Heeeeeeel erg mooi!
Ik had destijds hetzelfde verzekeringsprobleem; suggestie van die pet/helm: laat maar een trailer komen voor die 12 km! Toch maar mijn vrouw onverzekerd laten rijden, is een stuk veiliger...denk ik. Saillant detail bij dat andere filmpje: die heren hadden de hele reis een SBS-filmteam ingehuurd voor een eigen reportage, en wie stonden hun bij de grens op te wachten? Juist, het SBS6 programma Wegmisbruikers!
Thanks voor de reacties op de foto's van de F430! Binnenkort zal ik ze versturen naar AG voor een artikeltje. Of misschien wacht ik eerst nog de Maasvlakte shoot af.
't Is weer eens tijd voor een mooie autoverzameling. Filmpie! [ame]http://www.youtube.com/watch?v=U189SwhPXKI&feature=player_embedded[/ame]
California die ik onlangs in Camden (G.B.) tegenkwam. Vond de combinatie wel stoer! Image Unavailable, Please Login
Soooooooowwww....Ben er weer, deal is afgerond, nog een beetje hectisch maar beetje bij beetje komen we weer in ons normale ritme... Heidi is ook net terug uit Marokko, super ervaring geweest. Er was toch nog iets....euhhhh....oh ja, vanmiddag een F40 gekocht... hopelijk is-ie volgende week bij Monza. Foto's en info volgen zo snel mogelijk.
What! een F40 Heidi is "even" (ik geloof 4 dagen, dus 3 nachtjes) en jij laat een natte droom uitkomen Gefeliciteerd man! Huhhhh Heidi?! Hoe was het? Nog zand tussen de b.... Ps Ik heb hier nog een porto liggen (van Jeff terug gekregen laatst) moet ik die komen brengen? Zeg, volgende week bijvoorbeeld? Neem aan dat "de garage/showroom" gereed is?
Dat méén je niet!!!! Weer zo'n kilometervreter erbij...... Man, wat een geweldig nieuws. Laat maar gauw zien hier! Je durft wel hoor, de volgende auto is al gekocht voordat we de vorige hebben kunnen zien De 458 Spider soms ook al in bestelling staan.....?? Oh ja.......en natuurlijk gefeliciteerd
Ben er een beetje....(heel veel beetjes) stil van. Gefeliciteerd met jullie aanwinst. Crisis in België????
Wow! Da's nog eens een update! Schitterend nieuws! Een F40... da's voor velen toch zowat één van de ultieme Ferrari's! Van harte gefeliciteerd... zou geweldig zijn de F40 af en toe eens tegen te komen! A.