Nee toch? Je denkt $4,- (parkeergeld) uit te sparen omdat je een F kunt betalen en wat hou je over? bezoekje buro, buil op je kop, kras op je wagen? en alsnog dokken alleen ??x zoveel... beetje dom? @ Gijs, bedoelde hetzelfde echter weten we (uit praktijk voorbeelden) dat je het beter bij je eigen leest kunt houden anders kan het pijn doen...
Als je onze Amerikaanse vrienden hier op F-Chat mag geloven, kan ie zelfs een paar jaar de bak in omdat hij zijn auto als wapen gebruikt. Overigens vind ik de reactie van de agent buiten proportie. De kerel stapt zelf uit en nog gooien ze hem tegen de auto en grond. Absurd. Ik ga er bovendien van uit dat de agent stalen schoenneuzen heeft, dus die heeft echt niks gevoeld. Ik ben wel eens met mijn eigen auto over mijn voet gereden (zonder stalen neus) en ook niks overgehouden (don't ask!)
Natuurlijk, de agent probeert hem er eerst uit te trekken, maar uiteindelijk komt hij er zelf uit. Vervolgens trekt de agent hem tegen de auto en naar de grond, nergens voor nodig. Probeer jij maar eens iemand uit een lage sportwagen te trekken die niet wil. Als het je al lukt, komt ie er niet zo uit als deze bestuurder. Neemt niet weg dat de bestuurder niet slim bezig was.
Waarom zet die agent dat z'n voet ook ongeveer onder het wiel van die auto? Hij doet echt bewust een stap dichterbij...
+1 De bestuurder is sowieso in fout door nog maar in te stappen en de wagen te starten! Maar die agent zet wel z'n voet met opzet voor het voorwiel, en ik betwijfel sterk of de wagen er wel over is gereden. De wagen rijdt even vooruit, staat dan even stil en plots gaat de agent door het lint en begint op de wagen te slaan, slaat de deur (net niet?) tegen de naaststaande taxi en probeert de bestuurder uit de wagen te trekken. De bestuurder wil dan duidelijk zelf uit de wagen komen en dan wordt hij er verder uitgetrokken en tegen z'n eigen auto en op de grond gegooid alsof het de grootste misdadiger van Amerika is! Totaal buiten proportie!
Zijn er mensen van dit forum die dit jaar naar de CentoMiglia komen in Leuven? http://www.centomiglia.be/intro_nl.html
weet iemand wat het (ongeveer) zou kosten om deze te importeren en op kenteken te zetten?? http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=218165575 208GT/4 − 1975 − 9.900 euro - Rome
Een 458, mooi wer en de Stelvio, wat wil je nog meer?; [ame]http://www.youtube.com/watch?v=_NGpDmWNqh4&hd=1[/ame]
De 100 euro van Steven, plus wat het je gaat kosten om er een 308/328 blok bij te kopen. Een 208 moet je niet willen joh... Maar goedkoop is hij zeker!
Dat importeren uit EU-landen kost idd bijna niets. Als de auto rijdt, kun je zo'n Europees 5-daags kenteken erbij nemen voor circa 150 euro, dat is incl. verzekering. Als hij niet goed rijdt (redelijke kans met deze auto denk ik), komen er transportkosten bij uiteraard. Hij ziet er op de foto's nog best netjes uit, maar dat zegt niets. Ding kan helemaal verrot zijn.
Klopt zeker wat je zegt, maar toch hou ik er wel van als mensen dit soort avontuurtjes aandurven hoor. Een collega van me kocht laatst een BMW bij Domeinen voor ca. 11.000,- die normaal gezien vrij gemakkelijk 17.000 of meer waard moet zijn. Altijd een gok, misschien zit er niet eens een motor in. Hij had wat geschiedenis van die auto weten te vinden en wist de auto dus voor schofterig weinig op te pikken. Een half dagje schoonmaken en er staan echt een prachtige wagen nu. Die verkoopt hij over een jaartje dan weer met zo'n 4.000 euro winst of zo, tot die tijd rijdt hij er knap bij. Die 208 kan heel slecht zijn, en ik weet niet precies wat een motorblok kost? Maar gooi er nog eens 10.000 euro tegenaan, als je tenminste veel zelf kunt doen, dan is het toch leuk In concoursstaat zal 'ie misschien niet geraken maar toch.
Op zijn eigen website staan wat meer foto's, maar daar moet je dan wel voor betalen: daar kost 'ie wel ineens 15.000 euro. Interieur ziet er niet eens heeeeeeeel beroerd uit: http://www.sivarautosrl.com/sivar/index.php?option=com_rdautos&view=detail&id=10600
Gisteravond ook weer terug gekomen uit Italie, lekker 2,5 week van de zon genoten aan het Lago Maggiore. Op de heenreis maarliefst 11 Ferrari's gespot, dat kwam mede door de F1 GP op Hockenheim waar veel moois naar toe reed. oa 458 spider gespot. Aan het Lago helaas niet zoveel bijzonders gespot, best een teleurstelling na die F50 die ik daar 4 jaar geleden uitgebreid heb kunnen fotograferen. Gisteren nog 4 F's gezien, 3 daarvan in Zwitserland. Volgens mij is Esther er in geslaagd om nog wat foto's met mijn telefoon te maken, zal ze nog even uploaden. Nu eerst maar eens bijlezen...... In de juiste kleuren? Kjell lag daar op zijn buik op de grond niet ik, hij was me zeer dankbaar dat ik deze foto ook naar Roger had gestuurd