Gaaf, wellicht de eerste F in de wijk? Tip: Als je dan toch de wijk uit rijdt, Mathilde Wibautstraat. Helemaal géén drempels!
Dat is toch geen probleem? De Cavallino hoort zwart te zijn tegen de gele achtergrond die verwijst naar de vlag van Modena. Ik denk niet dat mr Ferrari dit soort onnozele frivoliteiten op prijs zou stellen.
Nee inderdaad niet gezien afgelopen zondag maar je hebt wel zandweggetjes die je auto vies kunnen maken
Komt weer helemaal goed Arian. Maar 2 koni-schokbrekers zal toch niet de hoofdprijs kosten? Jammer dat je zo lang moet wachten.
Wat een onzin Marnix. Dus dat de Cavallino zilver is op mijn 330GTC is gedaan tegen de wens van Enzo in? Onno
Geen "F70" op de beurs van Parijs. Wel het chassis/monocoque van de Enzo-opvolger die blijkbaar F150 wordt genoemd in de wandelgangen. Link naar AG artikel: http://www.autogespot.nl/parijs-2012-monocoque-ferrari-f150 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zit net wat van mijn foto's te bekijken van de duitse ferrari club op de Oldtimer GP en zie gewoon een carbon embleem op een gele 458 zitten. Kan helaas geen foto's meer plaatsen, maar hij zit er echt.
Regelmatig wat Ferrari's gezien in Rotterdam de afgelopen weken. Een compilatie voor de liefhebber. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bedankt Rick. Vraag me af of het een officiele was of dat iemand hem heeft laten maken. Zal i.i.g. Kroymans weer eens achter de broek zitten. Word toch eens lid van Ferrarichat man! Onno
Kroymans moet toch gewoon een embleem kunnen bestellen? lijkt mij vreemd als het embleem van een F430, 599, 360 niet op een 458 past
Elke auto is anders, schildjes zijn NIET uitwisselbaar. Kijk volgende keer maar eens goed, Gairo! Bedankt voor de info nogmaals. Onno
Had het verschil niet gevoeld Wel vreemd ivm productie kosten. Is mij nog nooit opgevallen zal er eens op letten
Dus twee 512's binnen een straal van 10 km, das leuk! Aan de andere kant, als ik mn tweewieler start (mag hier wel FF he, is rood, Italiaans, en van het pré-Audi-tijdperk) moeten jullie die kunnen horen lopen. Als ie start tenminste Image Unavailable, Please Login
900ss ? Mooie fiets.. alleen slechts 78pk. Maar goed, mijn 916 zat ook geen gang in (112pk). Ik heb mijn laatste Ducati 1,5 jaar geleden verkocht.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Blijft mooi zo'n 916, Henk. Ik kwam pas tot de ontdekking dat ik al 3 jaar niet op mijn Ducati gereden heb. Zonde. Wel mooi om naar te kijken.
@ Henk: een vroegertje vanavond? Slaap lekker! @ all: wie zijn er zaterdag bij de 'Doe een Plezier Rit' te vinden? Gr. Martin