Zelfs een 328 kwam binnen zonder radio en alarm, werd gemonteerd door de importeur, in Belgie monteerde men Blaupunkt , alleen bij ons werden deze los geleverd vanwege de spoedleveringen naar het buitenland, deze heb ik jaren gewaard maar toen de CD kwam heb ik ze maar gauw uitgedeeld.
Tsja, das gewoon een kwestie van goed doorrekenen vooraf. Denk dat ie met alles bij elkaar wel boven de 40K gaat uitkomen. Nog even over bijhorende documentatie/historie, en dan quote ik: "Alle documentatie die wij hebben zat in het service boekje in de auto, de overige documentatie is nog in het bezit van de binnenkort vorige eigenaar, maar deze werd dus niet met de auto’s meegebracht. Bij een enkele auto is in het geheel geen informatie aanwezig."
Sorry hoor, de bewindvoerder gaat de vorige eigenaar van iets de schuld geven, wat door hun veroorzaakt is, alle sleutels en documentatie is verdwenen sinds zij met een hoop ophef de wagens uit de stalling hebben gesleept, strange world we live in.
Net 3 Ferrari's gespot in de buurt van Zandvoort SX-PH-80 F355 Spider grijs met beige 45-RHF-1 Challenge Stradale XZT-243 512BBi Rood met boxer trim...klonk goed! Geen fototoestel bij me helaas.
Dit was de radio die er bij mij in zat. Is geleverd en gemonteerd toen de auto in +'90 te koop stond bij Munsterhuis. Bon, boekje en garantie certificaat heb ik doorgegeven. Nadeel van deze eerste generatie CD spelers was niet alleen de $$$ maar ook het overslaan op oneven wegen (geen geheugen). Het was/is wel zo dat als je de verlichting van het deskbord dimde, ging display radio ook mee. Geluid was bovendien niet slecht. Werden de speakers (in deuren en bovenzijde deskbord) wel af fabriek geleverd dan? @ Vu, Veel plezier man! Image Unavailable, Please Login
Ik draai net de A9 op komen me drie Enzo's voorbij die achter een Veyron aanzaten, met daarachter een zwarte 250 GTO en een rode 275 SWB met aanhanger (!) waarop een 599XX stond. Staat m'n Contour uit en zit m'n iPhone zonder stroom....... Tsja, je hebt van die dagen he.....? Serieus Mike: Lekkere spots. En, smaakt(e) het visje....? Hier in Amstelveen alleen maar een Prius gespot En heb je al met Suus gebabbeld?
De visjes waren weer lekker, de CS reed net voorbij toen ik haring aan het bestellen was. Ik kom normaal ook niets tegen, maar er was vandaag iets op CPZ. Volgens de verkeersregelaar "iets met oude auto's"... We hebben het nog even bekeken maar het gaat niet lukken helaas Het is toch een stuk verder rijden dan ik dacht dus dan moeten we echt eerder terug komen van vakantie. Ik zie jouw beelden wel op YT
Morgen Hans.. gaan we Crocket en Tubbs even opnieuw kennis laten maken met Calderone op de nieuwe generatie St. Vitus Dance.
Ik kom misschien ook wel ff mee....... Ligt er even aan hoe ik me voel, vanmorgen ziek thuis gekomen....
Ik bestel dan nog een uitsmijter, kom er dus om 12:00 aan met kermende lintworm. Neem jij iets mee voor Elvis om op te knagen? Al iets van Cor, Robin en Wim vernomen? Jeff zie ik vandaag nog. Erik ook van de partij? Pikken je ergens langs de baan op.
http://www.hgpca.net/ Zaterdag 1 september 09.00 - 09.30 Grand Prix Cars Pre '61 09.40 - 10.10 Grand Prix Cars 1961 - 1965 10.20 - 10.50 Grand Prix Masters 11.00 - 11.25 Historic F2 11.35 - 11.55 Delta Lloyd Xclusief NKHTGT 12.05 - 12.25 Sports Racing Masters 12.25 - 13.10 Lunchbreak 13.10 - 13.30 Grand Prix Cars Pre '61 13.40 - 14.10 World Sportscar Masters 14.25 - 14.45 Grand Prix Cars 1961 - 1965 15.00 - 15.25 Grand Prix Masters 15.40 - 16.05 Delta Lloyd Xclusief NKHTGT 16.20 - 16.45 Historic F2 17.00 - 17.40 Gentlemen Drivers Zondag 2 september 09.00 - 10.30 Gentlemen Drivers 10.45 - 11.10 Historic F2 11.25 - 12.05 Sports Racing Masters 12.20 - 12.40 Grand Prix Cars Pre '61 12.40 - 13.45 Lunchbreak 13.45 - 14.45 World Sportscar Masters 15.00 - 15.20 Grand Prix Cars 1961 - 1965 15.35 - 16.00 Grand Prix Masters 16.15 - 16.50 Delta Lloyd Xclusief NKHTGT
goed idee om eerst wat te snacken bij vd valk houten. bij O & H krijgen we alleen wat te drinken [ivm de hoge kosten van de erf]. Henk?
Toen ik de 308 kocht zat er een Blaupunkt Bologna RCR 126 in, geen idee maar volgens mij niet van 1978. Aangezien de muziek achter de stoelen vandaan komt, heb ik de radio er uit gehaald
Heerlijk weertje vandaag, net een mooi ritje gemaakt. Er lag een pakketje voor me klaar bij kroymans, dus ik dacht gelijk weer even wat leuks te spotten... ..was de showroom leeg vanwege een aankomend evenement! Beetje jammer. Gelukkig onderweg een fraaie 599 gezien en wat ander leuk speelgoed. Helaas geen plaatjes. had de camera in de auto hangen, maar mijn vrouw weet het verschil nog niet tussen power on en play ;-). Morgen maar eens kijken of we wat leuke filmpjes kunnen maken. Enfin, het leukste was het pakketje, vervanging was echt noodzakelijk! Image Unavailable, Please Login
Speakers werden al gemonteerd in de fabriek,ivm met verschillende golflengtes(?) werden de radio in het land waar ze gingen rijden gemonteerd, en alarmeisen zijn tuurlijk in alle landen verschillend.
Ik ben er niet bij iig. Vandaag samen met Dolfijn / Flipper en Peter (als fotograaf!) de Blauwvinger Rally gereden (zelfde idee als Cars for Kids). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login