Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2881 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Mooi geflankeerd. Bij de start nog weggereden of waren ze toen al weg ? ;)

2. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Ik vond die kamelentenen beter!

3. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Nee toch? Je denkt $4,- (parkeergeld) uit te sparen omdat je een F kunt betalen en wat hou je over? bezoekje buro, buil op je kop, kras op je wagen? en alsnog dokken alleen ??x zoveel...

beetje dom?

@ Gijs,
    bedoelde hetzelfde echter weten we (uit praktijk voorbeelden) dat je het beter bij je eigen leest kunt houden anders kan het pijn doen...

4. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,126
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Als je onze Amerikaanse vrienden hier op F-Chat mag geloven, kan ie zelfs een paar jaar de bak in omdat hij zijn auto als wapen gebruikt.

Overigens vind ik de reactie van de agent buiten proportie. De kerel stapt zelf uit en nog gooien ze hem tegen de auto en grond. Absurd. Ik ga er bovendien van uit dat de agent stalen schoenneuzen heeft, dus die heeft echt niks gevoeld. Ik ben wel eens met mijn eigen auto over mijn voet gereden (zonder stalen neus) en ook niks overgehouden (don't ask!)

5. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Kijk nog eens goed.... :)

6. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,126
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Natuurlijk, de agent probeert hem er eerst uit te trekken, maar uiteindelijk komt hij er zelf uit. Vervolgens trekt de agent hem tegen de auto en naar de grond, nergens voor nodig.

Probeer jij maar eens iemand uit een lage sportwagen te trekken die niet wil. Als het je al lukt, komt ie er niet zo uit als deze bestuurder.

Neemt niet weg dat de bestuurder niet slim bezig was.

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Waarom zet die agent dat z'n voet ook ongeveer onder het wiel van die auto? Hij doet echt bewust een stap dichterbij...

8. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    +1
    De bestuurder is sowieso in fout door nog maar in te stappen en de wagen te starten!
    Maar die agent zet wel z'n voet met opzet voor het voorwiel, en ik betwijfel sterk of de wagen er wel over is gereden. De wagen rijdt even vooruit, staat dan even stil en plots gaat de agent door het lint en begint op de wagen te slaan, slaat de deur (net niet?) tegen de naaststaande taxi en probeert de bestuurder uit de wagen te trekken.
    De bestuurder wil dan duidelijk zelf uit de wagen komen en dan wordt hij er verder uitgetrokken en tegen z'n eigen auto en op de grond gegooid alsof het de grootste misdadiger van Amerika is! Totaal buiten proportie!

9. ferrari_-_freak

ferrari_-_freak Karting

Dec 16, 2011
    114
    Ghent
    Full Name:
    Timo DW
  10. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Te cryptisch voor mij, Lucia is prachtig, weinig mis mee bovendien.

11. ForzaFerrari

ForzaFerrari F1 Veteran

Jul 25, 2003
    7,198
    The Netherlands
    Full Name:
    Waldo
  12. Frank34

Frank34 Karting

Jun 10, 2010
    56
    Venhuizen
    Full Name:
    Frank
    Ik weet het niet precies, in ieder geval puur minder dan dat je aan onderhoud kwijt bent aan die 208 ;)

13. RudyW

RudyW Formula 3

Apr 25, 2008
    1,222
    Gelderland
    Full Name:
    Rudy
    Een 458, mooi wer en de Stelvio, wat wil je nog meer?;
    [ame]http://www.youtube.com/watch?v=_NGpDmWNqh4&hd=1[/ame]

14. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,313
    Germany
    Full Name:
    Steven
    buiten het transport ongeveer 100 euro voor een kenteken...

15. st@ven

st@ven F1 Rookie

Aug 4, 2008
    3,313
    Germany
    Full Name:
    Steven
    wel dan meteen de boor er even bijbestellen he henkie.........

16. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    De 100 euro van Steven, plus wat het je gaat kosten om er een 308/328 blok bij te kopen. Een 208 moet je niet willen joh...

Maar goedkoop is hij zeker!

17. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    en centjes om dat 308/328 blok te monteren. Anders is het ook zo lullig.

18. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Uhh, rollende start...:D:D

http://youtu.be/jQwB1WaAx24

19. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Dat importeren uit EU-landen kost idd bijna niets.
    Als de auto rijdt, kun je zo'n Europees 5-daags kenteken erbij nemen voor circa 150 euro, dat is incl. verzekering.
    Als hij niet goed rijdt (redelijke kans met deze auto denk ik), komen er transportkosten bij uiteraard.

Hij ziet er op de foto's nog best netjes uit, maar dat zegt niets. Ding kan helemaal verrot zijn.

20. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
  21. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    Klopt zeker wat je zegt, maar toch hou ik er wel van als mensen dit soort avontuurtjes aandurven hoor. Een collega van me kocht laatst een BMW bij Domeinen voor ca. 11.000,- die normaal gezien vrij gemakkelijk 17.000 of meer waard moet zijn. Altijd een gok, misschien zit er niet eens een motor in. Hij had wat geschiedenis van die auto weten te vinden en wist de auto dus voor schofterig weinig op te pikken. Een half dagje schoonmaken en er staan echt een prachtige wagen nu. Die verkoopt hij over een jaartje dan weer met zo'n 4.000 euro winst of zo, tot die tijd rijdt hij er knap bij.

Die 208 kan heel slecht zijn, en ik weet niet precies wat een motorblok kost? Maar gooi er nog eens 10.000 euro tegenaan, als je tenminste veel zelf kunt doen, dan is het toch leuk :) In concoursstaat zal 'ie misschien niet geraken maar toch.

22. Robin360

Robin360 Formula 3

Dec 2, 2007
    2,094
    Europe
    Full Name:
    Robin
    :) :)

23. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
  24. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Als de body niet rot is (onderkant deuren, wielkasten), dan go for it! Zijn heerlijke autootjes :D

25. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Gisteravond ook weer terug gekomen uit Italie, lekker 2,5 week van de zon genoten aan het Lago Maggiore. Op de heenreis maarliefst 11 Ferrari's gespot, dat kwam mede door de F1 GP op Hockenheim waar veel moois naar toe reed. oa 458 spider gespot. Aan het Lago helaas niet zoveel bijzonders gespot, best een teleurstelling na die F50 die ik daar 4 jaar geleden uitgebreid heb kunnen fotograferen. Gisteren nog 4 F's gezien, 3 daarvan in Zwitserland. Volgens mij is Esther er in geslaagd om nog wat foto's met mijn telefoon te maken, zal ze nog even uploaden. Nu eerst maar eens bijlezen......

In de juiste kleuren? ;)

Kjell lag daar op zijn buik op de grond niet ik, hij was me zeer dankbaar dat ik deze foto ook naar Roger had gestuurd :D

Share This Page