Kan ik niet vinden op de FCN site Wat ik wel kan vinden is dat ze iets voor de middag vertrekken voor een route door het Gooi
Prima plan! Ik ben alleen Ferrari-loos, dus mocht er ergens een zitje over zijn, houd ik me aanbevolen.
Goed idee. Maar telkens als het mooi weer dreigt te worden plant mijn vrouw een weekendje Zeeland in. Maar ik houd de plannen hier in de gaten. Wie weet, kan ik zondag op tijd terug rijden en toch nog even mee....
Ik kan er deze zondag ook niet bij zijn. Jammer, wordt idd prachtig weer. Zitten in Center Parcs, ook geen straf
Ik kan er ook niet bij zijn, moet weer wat centjes verdienen. Wat ik wel nog even wilde melden is dat er zondag 7 oktober weer een flink stuk parkeerplaats is afgezet in Houten voor de Ferrari's. Dat weekend is de Auto Italia beurs weer. Weer even een dag(deel) gezellig kletsen met elkaar en elkaars trots bewonderen. Iedere Ferrari bestuurder en bijrijder heeft gratis toegang tot de beurs.
Krijg dit net binnen. "Congratulations Joost You have been chosen to ask Fernando your questions in today's video chat. Even if you're not a subscriber to the Scuderia Ferrari Community as a premium user, you can interact with Alonso by using your ferrari.com credentials. See you tonight at 6pm CET" Wat moet ik hem vragen....of hij nog hoofdpijn heeft van de klap van afgelopen zondag??
Past Joost, Kijk eens wat ik vanochtend binnen kreeg.......zal wel druk worden op de chat! Congratulations Erik You have been chosen to ask Fernando your questions in today's video chat. Even if you're not a subscriber to the Scuderia Ferrari Community as a premium user, you can interact with Alonso by using your ferrari.com credentials. See you tonight at 6pm CET Tot straks......
Ferrari...exclusief??? Zal druk worden om 18.00 uur op de chat. Nu iedereen dit krijgt zal men denken, doe niets want het is toch te druk. Dan zit Alonso maar te wachten op zijn eerste vraag...die niet komen gaat.
@ Henk, Ik weet niet of we van de partij zijn, is dat erg? Ik geloof dat jij je eigen agenda beter kan aanhouden/bijhouden... Huhhh welke/waar? Als we nu eens serieus gaan chatten daar en die Aplonso laten droogzwemmen. Kan vuurwerk opleveren zeker als we uitgebreid afgelopen GP gaan bespreken
Vraag effe of 'ie Schumi ook zo voor Eau Rouge durft in te halen.... Wat een held die Raikonnen afgelopen weekend (heb net de samenvatting gezien). Mooie race met crashes en inhaalacties; en gewonnen door m'n favoriet.
Da's het nadeel van een gedeelde agenda op Google Calendar. Er verschijnen ineens afspraken in mijn agenda die ik er zelf niet in heb gezet....
Ik kwam er niet doorheen.....hoe zou dat nou toch komen??? Maar helemaal mee eens Robin, een actie van wereldklasse. Ik kon m'n ogen ook niet geloven. Dan moet je ballen hebben hoor.....! Image Unavailable, Please Login