Ik denk dat ik maar ander werk ga zoeken, dacht na september alles gehad te hebben, en het rustig aan te gaan doen. Maar oktober heeft ook nog heel wat in het verschiet. 3-7 oktober carlisle carshow 8 oktober bonhams veiling in het Simeone museum 10-13 oktober hershey carswap 25-28 oktober Auto Moto Depoca padova 31 oktober RM auctions London
Er zitten dus te weinig dagen in oktober begrijp ik. Terwijl het er toch echt 31 zijn... Gelukkig zit het allemaal bij elkaar in de buurt (qua dagen dan )
BertdeBoer340? Zit hier op Forum zo te zien. En ene Cees had de auto in 2007. Klinkt zo'n 348 écht zo goed??? [ame]http://www.youtube.com/watch?v=jwN9JmlnPik[/ame]
Gisteren een lekker stukje kunnen sturen in een R8 V8. Was weer een leuke ervaring en een mooi ritje van Alkmaar naar Nijmegen dus voldoende tijd om de auto wat beter te leren kennen. Ik heb nog een stukje binnendoor gestuurd over de veluwe zodat ik wat meer kon sturen/acceleren dan alleen maar op de snelweg. De auto rijdt echt ontzettend makkelijk, het was nat gistermorgen maar dankzij de 4WD geen enkel probleem met de R8, die ging er als een gek vandoor op het nat. Het geluid van de V8 is super maar het dashboard is toch wel heel standaard Audi. Al met al een hele comfortabele auto, geen straf om daar een paar uurtjes in te sturen Een paar telefoonpics: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niets aan toe te voegen Peter! De R8 is echt een heerlijke auto. Snel, makkelijk te rijden. En zoals je zegt in de regen geen enkel probleem. Heb er dit weekend weer dik 1000km mee gereden Binnenkort witte R8 meeting? @RudyW, nog gefeliciteerd!
R8 is een super auto! Rijd geweldig en ziet er mooi uit. Ik ben nog altijd super blij dat ik er met eentje heb mogen spelen!
Deze is oorspronkelijk zilvergrijs, vorig jaar was hij matzwart en op dit moment wit met wat pareleffect. Auto krijgt elk jaar een andere wrap.
LOL Zo in parelmoer is hij echt strak. Wrappen kan tegenwoordig echt mooi zijn. Heb al verschillende wagens gezien waarop het bijna niet te zien is en zelfs mooier dan spuiten (mat kleuren). Bovendien als je de kleur niet aan staat/zat ben haal je het er zo weer af, toch? Kleur veranderen in het interieur is meer werk......gelukkig
Ik heb de afgelopen weken aardig wat kilometers afgelegd in een R8 V10 en ik moet zeggen dat het echt een prima GT is, makkelijk te besturen, voldoende snel en super looks. Echter zijn die looks gelijk z'n Achilleshiel want je verwacht een super sportwagen en dat is een R8 totaal niet. Hij voelt log en weinig communicatief en last but not least totaal geen emotie, nu ben ik natuurlijk verziekt door het Italiaanse purisme maar alleen de bijna standaard A'x' klokkenwinkel is voor mij al een enorme afknapper. Je hebt continu het idee dat ze hem terug moesten tunen om niet teveel te concurreren met z'n Lamborghini broertjes. Ik weet dat hier aardig wat fans en eigenaren van R8'en zitten dus mijn excuses alvast, maar voor mij was het enigszins een teleurstelling. Echter zou ik hem als daily driver prefereren boven een F430, maar dat heeft meer met gebruiksgemak te maken . De looks blijven wel echt buitenaards mooi.... p.s. Deze was ook wit Image Unavailable, Please Login
Gelijk even vragen aan jou Jordy. Jouw F430 is verlaagd, toch? Hoe kan jij in hemels naam zo snel over die *&%*&% drempels? Zoals je weet reed ik achter jou afgelopen Zaterdag maar moest toch flink remmen steeds (en zelfs af en toe de heuvel "scheren") Jij ging vrolijk (ik neem aan dat je achter het stuur zat) over alles heen. Heb jij niets geraakt? Of heb jij bescherming laten monteren? De *(^*()drempels zijn trouwens tegenwoordig zo hoog dat zelfs de BMW af en toe protesteert, gaat helemaal nergens meer over. Sommige liggen slechts 30 mtr uit elkaar. Zal daar eens een foto aan verpesten. Ze kosten (de weg aanlegger) waarschijnlijk ook bijna niets dus hupsakee nog eentje en daar nog een.... Je zal maar met een gebroken nek in een ambulance liggen of nog erger met een hart aanval achterin en je komt net te laat aan....
Je moet de R8 niet vanwege zijn looks willen vergelijken met een GT3 of F430. Qua auto moet je hem vergelijken met een 911 Carrera S (en de V10 waarschijnlijk met een Turbo). Hij zou wat mij betreft best wat meer hardcore mogen zijn, ik heb ook gepoogt mijn vader een 997 GT3 aan te smeren, echter zag hij dat niet helemaal zitten. R8 is geen verkeerde 2e keuze. Overigens rij ik zoals aangegeven zaterdag @ carsforkids niet met pa zijn R8, maar met de 997 Carrera S van mijn buurman. Ben toch wel benieuwd naar de verschillen tussen beide auto's. Ook een 997 Carrera S is een prima daily driver, qua uiterlijk is zo'n 911 alleen wel wat saai..... De v10 is imo te duur, voor "weinig" extra koop je een 458 (zonder opties ) en mijn keuze zou dan snel gemaakt zijn. De v8 versie is overigens ook exobitant in prijs gestegen sinds de slurptax etc. Kale prijs van een v8 is nu 190k, in 2007 was dit ~150k.
@Fred; dat is een zelf ontwikkelde techniek () Zoals je misschien weet wil de F430 redelijk omhoog/omlaag gaan in de veren wat goed te zien is in het filmpje tijdens gasgeven. Dus voor een vluchtheuvel vol in de ankers en voor het oprijden een heel klein toefje gas doet hetzelfde als een (duur) liftsysteem, ook bij het afrijden op het juiste moment een beetje gas en je raakt ze bijna niet. Natuurlijk proberen op eigen risico want je kan ze weleens een beetje verkeerd inschatten Daarnaast is hij wel verlaagd maar niet zo extreem als toen je Spider bij Kroymans vandaan kwam, dat was pas echt laag! Eind dit seizoen gaat er een verse laag Rosso Corsa over de bumper en waarschijnlijk een paar skid plates, die skid plates zijn puur en alleen om te voorkomen dat ik binnen de kortste keren weer witte plekken onder de bumper heb want je verlaagt natuurlijk je bumper nog verder door montage daarvan, dus van minder schrapen is geen sprake. @RudyW; Ik ben gelukkig ook geen auto recensent, maar als liefhebber vorm je een bepaald beeld over een auto op basis van de looks en als je dan uiteindelijk plaats neemt achter het stuur kan dat een deceptie opleveren, en wat je zegt als ik net 230k bij de Audi dealer achtergelaten heb en in mijn droom V10 stap dan verwacht ik denk toch net iets meer dan wat je nu krijgt bij de R8.
Goh, dat doe ik ook altijd. Ik heb in een vorig leven in Almere gewoond, en daar had ik 13 drempels tussen thuis en de vrijheid (de A6). Daar leer je wel drempelrijden van. Inderdaad voorkant optillen door remmen, en dan toefje gas op het goede moment (en in je dieseltje is dat dus eerder dan in een F, lang leve de turbolag), en nog een keer een tweede toefje om van de drempel af te springen. En opeens hops je overal overheen. Beter dan je neus op de grond drukken door voor de drempel te remmen en hem er recht in te boren idd
Prachtige auto zo'n R8. Die voor en achterkant vind ik veel woester dan zijn zogenaamde grote broer (Gallardo). Setup van een R8 is natuurlijk anders dan de Lambo, anders verkopen ze niets. Overigens doen ze in Sant' Agatha bij de Gallardolijn alleen maar de boven op de onderkant zetten. Die laatste komt compleet uit Duitsland. Dus eigenlijk wordt hij voor de show in Italie afgemaakt. Murcielago was een ander verhaal. Was vandaag nog in Puerto Banus / Marbella. Echt, onze oude vriend Dirk 5x gebeld...maar geen reactie. Jammer. Wel 30C daar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login