Dat zwarte apparaat onder het dashboard in 1 vd vorige foto's. Is dat een eerste type airco of gewoon een kacheltje?
Dat is de verwarming idd. Die nep-GTO stond er een paar jaar geleden ook, zag er niet goed uit qua vorm en als je dan het interieur bekijkt weet je direct voldoende. Die Daytona is gaaf man! Mooie kleur.
Vloertje kunnen we regelen hoor Henk, wanneer was je ook alweer jarig? Klopt, jasje gehad op vip ontvangst in assen bij veka welke door Marc was geregeld. Trouwens typisch dat jongert prat gaat op zijn zeilboten maar altijd veel reclame maakt voor motorjachten... Lag helaas niet op de route vandaag
Ik ben gisteren ook geweest. het zijn geen challenge auto's! 2 x 430 GT (GT2) 1 x 458 GT (GT2) Er stond ook een blauwe FF (zelfde kleur of bijna identiek als die blauwe 458 spider bij Kroymans)
Was 3 weken geleden @ Zolder........... Die Veka bolides worden door Roel van sponsoring voorzien;-) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag de 360 uitgebreid laten keuren (apk), was al weer een jaar en 2 maanden geleden (12.000km). Enigste mankement: rubber gescheurd bij fusiekogel. Kostte EUR 31 en half uurtje schroeven. Ik blijf het zeggen, probleemloze auto. Maar Forza wees mij er wel op dat natuurlijk alles slijt in principe door gebruik. Dus wellicht kom ik eerdaags een keer aan de beurt dat er ineens wel flink gepind moet worden Stond nog even te kijken bij zo'n 348 van een verhuurbedrijf. Over de staat heb ik het niet (uiterlijk) want dat interesseert die gasten niets. Maar die dingen rijden bijna 10.000km per maand! Deze had 144.000 gelopen en laatste groot onderhoud bij 86.000. T'is wat.. Hebben ook een gele 360 (geel met gele diffuser) en die heeft +200.000km gelopen.
Mooi man! Zeiden ze bij Forza dat er dingen aan zitten te komen? En wat voor dingen bedoelen ze dan? Remmen, banden, onderstel etc zal vast eens iets aan zitten en koppeling wordt natuurlijk ook gebruikt. Zolang er geen computers, motor of versnellingsbak stuk gaan, zal het wel meevallen toch?
Harry, ik heb de auto nu 5,5 jaar en zelf 53.000km mee gereden. (teller nu 78.000) Buiten remblokken/banden heb ik kapot gehad: Alarmsirene (EUR 275) te veel vuil in gekomen. Luchtmeter (EUR 230) maar koop je op ebay voor EUR 79 (zelfde als MG ZR/ZS). 2 Accu's van EUR 125 stuk. De 360 lust wel een accu, is bekend. Vandaag een rubber van EUR 31 Kortom.. ik ben heel erg tevreden en rij er ook mee door. Vorige week op jouw middag nog 1,5 uur over het circuit full speed. Twee keer Spa evenement dit jaar. Maar verder ben ik er ook erg zuinig op, heel lang rustig warmrijden etc. Olieverbruik niet meetbaar (Mobil1 0W40). Ook rij ik nog steeds met de eerste koppeling. Gaat nog prima. Maar Forza zegt wel dat ze op het moment van alles tegenkomen, stuurhuizen, stuurkogels, fuseekogels etc. De auto's zijn al tot 12 jaar oud natuurlijk. En veel prutsauto's die een paar keer onderhoud hebben gehad bij een vriend of de plaatselijke Renault dealer. Dit alles om alleen maar geld te besparen. Wel werd mij aangeraden om in het voorjaar (na weer wat km's) de schakelbussen te laten vervangen zoals laatst bij Cor is gedaan.
Ebay, onze beste vriend. Nemen we die van EUR 219 gebruikt ? Of die van EUR 77,90... of die van EUR 15,49 ? We hebben het over een luchtmassameter, niet over een bobine Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een gebruikte, maar wel OEM nemen Henkie... (€ 219 ) ... Nooit "passend" voor/bij ... die zijn niet nauwkeurig genoeg en dan kan je alsnog die andere nemen ... (heb ik ook geprobeerd ... weg geld). Die 2e en 3e lijken me niet OEM ... Hebben de dealers/reparateurs niets liggen ? Soms kan je daar iets gebruikt vinden. Wat is er eigenlijk loos met jouw huidige defecte luchtmeter ? Bijv. een defecte draad kan opnieuw gemaakt worden (bij Italauto) ...
Nee hoor, zijn allemaal goed. Regelmatig gelezen in het 360 forum. Ferrari maakt die dingen ook niet zelf, (logisch) die zijn van Bosch.
Als ze van Bosch zijn nkunnen ze goed zijn ... idd. Die derde foto is nmm echt een chinese uitvoering en die zijn echt niet nauwkeurig genoeg; ECU's slaan dan op hol... Gebeurde mij vorig jaar; oude er weer op .. > probleem was meteen weg.
Ze zaten op de goede hoogte zo lijkt het: je zat toch niet steeds in die spiegels te kijken Marc ........
Qua zeiljachten hebben ze al een goede naam, motorjachten is een betrekkelijk nieuwe tak van sport: http://www.charterworld.com/news/motor-yacht-luciam-excels-sea-trials
Oeps, 458 rijdt over de voet van een agent [ame]http://www.youtube.com/watch?v=3lKwkn6JT74&feature=player_embedded[/ame]
Mooi Henk, kun je er weer een jaar tegen. Krijg jij geen brief van het RDW dat je F gekeurd moet worden? Of gaat die kat van je met de post ervandoor? Scheelt je anders weer een boete. Er zijn er weinig die kunnen zeggen dat de boetes hoger zijn dan het onderhoud