@Wilma, ik zei nog, rij rustig anders lopen we in de gaten..
Heb vorig jaar ook een verkeerde bon gekregen en is gewoon rechtgezet zonder problemen. Maar altijd reageren Fred, anders wordt je over 5 jaar bij een controle ergens in D opeens vastgezet .... het systeem daar vergeet nix ...
Een 12 jaar geleden was ik ineens in Zwitserland. Tot 3 jaar geleden nog nooit daar geweest. Ook mijn nummerbord op een ander auto. Hoe krijgen ze het toch voor mekaar Je moet hemel en aarde bewegen om aan te tonen dat je NIET daar geweest bent.... Bureaucratische rommel..... vergeefse energie. maar wel nodig anders krijg je het een keer in je gezicht terug als je het helemaal niet verwacht.
Mag ik samenvatten; niet (onbewerkt) laten belopen, kan in de toekomst "lastig" worden. Kreeg nog de tip: dommertje spelen (lees: hun aan het werk zetten door om een vertaling te vragen) en dan kijken wat er komt. (als er al wat komt )
Gewoon vragen voor een Nederlandse versie. Heb je recht op als inwoner van NL. Ohja, en dat vragen doe je natuurlijk ook in het Nederlands.
Bedankt voor de felicitaties, we zijn er zelf natuurlijk ook heel erg blij mee. De auto wordt eind volgende week geleverd bij Monza en zal daar deze winter ook in de kelder verdwijnen. Er staan net geen 8.000km op de teller en hij heeft begin dit jaar een groot onderhoud gehad waarbij de tanks, riemen en dergelijke vervangen zijn. Volledige historie alsook Classiche certificering zit erbij, 1 owner from new. Het is inderdaad reden genoeg om een kleine meeting te regelen, we moeten zowiezo nog een 'garage warming' houden hier maar die is nog niet af. Als alternatief kan het natuurlijk ook een primeur voor de Deil meeting worden? Henk? Kenteken wordt in de komende weken aangevraagd. Hierbij de eerste foto's, verdere info volgt natuurlijk. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
René, Van harte! De absolute droom die jij hebt kunnen waarmaken. Wat een droomexemplaar bovendien. Veel geluk ermee. Gijs
Geweldig René! Als ik me niet vergis hebben we tijdens één van de eerste Deil-meetings kennis mogen maken met een Belgisch forumlid in het bezit van een F40 met eveneens zeer weinig kilometers. Zijn F40 liet hij voornamelijk per trailer verplaatsen, daarnaast was hij ook in het bezit van een Superamerica. Gr. Martin
Ik ben op zoek naar een smilie waarvan de mond open valt, maar er zijn er geen die uitbeelden wat ik bedoel als ik naar de plaatjes van de F40 kijk...
Ze ziet er gloednieuw uit en zo te lezen is ze dat eigenlijk ook. Dat zal voor jullie een lange winter worden zeg...poeh. Maarre, prachtige machine. Nooit meer weg doen!
Prachtig Rene en Heidi, wat een geweldig exemplaar! Waar komt de auto vandaan en heb je er al even mee kunnen rijden Reme? Woonden jullie maar wat dichter bij dan kwam ik al even kijken Geniet er van in goede gezondheid!
Echt helemaal geweldig Rene, wat een auto man... (foto Roger_L MM2012) Image Unavailable, Please Login
René en Heidi, wat een beauty zeg. De foto's zijn bij jullie in de tuin genomen?? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Heel erg gaaf René & Heidi, Mooie historie bij de auto. Echt een verzamelstuk! Lang aan het zoeken geweest of per toeval aan jullie aangeboden. (Right place, right time.....?) Vergeet er niet af en toe van te genieten met een ritje. Heel veel plezier gewenst en ik/we kijken uit naar de garage warming! Jeffrey