Oeps, in ieder geval bedankt voor de waarschuwing. Dat gaat m dus niet worden zondag. In ieder geval niet op de 2wielert.
Ik denk dat Schotse vriendin Morna en ik ook wel even langskomen als jullie dat leuk vinden. Zal wel de 330GTC worden want de rest is niet legaal..... Onno
Hello Erik, my name is Guy Avital - Porepp from Autoscoop.biz (Germany) I see a big potential to syndicate your great video, please contact me: eMail [email protected] Regards, Guy Avital - Porepp
En wij gaan in die Ferrari's zitten "vr 17 aug 2012, 12:13 'Warmste tropische weekend sinds 1994' DE BILT - Dit weekend wordt het warmste tropische weekend sinds 1994. Dat verwacht Weeronline op basis van een analyse van temperaturen van de afgelopen 20 jaar. Van een tropisch weekend is sprake als het zowel op zaterdag als op zondag warmer is dan 30 graden in De Bilt. Voor dit weekend wordt een gemiddelde temperatuur van 31,5 graden in De Bilt verwacht."
Fototje van afgelopen maandag, wat een prachtige kleur is dit toch voor een CS! Nu nog even tijd zoeken voor de rest van de foto´s Image Unavailable, Please Login
+1 Echter heb ik er een voor de lens gehad (in dezelfde kleur?) uit 1957 MET ORIGINELE SCAGLIETTI BODY !!!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En speciaal voor Tonie welke volgens mij een zware week had door het verlies van een originele daytona in Duitsland (niet door zijn toe doen maar zal best wel even geslikt hebben, toch?) Enfin hier is er weer 1 opgedoken (niet zelfde kleur maar wel in mooie (originele) staat. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Kwam ik hem hier nu ook nog tegen? Ps de T ford is origineel uit de slapstick film... Image Unavailable, Please Login
Nu we het toch over film hebben, ook nog aan Henk gedacht: Dit is ook volledig origineel en echt in DE kluis op temperatuur ect...(let op de titels) Kwam ook nog een koffertje tegen (Mission Impossible) wilde wel even DE knop proberen. Ook nog een kompas achtig iets (sleutel) uit Tomb Raider... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bijna vergeten Cor: Ons vervoer vandaag (we zeiden je naam hardop bij het maken van de foto van onze wheels ) Image Unavailable, Please Login
Bruce heeft wel wat aan de body gedaan sinds hij de wagen kocht in 2001. Image Unavailable, Please Login