Sorry Henk, Ben aan het pakken. Ga zo op pad naar het beloofde land, maar nu slaap je waarschijnlijk al. Tot later! Zwiet driems in Deil Xxx, E.
Mocht iemand nog een nieuwe F willen kopen; ik sprak gisteren iemand die zijn nieuwe 458 slechts 3 maanden op Duitse platen had gehad, vervolgens liet keuren en importeren; scheelt 33.000,- aan belastingen!!!!
Dat weet ik, hij staat hier in de garage. Maar bumper ziet er anders uit dan die van ons. Zal wel liggen aan het standpunt van de foto.
tja, ik zou wel willen maar bij de staatsloterij hebben ze me helaas weer het verkeerde nummer gegeven. Wel voor het eerst in 10 jaar 5,- winst. Toch maar weer verder zoeken naar een andere manier om geld te verdienen ;-)
Is geen hogere wiskunde, zelfs ik kan het! Als je in plaats van de button 'quote' op de button met de aanhalingstekens drukt kan je meerdere posts selecteren voor een reply. Als je bij de laatste post die je wilt selecteren 'quote' kiest kan je in één post op al die geselecteerde posts reageren. Gr. Martin
Prachtige beelden uit Limburg! Het viel mij ook enorm op bij dit exemplaar toen ik hem een jaar of 4 geleden spotte in Muiden, ik denk dat het zo opvalt door de lichte kleur van deze auto. Gisteren thv Nunspeet nog een groene 456 bij een tankstation zien staan.
Ha Fred, de kleur is "Verde Zeltweg" kleurnummer 610. Zie je inderdaad niet veel en was eerlijk gezegd ook niet direct mijn voorkeur. Maar na een aantal Maranello's gezien te hebben die allemaal wel iets hadden wat me deed twijfelen, ging ik toch eens bij deze kijken, die stond bij mij in de buurt. De auto stond op dat moment in de zon en toen was ik eigenlijk meteen verkocht. In combinatie met het crema interieur vind ik het een heel 'sjieke' verschijning. Het is echter wel een erg donkere kleur en als de zon niet schijnt lijkt het wel zwart. Dus wel wat moeilijk dusdanig te fotograferen dat de kleur ook mooi uitkomt. Ik heb de auto nu een jaar en pas onlangs (na de meeting in Houten) de tijd genomen om eens wat fototjes te maken. Ik zal me ook even melden in het "even voorstellen" draadje en wat meer foto's plaatsen (had ik nog steeds niet gedaan omdat ik -vond ik- nog geen goeie foto's had). Ik praat bewust niet over vuto's want die kan het veel beter... Hier alvast eentje: Groeten, Bert Image Unavailable, Please Login
Dat de kleur lastig te fotograferen is weet ik inmiddels uit ervaring maar hij is erg mooi wanneer het zonnetje er op schijnt! 1e foto zie je goed hoe donker hij is in de schaduw. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Welkom Bert, ik zag die bijzondere kleur en wist er niets over. Vandaar mijn vraagje. Je hebt al "voordeel" van je posts die ik uitlokte , animo genoeg deze combo vast te leggen blijkt maar weer Kwam deze nog tegen (uit registry van marcello) van Houten 2009 met ook nog eens een bijzondere kleur 360 ernaast. De 430 lijkt zwart, toch? Image Unavailable, Please Login