Nog wat van die mooie 250 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog twee weken, dan zien we haar denk ik (hoop ik) weer op Goodwood? Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ed en Pieter, (alsnog) Proficiat! Net een nieuw modem toegestuurd gekregen. Had vanaf vrijdag geen internet meer. Dan weet je weer hoeveel je ven een inet verbinding afhankelijk bent : Welkom to the digital world
Afgelopen zaterdag geen internet meer: mooie update van McAfee die zo goed was dat er geen verbinding meer met het net gemaakt kon worden... Gr. Martin
En dan te bedenken dat we nog geen 10 jaar geleden nog geen ADSL kende/hadden.... Toen was het nog inbellen, wachten........nog eens wachten........en dan kwam er eindelijk iets en dat duurde dan weer even............en nog langer (zeker als dat "zware" sites waren) Ik zou toch (net als Cor en Martin) niet "terug" willen.
Zag haar dit jaar in Spa voor het eerst. Bijzondere wagen! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag in Eindhoven Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bedankt voor de felicitaties. Vandaag thuis geweest. Vanmorgen nog wat zakelijke beslommeringen en een akkefietje met de Benz. Heb nu een elektrische Smart mee. Niet echt mijn ding. Bereik van 100km en snelweggebruik wordt afgeraden. Net de F even gewassen. De laatste keer had zij een zand****** gehad in Lelystad en die heb ik er voorzichtig afgewassen.
Zit net mijn creditcard afrekeningen te bekijken. In Maleisie paar keer getankt (litertje of 30-35 in huur auto). Benzine kost daar nog maar ~1,90 MYR per liter, lees ~€0,50, tank je dus voor €16 . Geloof dat we beter kunnen gaan verhuizen . Overigens geen enkele Ferrari gespot tijdens de vakantie. Extreem veel gemodde Proton's en nep M3 / M5's. Leukste sportauto die we tegenkwamen was een Porsche Cayman.
Ben, Vermoedelijk heb ik nog een (actie)foto van je. Was van de eerste stint. Ciaoooo Vu Image Unavailable, Please Login
Dat ze de naam GTO niet nog een keer misbruiken, zou ik minder moeite mee gehad. Rijtje namen wordt dus: CS, Scud, (GTO) en Monte Carlo......hmmmmm ga maar voor MC-(jammer) Geweldig! Beste wat je kunt doen op je verjaardag, toch? Gelijk je vakantie verziekt