http://www.nieuwsbladgeldermalsen.nl/lokaal/inschrijving_rivierenland_rally_nog_mogelijk_29329143.html http://www.rivierenlandrally.nl/
Vandaag Knokke gedaan: de Zoute Grand Prix. Onderweg de deelnemers gespot tijdens de lunchstop. Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geweldig om te zien dat die auto's goed gebruikt worden! Heb er helaas meer dan één gezien die niet ongeschonden uit de strijd was gekomen... Gr. Martin
Als iedereen komt staan er morgen zo'n 25 Italiaanse krachtpatsers op de parkeerplaats!!! Heb er zin in.
Ben vandaag in Houten geweest...erg rustig,maar vond dat niet erg.. Vind de beurs er niet op vooruit gaan..veel van hetzelfde alleen de entreeprijs is inmiddels Euro 15,00.... Vind dat teveel voor wat je krijgt..parkeerplaats was leeg...
Naar analogie van mijn collega Willem H. hier dan weer de column van uw F-Chat.com beroepscrimineel E.S. uit A. Want het is weer zover! Vandaag werd de brievenbus wederom geterroriseerd door een bombrief van de &%$@#@$-Gestapo uit Leeuwarden. Blijkt dat ik tijdens een rit naar het vertrekpunt op vliegbasis Volkel om deel te nemen aan een giga-evenement ten behoeve van 106 zieke kinderen op die vermaledijde plak asfalt met 5 rijstroken (kom er maar in, Wim B. uit B......) die men de snelweg A2 durft te noemen, zich des zaterdagochtends om 07:07 uur met een snelheid van wel 105 km/u heeft voortbewogen. En hij mag daarvoor wegens het wederrechtelijke gebruik van dit gedeelte openbare weg weer eens € 34,00 (inclusief de € 6,00 administratiekosten) aftikken om het begrotingstekort weer een beetje te doen verminderen. Vroeger was er nog zoiets als 'te vervangen door één dag hechtenis', maar die keuze heeft uw columnist helaas niet gekregen..... Jongens en meisjes, ik word hier toch zo ontzettend h-e-l-e-m-a-a-l niet goed van! Dit zinloze gedrag van onze 'overheid' om ons tot voorbeeldige burgers te maken.....ik verdien immers toch eigenlijk een pluim omdat ik mij op zo'n dag én tijdstip én zeker in zo'n auto nog zo weet te beheersen? Maar nee, enige compassie en inlevingsvermogen is die geldmachine uit L. nu eenmaal vreemd. Ik moet het misschien maar eens voor laten komen......kijken of de zittende magistratuur wél enige compassie heeft? Maar er zitten gelukkig wel een aantal positieve aspecten aan dit betoog: - ik heb het gehele traject tussen Abcoude en Maarssen 110 km/u op de teller gereden en de gemeten snelheid bedroeg 109 km/u, - dit betekent dus dat de meter van mijn Spider heel nauwkeurig is (meer dan ik in elk geval vermoedde...), - en dat houdt dan ook weer in dat toen ik met 270 km/u op de teller over de (duitse?) A6 joeg, dit zo'n beetje 265 échte kilometers waren - en dat stemt mij dan ook wel weer een beetje tevree, want als ik dan toch moet hangen.....dan maar liever voor 105 gecorrigeerde km's - straks heb ik in elk geval weer een mooie foto voor in mijn plakboek Zo. Dat moest ik gewoon even kwijt! En dan nu een borrel....... Ciao, E. PS: @Kliko: Als je zo'n F16 voor een half uurtje huurt, zit daar dan ook volledige bewapening bij? En is een half uurtje genoeg voor een retourtje Volkel-Leeuwarden?
+1, Die auto's zien er zo nog beter uit dan ze al zijn. Fantastische foto's en verschrikkelijk gaaf dat die auto's tijdens zo'n evenement nog door de blubber gaan. Prachtig! Erwin
Is dit (ik bedoel beide op de zelfde datum van kracht echter niet correct (in jou voordeel) toegepast) niet een basis voor bezwaar? Ps Ik had diezelfde ochtend ook een $ponsoring van maar liefst 47,- met daarbij de administratie kosten...(zucht) Dit was p de alternatieve route ivm afsluiting wegwerkzaamheden... U zijt dus gewaarschuwd (mocht u om moeten rijden)
Zelfde hier, op het zelfde traject. Mijn teller wijkt 1 km meer af. 108 gemeten, boete voor 104, dus 29,- incl die 6 administratiekosten. Dus als jij die F-16 huurt, wil ik wel vliegen, mijn laatste (en enige keer) in die grijze driewieler is toch al weer 8 jaar geleden, moet vast nog wel lukken.......
Die van mij had daar ook moeten staan, maar ik ben helaas te lang bij Alex blijven hangen en moest daarna in een rechte lijn naar huis om het autotje van het vrouwtje te halen...