@ Cor, Gelukt met je nieuwe (tuin)tafel? Ik kwam dit tegen vanmiddag: Plantaan iets te groot naar huis... Image Unavailable, Please Login
Hahah, dat hebben wij ook wel gedaan met de 306 cabrio of de 9-3. Ideaal, zo'n cabrio! (of auto met open dak natuurlijk ).
Leuk plantje!! Yep . We hebben voor even een vervanger. De vorige is vorige week spontaan ontpolft.. Glasplaat in miljoenen stukjes over het terras. Helaas geen aanwijzingen voor deze actie aanwezig. En jij ? zijn je oren nog rood van al die verhalen van HvL? Jij zei vanochtend; ik ga even een half uurtje; Ik dacht gelijk : dat wordt een uurtje of 3.. Je komt gewoon niet weg daar.
Achterklep? Is een 308 erg roestgevoelig? Ik was vanmiddag bij Prins in Nunspeet (FF rondje op de bike) en heb die 208 bekeken en die had in beide achterste wielranden roest zitten. Zag ook zo'n apparaat: die beginnen ook fijn geprijsd te raken. Met 390 pk ... http://suchen.mobile.de/auto-inserat/maserati-spyder-gt-skyhook-1-hand-dt-auto-scheckheft-riemerling-b-m%C3%BCnchen/163469374.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=16600&makeModelVariant1.modelId=23&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPrice=25001&negativeFeatures=EXPORT
Gisteravond heb ik de kans gekregen op een nog niet geopend stuk van de N201 wat foto's te schieten van mijn TR. De politie stond er binnen 5 minuten maar het kwam goed.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Blijven geweldig mooie apparaten, die Testarossa's. Snel FF een Ducati Paso dr bij kopen, gewoon leuk voor het '80-ies plaatje ;-)
Heb je standaard een ladder in je TR liggen, Roger? Ben trouwens heel benieuwd naar die tunnel onder de Amstel door waar ze al veel te lang mee bezig zijn.....ligt zowat in mijn achtertuin, dus ik zit hier te popelen
@ Roger, Mooie pics, mogen van mij zo in de Gli . Gelukkig konden de (over ijverige) heren je niet op de bon slingere voor snelheid (of mag stilstaan ook al niet meer...) Hoe kwamen ze zo snel ter plaatsen? Getipt? Geweldige middag gehad, keuze kunnen bepalen (uiteindelijk) Note: Bij stofferen verdwijnt het structuur verschil tussen monster en hoofdsteun. Maar wat een echte kundige vak idioot (waar kennen we dat van?) Stonden op den duur met een vergrootglas leer structuren te bestuderen.... Veel raak vlakken maar ook heel verschillend in eisen pakket van klanten. Klinkt goed. Rijdt goed. kwalitatief goed. Niet te duur. Alleen die achterlichten... Image Unavailable, Please Login
Het betreffende kruispunt ligt op het grensvlak van de marechaussee van Schiphol en de politie. Wij zaten op het 'politie'-terrein. Na 1 minuut reed al de marechaussee langs, 5 minuten later de politie...dus ja, getipt denk ik..... We waren met 8 auto's; eerste opmerking 'Autoweek of zo?'; nadat de projectleider van het betreffende kruispunt tekst en uitlag gaf was het goed (terwijl we een biertje wegklokten....)
Wanneer wordt je nou begunstiger of lid? Maar liefst 2 specials over deze meneer in de afgelopen Gli's met alles over de leer van Ferrari-leder....
Ik heb nog wat foto's van Ferrari's met telefoon gemaakt tijdens de vakantie, helaas geen goede spots met m'n gewone camera De eerste ochtend aan het Lago Maggiore ben ik 's morgens met Juul naar de bakker gefietst, in een smal straatje hoorde ik een geweldig gepruttel. Na een paar minuten kwam een oude baas in deze prachtige porsche naar beneden rijden. Of het een echte 356 Speedster is weet ik niet maar een mooie auto was het zeker. De Esprit betreft een S4 uitvoering, toch een bijzondere verschijning. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jij hebt dan nog de mazzel dat je "legaal" door de tunnel mag. Met de tractor-tunnel (akoestisch een 10!) die wij hier "in de achtertuin" hebben is dat helaas anders Niet te min we hebben hem en daar zijn we blij mee Ja, we hebben de Italy-cars-capital-of-the-Netherlands Geldermalsen/Deil (eindelijk) verslagen Tijd voor een fees... huhh meeting met op het menu: Tunneltjes, volgende week? http://youtu.be/H1PyUL8Ytvw (let op flitslicht 6min 45sec en de tunnel met score 10! op 8min 20sec)
Ok, maar aan tunnels hier verder ook geen gebrek hoor: Piet Hein, Zeeburger, Coen, Arena, Wijker, Velser, Schiphol (x2).....
Mooie foto's, Roger ! @Erik. Ik zag op bij RTL Autowereld jouw 360 spider in een reclame zitten van een autoshow 053 in Enschede. Wist je dat?
Volgens mij zie ik een bekende Gallardo Spyder te koop staan bij Wiggers? http://www.wiggersmastercars.nl/lamborghini/gallardo/lamborghini_gallardo_spyder_5_0_v10_e_gear_liftsysteem_nieuwstaat-756078.html
Trouwens nog een bekende........http://www.wiggersmastercars.nl/ferrari/f355/ferrari_f355_gtb-538636.html