Gaat het nog steeds gebeuren St@ven?
Verrek, jij ziet ook alles. Zag je berichtje ook al daar Ging best wel hard, leuk. (mijn gillende meiden, sorry) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=rvsr-E9JRqI[/ame]
Waterstof? Ik sprak vanmiddag met een garagehouder die met aantal enthousiastelingen druk aan het experimenteren is. Zijn 320i cabrio rijdt nu op 20% waterstof, doel is 50% over 1 jaar.
Ja vriend, ben nu grootverdiener bij YoutTube hè...... En weet je wat ik ook nog zag? Een ver familielid van je. Of niet soms...? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuke 430 Spider kopen ? Bij Domeinen staat er nu 1 in de catalogus; km-stand 58.587, datum eerste toelating 29.06.2007.
Is een tijdelijk Duits handelskenteken .... met zoiets rijdt (reed) de FF van Kroy ook ... Image Unavailable, Please Login
Ah. Alleen dan op de verkeerde platen gedrukt. Net zoals deze RS4. Ook export-platen, maar dan gedrukt op de officiële NL plaat.
Volgens mij een dubieuze auto, heb deze combi een 2 jaar geleden gezien, ik weet niet zeker of het deze auto is, maar als het wel de auto is, heeft ie hoogstwaarschijnlijk nog ergens een broertje.
Sowieso tricky lijkt me, geen papieren en geen overeenstemmingscertificaat en nota bene de overheid die hem wil verkopen....
Laat het "vermoedelijk" maar weg, dit is inderdaad de 1e stint die we rond 11:15 's-morgens hebben gereden. Ik vind dit een prachtige foto !
City Racing! Mooie 458'en, vooral die 32-TPD-7. Is dat Rosso Mugello? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
nee hoor, gewoon benzine, alleen wat dichter bij de bron (www.sadara.com) Dat expirimenteren met waterstof gebeurt trouwens op meer plaatsen. Sommige produkten op die gebied worden zelfs al gewoon op de markt gebracht. Zie bv deze: http://www.hhofuelcarkit.com/products
Kom je nu mee Steven..... Bouw jij een 308 Turbo (technisch een hoog standje). Blijk je het zelfde in vermogenstoename (35%) met een stekker en wat spulletjes ook te kunnen bereiken.... Werkt dit trouwens ook bij een F430? (35% a 495Pk = +/+ 170Pk = 665) Moet Onno gaan oppassen