Frontaanzicht en laag. Ik heb nog even gezocht: het zou deze kunnen zijn. Hele aflevering 51 of 10 ( kies maar). Ik kan (op m'n werk) helaas geen Silverlight apps draaien. http://www.rtl.nl/xl/#/u/5a578ed3-871b-3c12-a25e-574e52d55292
Gevonden. Ik dacht dat de 16M van Marc ook in beeld was maar lijkt toch een ander te zijn. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat klopt. Peter wil na 6 jaar wel iets anders. Ik denk zelf een LP640 spyder met weinig km. Auto staat trouwens gewoon hier in Deil hoor. Alleen foto's gemaakt daar.
Als hoeksche waarder dan ook maar: maar hier nog veel meer: heinenoord- (2x), maas-, tunnel onder de noord, drecht-, kil-, benelux-, botlek-, ietsje-verder-de a15-af-tunnel
Gisteren bij Kroymans en mooi zonnig weer een vers APK'tje gehaald. De GT4 kan er weer tegen tot 15-9-2014 ! Overigens komt nu de regen hier met "bakken" naar beneden. Arian
Ik vergeet de IJ-tunnel helemaal....... Dus is het toch weer quitte....en dan reken ik die nieuwe tunnel in de A2 bij Utrecht nog niet eens mee
Hee Souvlaki, toen ik 2 weken geleden naar Europapark reed had ik het spul thuis even op 0 gezet en onderweg even gekeken.. Dat redt die 535d niet he? En even vol gas op de A61, 248km/u op de teller. En dat voor een 320d E.D. met 20% bijtelling. (ok, BMW performance power kit) Image Unavailable, Please Login
Dat verbruik haalt die van mij ook niet Henk Maar ik was best tevreden over 1 op 11,2 met gezin, bagage en sleurhut er achter
Jawel hoor, moet jij ook je AC afzetten Zonder dollen: mooi gemiddelde en net verbruik. Alleen die teller wijkt wel wat af...
Laat het een paar % schelen Fred, het is maar voor de aardigheid. Zelfde geldt natuurlijk voor jouw (prachtige) 335d touring. Jouw "gemiddelde verbruik" volgens jouw boordcomputer zal ook in het echt nog ietsjes slechter zijn
Standaard loopt hij natuurlijk op van die eco banden in 205/60-16. Nog zuininger. Met 225/35-19 moet hij er ook nog iets harder aan trekken hoor. Dat voel je gelijk na wisselen. Scheelt 8kg per wiel (en dat heeft aardig invloed) + meer weerstand op de weg natuurlijk.
Ik ontken nix hoor. Maar zo'n verbruik gaat bij mij niet lukken. Zal ook eens de boel resetten (en AC uitzetten)
Mooi ding. Parkeer jij hem even (achteruit) Staat niet in jou rijtje wanted cars. F430 trouwens ook niet Wanneer gaan we die shoot doen? Heb jij al een beetje weer besteld?
...want als jij 248 km/u rijdt dan haal je die 19,7 niet hè? Ik heb de laatste 50 km in D ook alleen maar geplankt (255 op de teller: bewijs zie foto 1....) en denderde daarbij ook nog eens met 250+ NL binnen eek, maar dan wordt het eerder 19,7 liter per 100 km........ En toch, als ik langere afstanden met gemiddeld zo'n 130 rijd dan kom ik op 1 tank wel zo'n 1100 km ver (bewijs zie foto 2....) en dat vind ik voor die zwaardere 6-pitter héél acceptabel, zo rond de 1 op 15... én zonder bijtelling en BMW performance power kit Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een F430 of 458 hoort wel in mijn droomlijst, maar ik wilde het rijtje nog enigszins realistisch houden haha. Volgende week heb ik mijn laatste vakantie week, dus dan zou ik nog doordeweeks kunnen. Gaat er nog iemand naar City Racing trouwens, morgen? Ik heb een paddock kaart gekregen, dus ik zal er wel even rondlopen. Misschien langer als het droog blijft.
Realistisch is wat je zelf wil bereiken, (bijna) alles kan. Don't make life longer, make it full (iets wat ik deze vakantie heb geleerd...) Volgende week weer aan het werk zal dus in een weekeind moeten echter staan er al wat evenementen (Cars for Kids en nog een aantal) op het programma. Gaat lukken. City racing? Wil wel komen als jij nog een (extra) paddock kaart hebt (met plu) kunnen we daarna nog even Zandvoort doen met DTM.
Ik. (bewijs zie foto's 3 en 4) Maar waarom vraag je dat eigenlijk? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login