De Taiwanese berijder van de 599XX kwam ik later trouwens nog tegen in het museum...... Image Unavailable, Please Login
Hij is wakker hoor. Gaat de boel nu opstarten en kijken... Edit: bekeken. Mooi weertje Lijkt erop dat de achterlichten weer "in" het bodywork zitten en er niet meer "uitsteken"...
A.s zondag, Italdag 2012 in Beusichem. Tussen 10.00 en 16.00 uur, Recreatiegebied De Meent. http://www.ducaticlub.nl/Flex/Site/Page.aspx?PageID=25165 Pin me dr niet op vast, maar zeker zo'n 4 a 5000 Italiaanse motoren, lees ik hier onder. http://www.motorevents.nl/treffens/italdag-2012/
Dat zal een mooie bende worden. Het is zondag 30-35C lees ik net. De Meent (10km hier vandaan) is een drukbezochte plas met geen bijzonder grote parking. Waar moet iedereen blijven?
Mooie platen Erik! Zo'n 333SP is ook cool om te zien... even een middagje naar Maranello en je ziet een F1, 599XX EVO, 333SP, F12, F70
Gaan we nog rijden van het weekend? Zoals Henkie al zei, het wordt 30 graden Moet toch lukken om weer een zooitje auto's bij elkaar te krijgen en even een uurtje of 2 te gaan rijden?
Zo is dat! En dan eindigend hier in Deil met een duik in het verwarmde zwembad! Om even dat laffe zweet van die rug te spoelen.
Nee ik ben vliegen, kan dus niet. Tenzij het zondag middag is, dan kom ik ff in m'n een uniform een duik maken.
Praten over zondag hoor. Zaterdag kan ik niet, zeskamp in het dorp hier. En dan 's nachts swimming after party haha. Ah... Dirk, de piloot van Gloveboxair. (foto 27-9 '09) Image Unavailable, Please Login
Zondagmiddag klinkt goed! Erik, jij bent er toch ook wel bij? Cor, zullen we eindelijk eens de 2 Spiders naast elkaar gaan zetten? De mijne is er weer klaar voor! Rudy en lewie zijn er natuurlijk ook bij (zoals altijd ) Robin nog zin? Of ben je weer in het buitenland? Ik lees dat Marcos ook wel eens mee wil rijden, dit is je kans Michiel 's middags erbij (in uniform!) Jeffrey en Carolien nog tijd/zin? Het is al weer lang geleden dat we elkaar zagen. Wie nog meer?
Robin zit nog in zijn 2e huis in La Manga (Murcia, Spanje) Waar Fred nu zit wil je niet weten... Ze hebben die middelste watervilla.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik had net even contact met Robin...hij had (bijna) alles bij zich om de duikcursus onderwater vast te leggen met de GoPro camera...behalve de oplaadkabel van de camera Van Fred en Wilma zie ik met regelmaat de mooiste foto's (en vandaag een video) voorbij komen. Ik ben niet jaloers hoor
Tjeesus Mike, weet je wel hoeveel kilometers ik net achter m'n kiezen heb zitten? Daar moet ik wel even serieus diep over nadenken hoor............hmm, ok ben erbij!
Ik zou er graag bij zijn, maar kan "helaas" zit in in Kuala Lumpur momenteel. Morgen naar Taman Negara, zondag zit ik waarschijnlijk te chillen @ http://www.pangkorlautresort.com/ leven is hard . Zou pa kunnen sturen maar die is helaas een paar weekjes uit de running door een stent die vorige week geplaatst is. Alles oke, maar moet even rustig aan doen......... Overigens de komende paar dagen wat spelen met de GoPro!, ik heb hem meegenomen. Image Unavailable, Please Login
Dat ziet er best aardig uit Rudy Veel plezier nog in Malaysia en sterkte aan je vader toegewenst! Ik wist dat ik op je kon rekenen Erik
Ik kan me die trikes nog herinneren van mijn vakanties in Frankrijk waar je die dingen vaak kon huren