Jammer.....zin in iets nieuws?
Ik zie het al. Je kan er niet mee rijden. Gewoon even wachten totdat ze klaar zijn met de straat en dan kan je lekker genieten.
LOL er kan inderdaad niet off the road mee... Maar Jolanda & Onno wat is dit verrassend, hopelijk goed nieuws op komst (en dan bedoel ik niet die zoekie zoekie die je morgen gaat halen )
Jammer dat hij weg moet, was echt een prachtige wagen! en het geluid was uiteraard ook niet mis! Image Unavailable, Please Login
Gokje: 360 spider, omdat de kap dan elektrisch gaat... Wel "zonde" volgens mij vorig jaar nog grote beurt gehad, vegen laten spuiten en technisch +100% (=Onno z'n hobby, dat weet iedereen)
De Dino krijgt er een jongere broertje bij. Donderdag komt ie naar huis, en dan wordt ie lekker verwend met een hele grote poetsbeurt de komende winter, wat is ie toch nieuw. Image Unavailable, Please Login
Gefeliciteerd! Toch weer een droom die uitkomt (voor vele) om een F aan te schaffen Hoe jong? Hoeveel ervaring (km)?
De bedoeling is forever, maar of dat te realiseren is. Gisterenavond stond er op de teller 4207 originele kilometers, toen de wagen 3 jaar geleden bij van Vliet stond ben ik gelijk met mijn gab Bram gaan kijken, toen werd ik al hebberig maar toch niet gedaan, gelukkig is mijn hebberigheid nu beloond.
Als ik mij niet vergis stond deze auto bij Van Vliet op rode velgen (giotto's?), zitten die er nog onder?
Yep, maar die gaan eraf, de eerste eigenaar heeft die wielen laten monteren toen ie nieuw was, alleen vind ik nie zo schon. Maar verder is alles wat je vastpakt in nieuwstaat als het goed schoongemaakt is, hebben we van de winter wat te doen.
Mooie auto Tonnie, gefeliciteerd. Kwam gisteren trouwens nog een foto van je tegen toen ik de papieren van een klassieker aan het bekijken was bij Monza... 275 GTB/4, vin 10163... Jolanda, Onno, toevallig ook over de waarde van een 355 gesproken, de goede exemplaren zoals die van jullie stijgen momenteel dus dat is niet verkeerd. Succes ermee.
Hopelijk de volgende keer wel ja, wordt tijd! Over een maandje verwacht ik in 'rustiger vaarwater' terecht te komen, hopelijk is het weer dan nog goed genoeg om een ritje naar 't noorden te maken. Heidi gaat inderdaad de Conti Trophy doen in Marocco dus mag ik op de meubels passen...en misschien wel een auto uit laten...? Hou je op de hoogte.