Daar had zomaar een gele 308 bij kunnen zitten. Had helaas geen tijd, maar heb mijn aandeel dinsdag geleverd.
Geweldig René, Edvar, Wim!!! Dat zijn toch de betere verjaardagscadeautjes voor je zoon @Edvar, waanzinnige kleurencombinatie. Helemaal in het zonnetje. Hele hoge WOW factor! Martin, al nieuws van jou kant?
Heeeeeeeerlijk ... ;-) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wow erg mooi! En niet de enige superexoot in de trailer, wat staat er nou boven? :O Een Alfa Zagato of zo? Edvar: Gaaf zeg, hopelijk kom ik 'm eens in het echt tegen, ben erg benieuwd naar de kleur.
Mooooi Edvar. congrats!! enne......dat woestijnzand ... grrrrr Vanochtend zag m'n auto er niet uit........ Ik verwacht dat er nog wel meer zal vallen
Eerste pics, hij ziet er werkelijk schitterend uit...beter dan nieuw zeiden ze bij Monza! Eerste korte ritje zit er ook op maar helaas begon 't wat te regenen dus erg ver zijn we niet geweest...dat worden lange maanden tot 't voorjaar! Hij komt trouwens zeer waarschijnlijk in de showroom te staan bij Monza. Leuk detail is dat de originele cover er nog bij is, weliswaar een beetje versleten door de tand des tijds (of muizen) maar toch...
Djuuu....weer verkeerde tab, hierbij alsnog de foto's. Monza heeft er ook gemaakt van de 'onthulling' en die krijg ik nog. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Echt heel mooi! Doe er voorzichtig mee, er zullen er niet veel zijn in deze staat Nooit geweten dat een F40 cover er zo uit ziet trouwens, zal niet vaak gebeuren dat de originele er nog bij zit.