En nu ten gevolge van het open rijden hoofdpijn?
Je hebt gewoon al teveel gezien Viel me wel op dat er géén Lancia's op zo'n event zijn. Ok, in de Coys tent één Flaminia Supersport, maar dat was het wel. En veels teveel Porsche. Dat is gewoon niet leuk meer op zo'n binnen terrein.
Valt wel mee in de Dino vanwege dat het een targa is, denk ik. Heb je Wayne Carini net gezien, die 65 porsche die hij kocht had eerst een achterklep van een jonger model , namelijk het 911logo in het midden onder de rooster, en later op de originele plek schuin rechts onder. Maar dat vertelde hij niet.
Nog wat plaatjes van de Oldtimer GP op Nürburgring: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Klopt, ik misschien al (te)veel gezien. Maar het viel mij op, dat er veel te veel moderne auto's waren, een porsche 996 kan je overal zien.
Helemaal eens. Denk toch dat ik voor de mooie Italo's maar weer eens de Coppa Intereuropa op Monza moet doen, in combinatie met de Mille Miglia. Overigens viel dr nog wel het e.e.a. te mopperen maar omdat het zulk mooi weer is doe ik dat niet! De 257 vanaf Altenahr ri de Ring vind ik altijd leuk om te rijden. Ook ik heb mn knar een beetje verbrand!
Lang leve de crisis: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ferrari-308-gtb-berlinetta-athens/163036332.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT Lijkt wel of er steeds meer 308-en te koop komen. Deze is er ook nog steeds niet van af: http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=161032489&cd=634801390050000000 Vetro voor 40K? http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=191435724&cd=634799827450000000 Dit is best een aardig exemplaar (heb 'm bekeken), zo te zien afgeprijsd van rond de 43 naar rond de 39K nu. Ligt de 308-handel op zn gat? http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ferrari-308gtb-qv-enschede/164692594.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT
Dat van die Porsche viel mij niet op. Ding is uiteindelijk niet eens verkocht. Waren er nog meer Ferrari's op de Historic GP?
@MarcH Mijnheer MarcH.. mag ik u als eerste feliciteren met de aankoop van ongetwijfelt één van de allermooiste 308GTB's die ons land rijk is? Ik hoop dat wij hem met regelmaat nog mogen zien de komende jaren. (@lezers, nee, niet bovenstaande uiteraard)
Kwamen we tegen bij de stoplichten ,het enige wat ik kon verstaan was"it's british". Image Unavailable, Please Login
De F355 is echt 1 van de mooiste Ferrari' s vind ik, alleen jammer dat het onderhoud zo duur is... En bedankt aan Jolanda en Onno voor de kleine meeting! Het was echt een droomdag. Image Unavailable, Please Login
Nieuw geleverd in 1985 door Kroymans 24300 km in mooie staat, vorig 12 mille onkosten bij Munsterhuis.
Nee, ben maar 16 Maar ik heb er wel al veel over gelezen, vooral het vervangen van de distributie blijkt redelijk prijzig te zijn, ben al heel veel onderzoek aan het doen voor later
Zo, dat is hier al snel bekend zeg. Ja Cor, dat had ik begin vorig jaar toen we bij het toegangshek bij Forza stonden te praten niet gedacht. Dat 'ie te koop zou komen niet, dat ik de koper zou zijn ook niet.
Djfrens postte eens EUR 25.000 onkosten in de 5 jaar dat hij hem had. Maar de één zal de andere niet zijn etc etc. Als jij en O&J er op leeg liepen reden jullie ze ook niet denk ik
Ik zou het je niet kunnen zeggen, alleen dat ik de wagen op inkoop had staan voor 30mille. Origineel NL vindt ik persoonlijk wel leuk. maar bij een veiling kan je het niet zeggen, vanmorgen heeft RM een 250GTE verkocht in Denemarken voor 174k +opgeld, terwijl zij de low estimate op 45k hadden staan. op het moment kopen er mensen zonder benul van kwaliteit of originaliteit auto's voor veel te veel geld. de wereld is gek.