Robin & Jeffrey (of anderson... ), Als ik het goed heb kan er weer een jaartje worden bijgeschreven, dus van harte gefeliciteerd en maak er een leuke dag van! We zullen er eentje op jullie gezondheid gaan nemen vandaag (water bedoel ik natuurlijk..... ) Ciao, E.
Luitjes, wegens de hitte hebben we besloten dat de GTC te oncomfortabel is en helaas heb ik na de vakantie niet snel genoeg platen kunnen regelen voor de anderen. Jammer! We zien jullie binnenkort wel weer. Onno
geloof handbak ik weet het niet zeker, ik weet niet waarop deze is binnengekomen, alleen dat ik het een mooie combi vond. had natuurlijk een zonnesteek van de gehele dag in de Dino te hebben gereden.
Wij zijn weer thuis van een mooie dag rijden. Het was snikheet in de auto maar erg leuk. Hapje gegeten in de schaduw bij vd Valk Houten, daarna een mooie route langs het water (druk!). En als afsluiter even afkoelen bij Henkie in het zwembad Een kleine impressie, ik heb niet veel foto's gemaakt (video komt morgen) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het was een leuke middag mensen, bedankt voor de gezelligheid. Ondanks de dampende hitte toch een leuke opkomst met 8 auto's. 3x 360 spider 1x 360 modena 1x 550 maranello 1x 456 GT 1x 308 GTSi 1x Porsche 996 GT3 Wat was dat bad even lekker he? Zulke dagen hebben we helaas maar weinig.
Jeffrey en Robin: natuurlijk van harte proficiat. Weer een jaar erbij. Iig hier in NL op de warmste dag van het jaar.
Gave dag. Ondanks de hitte lekker gegeten en gereden, afsluitend met een plons in de pool van Henk. Het was zalig!
Jeffrey en Robin: natuurlijk van harte proficiat.weer een jaar erbij. Iig hier in NL op de warmste dag van het jaar.
Heren gefeliciteerd (alsnog vanwege tijdverschil op tijd ) Mooi ritje geweest maar geen ijsjes? Wel (warme)Kroketten? Nog een paar uur en we zijn rond (letterlijk )
Nog een paar uur en we zijn rond (letterlijk )[/QUOTE] Gaat ie de wereld rond en het enige waar ie mee bezig is, is zijn computer en deze chat. zou je hem niet.........arme Wilma. g-spot: ken nie vind nie mijn gespot! was heerlijke dag. jammer dat mijn meissie zo heet werd!!
Zeg weet je wie hier 1mtr vandaan zit?! en wat te doen? Ik heb geen FB, Hyves, google conn, E-mail en noem maar op. Zal ik morgen even jou dag komen verpesten met de foto's die wij hebben gemaakt? Wel weer zin in een ritje Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Spots zijn verdwenen idd. Jordyboy heeft nog meer moois gespot vandaag: http://www.autogespot.nl/ferrari-f40-1/2012/08/19#img1 Gr. Martin
Was weer een leuke rit vandaag. Viel op dat vooral de mensen met een spider het vandaag erg warm hadden Komen er nog (meer) foto's? Lewie (Mike ik heb je een PB gestuurd)
Autogepot is ook niet meer wat het geweest is. Worden we verwijderd na een paar uur. Niet belangrijk genoeg. Er moet eerst een idioot met een aantal spuitbussen over wat carrosseriedelen heen