. 2 uurtjes open pitlane, erg gaaf! Ik heb geen brokken gezien (alleen een Subaru de grindbak in), alles gelukkig heel gebleven dus. Zeker voor herhaling vatbaar R8 en 350Z hebben zich keurig gedragen, volgende keer alleen wat kortere sessies doen met de Z aangezien de remmen snel overhit raken. Na een rondje of 10-12 was het wel over. Kom maar op met die foto's Gairo
Had je genoeg van je wrap ?? Trouwens : Zag ik je gisteren op de A27 richting Amersfoort rijden.? Ik zag iig een zwart dak op de F430.
Geweldig evenement weer Harry. De gummen circuitdag blijft een van de top dagen van het jaar en wat een weer! Ik moest de 360 vandaag bij Forza ophalen en was te laat (zat in de verkeerde trein...gelukkig konden Maikel & Suzanne me ophalen in Haarlem) maar kwam zonder lunch nog net op tijd aan. Auto deed het perfect. Banden waren helaas, na 7 maanden niet gebruikt te hebben, iets te zacht (geen tijd/zin om op te pompen...) en niet uitgelijnd, Maar toch redelijk goede ronden ondanks dat we geen gas konden geven bij bos uit zonder een zwarte vlag te krijgen . De GoPro waren we vergeten op te laden dus niks aan filmpjes.... Nogmaals bedankt. Was erg gezellig, ook het Schnitzel festijn erna