hmm...maar ja, als Mauro Forghieri (absolute Ferrari royalty) wordt aangeduid als Mario Forghieri, dan haak ik al af he. (later gaat het wel goed, zie ik nu) nee, is een mooi filmpje.
Weet niet of ik nog echte auto's kan fotograferen. Tegenwoordig hou ik me bezig met GTItjes. Image Unavailable, Please Login
Tonnie, vergeet het je steeds te vragen. Met welke BB LM reed die kennis van jou nou op LM? Is die van de gele Daytona Competizione toch? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Even tussendoor. Kennis gemaakt met Marco(s) toen ik een 308 spotte. Ben er maar even achteraan gegaan en vriendelijk verzocht te stoppen, wat hij deed Was een kennis aan het trakteren op een rit in een Ferrari (had ik ook net gedaan met een maatje) en was op weg naar huis, ik dus ook Enfin, even staan bandje trappen op de parkeer plaats. Heeft de 308 (van Franc) nog maar 2 weken. Schakelt nog rustig, trekt rustig op ect. Stond er mooi gepoetst bij. Kortom wordt goed voor gezorgd...(je kan rustig slapen Franc ) Zoals bekend, altijd foto's bij Fred (van iPhone tegenwoordig) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ja die zijn echt zo. Ik ben er nog niet achter of dit door de tand des tijds komt of dat de vorige eigenaar een vage poging 'novitec' lampen na te maken. ben er niet weg van, dus ik denk dat ze er in de toekomst vanaf gaan... ...maar ja, nieuwe achterlichten kosten weer een hoop 's en om nou zonder te gaan rijden ;-)
Haarscherp Vu, ziet er goed uit. Volgende week moet ik weer foto's maken van de Blauwvingerrally in Zwolle, ik wil dan ook eens wat foto's vanuit de kofferbak maken
Ziet er goed uit! Bij de trajectcontrole op de A2 lijkt het ineens of we toch nog een beetje door konden rijden ;-)
Pierre BARDINON passed away at his home in France, August 17 De grondlegger van het verzamelen van Ferrari's is helaas heengegaan.
Serieus?! Op jou (jonge)leeftijd is dat niet best. Niet aan de Diclofenac? (niet best voor je maag maar werkt wel goed) Sterkte en zoveel als mogelijk bewegen (met mate)
@vU, Met deze kar moet je eerste Ferrari wel besteld worden na Goodwood revival. Als het loopt dan bestellen we gelijk 20 van die karretjes. Image Unavailable, Please Login
@ Fred: voel bij paracetamol minder pijn dan bij ibuprofen/diclofenac. Zit nu lekker op 3 gram per dag Diclofenac is alleen slecht voor je maag als je een risicofactor hebt (hoge leeftijd, doorgemaakt maagzweer etc) Anders kan het geen kwaad. @ Scrooge: sambal bij?
Ik snap het even niet? Denk dat je je vergist Fred. Dat was user MarcH. Wij feliciteerden hem nog hier. http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=141663458&postcount=72069