Hoi, voor de F-jes is het om verzekeringstechnische redenen (aansprakelijkheidsrisico LCN en dergelijke) een zogenaamde "statische" bijeenkomst. Voor het rijden heb je de heen- en terugreis met daartussen dus 2 uurtjes Lancia's Delta's en eventuele aanwezige F-jes kijken en lekkere pannenkoek eten op terras met uitzicht op onze fraaie automobielen. Als je dus wilt komen kijken ben je wat mij betreft welkom. Groet Arian Arian : Dino 308 GT4 Gerrit : 456 GTM Henk : 360 Modena Wim : 550 Maranello David : 348 of 355 Spider Joost : " Lancia " fiets Joel : 456 GTM ? Marc : 308 GTSi
Ik doelde ook niet op het meerijden met Delta's, maar ik was ook niet van plan de F alleen maar stil te laten staan ;-)
Hier het modernere broertje: http://www.autogespot.nl/ferrari-ff-2/2012/09/07#img1 Help me even; welke '400' heb je nog meer dan? Gr. Martin
Joost, slapie! Ook hier nogmaals gefeliciteerd en maak er een mooie dag van! En niet teveel bubbels vanavond hè?
Zie gelijk een advertentie van een "bekende" Testarossa rechtsonder... @ Joost, Van Harte in alle gezondheid en dat we nog lang van je foto's mogen genieten, geniet die dag! We zien je morgen om je te feliciteren en te trakteren (op een pannenkoek)
Ik vind 'm ook niet verkeerd. Zal vast met de perdiode te maken hebben dat je 10-er was (zegt de amateurspiegeloog). Ik vind veel jaren '80 auto's mooi. En van jaren '80 muziek word ik ook nog steeds blij. Alleen de kleding van de vrouwen destijds: Uhhhhh, dan zijn 'we' dr toch een stuk op vooruit gegaan. [overigens heb ik ook geen idee wat een 400GT is]
"Hier het modernere broertje: http://www.autogespot.nl/ferrari-ff-2/2012/09/07#img1" Zo, dat ziet er indrukwekkend uit. Overigens, nu ik de kopregel van de marktplaats-advertentie van Aaldering lees: 10 stokslagen voor de autoverkoper daar. Wat staat dat ontzettend stom.
Sterker nog, al dichterbij de 60 dan de 50....... Maar nu ik er over nadenk, over een paar maanden geldt voor mij hetzelfde! Damn....
Joost, ook van deze kant van harte kerel! Jammer dat je ons, je echte vrienden, weer allemaal niet uitgenodigd hebt.
Net terug. 96km gefietst met een gemiddelede van 29.9 km/uur. Hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen!
Heren Ferrari rijders, wordt er morgen voordat er naar beesd wordt gereden eerst nog ergens verzameld? Zo ja waar en hoe laat precies?
Lekker voor de wind gefietst en met de trein terug? 29.9 km/u gem over 96 km is niet verkeerd. Keurige prestatie. Ik doe het je niet na. Joost, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van. Lewie