Welkom terug Peter! Ik dacht ook dat jij daar op de grond lag voor de foto's :D
Grazie voor de responses. Het 208/308 boeit me niet zo, een gt/4 zou ik toch niet als racer zien/gebruiken wel als (semi)klassieker die steeds meer waardering krijgt. ... Dus wie weet
Geloof me, het chassis kan een stuk meer vermogen hebben dan een 2 liter motortje uitspuugt, Als 308 is hij echt leuk...
Ik had precies hetzelfde, na lang nadenken besloten te gaan voor een GT4, ook omdat de kinderen er in mee kunnen. Ik wilde graag een 1e serie en niet in rood. Dan wordt de spoeling al heel dun. Er zit echt veel troep bij en roesten kunnen ze al de beste. Heb nu een 208 en ben er meer dan blij mee. Ja het is niet de snelste auto maar tegen hedendaags geweld kan je toch niet op als je dat al zou willen, bochten op binnenwegen zijn de meeste fun en daar ga je echt geen 150 rijden (en dat haalt'ie ook hoor).
Peter, niet vergeten dat ik "zeer gevoelige" foto's in mijn bezit heb, waarbij jij ook gezellig op de grond ligt om foto's te maken. Zelfs één foto waarbij je gezellig naast Kjell ligt ...
Eentje minder Mike: http://www.bekia.es/sociedad/fotos/galerias/estado-ferrari-ever-banega-accidente-sufrio-valencia/estado-final-ferrari-ever-banega-accidente-sufrio/ Gr. Martin
1 van de kavels bij de Eurocommerce-veiling is onderstaande 308 GTB QV. Iemand die iets meer van deze auto weet?
Doodzonde! Dit was een erg mooie uitvoering met tan lederen bekleding, dat zie je niet vaak. Hier de CS in betere tijden: http://www.challenge-stradale.com/spain-0715cng.html
Mijn video van de Maarten Memorial. Voor de eerste keer maar eens gebruik gemaakt van muziek. Ik ben er zelf nooit zo'n fan van maar je moet wat als de microfoon het tussen R'dam en Schiphol niet doet [ame]http://www.youtube.com/watch?v=GTRlEE5Z6zg[/ame]
Voor degene die in de buurt van Sassenheim is/woont. Even hier een kijkje nemen. Echt mooie dingen hebben ze staan, 365 GTB Daytona, 250 GT Lusso, 275 GTB, 512 BB, 330 GT en nog meer hele mooie dingen.
Dank je! Bij 100km/u gaat ie omhoog en als je langzamer dan 20-25km/u gaat, gaat de spoiler weer omlaag. Maar het is geen airbrake zoals de Veyron heeft helaas
Helemaal mee eens. In mijn ogen Ferraribeleving pur sang, maar goed dat geldt natuurlijk voor alle F'en onder ons. Iedereen beleeft het optimale op zijn manier. Maar toch, ik vind de 308 de betaalbare F-beleving zeker als je zelf ook zo nu en dan eens wat kan doen qua onderhoud denk aan olie verversen, remmerij, carburatorie op gehoor afstellen enz (lekkere benzinedampen snuiven enzo Ha Ha Ha. Vandaag weer eens even een "rondje rond" gedaan. Alleen het geluid al........heerlijk wat een sympfonie die "otto cilindri" te weeg brengt. Arian Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Thanks, ben er zelf ook wel tevreden over. Ik leer elk filmpje weer wat bij. Voor de oplettende kijker, Maurik in de F430 op 2:14 en 4:00
Tonnie, ik heb even goed gekeken bij de Ferrari-tent en bij Coys. Mooie dag met erg goed weer en veel mooie auto's!
Ik was er om 9 uur tot 3 uur 's midddags, eerlijk gezegd niet echt onder de indruk van wat er allemaal te zien was, het tripje erna toe en terug was leuker met de Dino, alleen wel mijn voorhoofd goed verbrand.