@ Hans, Nu gaat het mbt die GTSi om een amerikaanse als ik het goed begrepen heb, dat is dus en extra gewicht, en nog eens 10 PK minder. dus dat geloof ik dat die het lastiger heeft. Mondial idem zwaarder. Maar goed, hier ligt nu dus eigenlijk wel de uitdaging te gaan laten zien wat een GTBi in eu uitvoering kan.... @Harry, nog niet in gereden, eerst andere zaken, rijden doe ik alleen samen met een aankoopkeuring wanneer ik mbt de rest van de auto zeker ben. 308 is leuk maar hebben het huis te koop staan, en ik weet pas wat er kan wanneer dat rond gaat komen, en ik heb nu geen fatsoenlijke stalling, net te horen gekregen dat de huidige, waarvan bekend was dat het tijdelijk zou zijn vanwege nieuwbouw , eind van het jaar leeg moet zijn ivm sloop opstallen. Snap die actie nu niet in de huidige markt zeker als je ziet wat die kavels moeten gaan doen, maar dat is een ander verhaal. Dus momenteel zoekende naar andere tijdelijke stalling want wanneer verkoop rond komt gaan we weg uit deze buurt. Voordeel is dat nieuwe locatie wel ruimte genoeg biedt..
Hoi Oscar Wij hebben 2x gereden, laatste stint met een dame van city racing pers. Die ex voetballer René vd Gijp zei in tv interview inderdaad te bedanken voor meerijden, hij zag het niet zitten om opgevouwen in F te gaan racen door Rdam .... Willem was er niet, ik denk door de weersvoorspelling. Viel uiteindelijk reuze mee Ciao Ben
Paste helaas niet in het schema. Het zonnetje schijnt vanmiddag te gaan schijnen. Moet een leuk evenement worden.
Die is aan het gummen inderdaad Kreeg net een sms van de jarige met uitnodiging om ook te komen. Ik heb helaas verplichtingen waar ik niet onderuit kan want anders....
@allen Idd naar Circuit Zandvoort voor stichting Heartbeat kinderen met hartprolemen rondsleuren over het circuit tot vanavond laat. Dank voor alle felicitaties!
Dat incident waar Rene van der Gijp het over had was ik ook bij betrokken. Ik stond schuin achter de auto toen die mat wegschoot, waarna ik klem kwam te zitten met mijn voet onder het wiel. Wat beurse en geschaafde plekken, verder niks gelukkig. Maar er zijn dus Fchat leden die hebben deelgenomen aan het evenement? Zou ik mogen weten wie allemaal, dan kijk ik of ik er wat foto's van heb.
En nu hier met de start vraagprijzen er bij ... bijv de F40 begint bij 180K€ ; een Ferrari 308 GTB Quattrovalvole 1985 begint bij € 17.000 (Het paard LONDON dat een olympische medaille won is ook gevorderd en levert naar scahtting 10 milj € op ....)
Ja, heel erg tof ding die 308 GTB. Ik ben benieuwd hoe hard die veiling gaat straks. Hij moet wel weer een riemenbeurt hebben dus, want de laatste beurt is al > 3 jaar geleden, maar bij een 308 valt dit mee qua werk/kosten.
en beurt beter gewoon zelf regelen, weet je tenminste dat ie echt gedaan is. ben benieuwd, is leuke auto die QV!
Idd, hoe vaak ik al niet een berichtje van een bekende gehad heb hierover... terwijl ik toch echt niet in de markt hiervoor ben. En ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die deze berichtjes krijgt...
Wel even opletten met bieden, bod +?%opgeld en daar weer 21% BTW over. Dus 308 voor 17000 zeg maar 6%opgeld 1020 wordt 18020 BTW 21% 3784.20 Totaal 21804.20