Ziet er weer goed uit manne. Leuk dat DJ ook even aan is komen waaien. Heb ik 'm weer gemist Wim een Ria eten dus nog de hele week laffe japanner
Ziet er weer gezellig uit mensen! Joost, alsnog van harte, je bent op dezelfde dag jarig als onze zoon. Hopelijk heb je er van genoten, je had in ieder geval perfect weer. Heidi en René
Leuke plaatjes mannen! Volgende keer (waarschijnlijk in 2013) zal ik er weer een keer bij zijn en zal ik m'n vader ook meenemen.
Zonde van deze F40 http://jalopnik.com/5941824/500000-ferrari-f40-crashed-after-someone-foolishly-drives-it-in-the-rain?utm_campaign=socialflow_jalopnik_facebook&utm_source=jalopnik_facebook&utm_medium=socialflow
Regenrijden zou niet uit mogen maken toch? Maar dan alleen heel rustig doen met zo'n wagen. Eeuwig zonde...
F40 = turbo lag. Bochtje uit, beetje vermogen erbij, beetje meer vermogen, nog een klein beetje meer, BAMMM turbo's hakken erin. Achterbanden verliezen ogenblikkelijk hun gevecht, kont zwaait om en er wordt aan de andere kant van de wereld over jouw middagbesteding gesproken.
Ondanks alle "bedenkingen" is hij toch "gegund" door de Nederlandse Staat ... Gegund voor: € 61.000,00 2421 Personenauto, FERRARI, type F430 SPIDER, automatic, cabriolet, Duits kenteken HD37R, afgelezen km-stand 58.587, zonder kentekenbewijs. Certificaat van Overeenstemming (CVO) niet aanwezig. Bij registratie/invoer voertuig kan door de RDW om dit certificaat worden gevraagd. GEEN NEDERLANDS KENTEKEN. ZIE ARTIKEL 19.4 VAN DE ALGEMENE VOORWAARDEN VERKOOP ROERENDE ZAKEN. KOSTEN VOERTUIGONDERZOEK BUITENLANDS GEKENTEKENDE VOERTUIGEN RDW € 150,00 ZIE ELDERS OP DEZE SITE. datum eerste toelating 29.06.2007.
Dus kant en klaar ? 61000+ 15% = 70.000. Dan nog +10.000 op kenteken want het is een duitse auto (bpm) En dan zitten we al op 80K.
Hoe bereken jij zo snel de bpm. Heb je daar en goede site voor want met de constant wijzigende fiscale regelingen ben ik het spoor een beetje kwijt. -Peter
Op www.autoweek.nl/waardebepaling.php en dan onder het kopje 'BPM berekeken' kan je snel een indicatie krijgen.
Is nog zeker 25k onder "gangbare" prijs op dit moment. Is echter wel een gok van 100k (zonder garantie) wat best wat slapeloze nachtjes kan bezorgen....
Volgende keer van de partij? Even iets anders; vernam vanuit het zuiden dat Heidi op reis gaat, naar Marokko... Felicitaties zijn op zijn plaats en dus hierbij gedaan. Rene gaat het fort bewaken als jij daar aan het free-wheelen gaat?
Kennen we deze meneer nog aan de rechter kant? Die heeft tijdens de ModBall de Lambo gereden. Image Unavailable, Please Login
Ja echt waar te koop 355 spider geweldige auto. Blinkt van binnen en aan de onderkant net zo hard als de buitenkant. Heel belangrijk hele strakke kap gewoon een TOPPER. Info alleen via pm. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login