Van harte gefeliciteerd met je nieuwke Jeff! Met of zonder challenge grille? Edit: ah je hebt een foto van het kontje toegevoegd.
Chique combo Jeff. Onwijs veel plezier en pretkilometers ermee.....! Enne.....even wachten met op kenteken zetten zodat je 36-ZZZ-0 krijgt
Ik zeg: perfecte kleur! Die Henk met z'n rood Mooie aanwinst voor de regio hier, ik zal hem (hopelijk) wel een keertje voorbij zien knallen, veel plezier en veilige kilometers Jeff!
Prachtig Jeff en Caroline, van harte met deze prachtige aanwinst! Leuk om te zien dat het zo'n bijzondere combinatie is geworden evenals de eerdere auto's waar jullie mee bezig zijn geweest. Ik hoop hem snel in het echt te kunnen bewonderen! Geniet er van!
Gefeliciteerd Jeff! Grigio Titanio is prachtig voor een 360 Spider! Veel plezier en veilige kms ermee!
Super, gefeliciteerd met de aankoop! En blij om te zien dat het opnieuw om een niet-rode Ferrari gaat
Dat zeg ik! Mooie combo. Ik zie ook stiksel van een tint lichter, toch? Ook dat two tone dashboard is top! Inmiddels 700km erbij. Kunnen weinigen zeggen: auto kopen en op de eerste dag gelijk 2x tanken en gewassen Heel veel plezier met deze 360, kom snel even kijken...
Nogmaals gefeliciteerd Jeffrey. Wel even Challenge gril er op zetten; staat denk ik fantastisch met deze kleur en past goed bij dat duotone dashboard!
@all, dank jullie wel voor de felicitaties! Ik ga gokken op 3-FFF-60 Slecht te zien op de foto, maar idd alle sticksel in 'Beige Chiaro'. Geeft een mooi contrast met het Cuoio en past mooi bij het beige dak. 800km Was ook meteen het eerste ritje. (Had de auto nog niet live gezien.) De regen onderweg naar huis deed me denken aan de regen tijdens de laatste dag italy trip 2012. Pfff, echt met bakken!!! Ideale kleur dat Grigio Titanio, zag bijna niet dat hij/zij vies was. (inmiddels gewassen op stal) Voor Challenge grilles.
Top, da's nog beter! Ga ik proberen voor 4-FER-58 te gaan, maar met mijn spaartempo zal het wel de 4-SPY-58 worden.....
Gefeliciteerd met deze beauty. Mooi ritje ook die 800 km. Veel veilige en vooral plezierige kilometers.
Even doorbijten Leuke plaatjes van de FCN Zandvoort-meetings (voorloper van Italia a Zandvoort) en de Coppa d'Italia. Gr. Martin
Jeff, ook van deze kant nogmaals de felicitaties. Ik vind die kleur van de kap erg mooi. Blauw was ook mooi geweest denk ik maar dan is het weer moeilijk met het interieur. De meeste mensen zouden voor het zwart gaan bij zo'n kap. Safe. Maar dit zoals gezegd, erg mooi. Challenge grill zou ik niet doen. Cor Mondial zei het laatst precies goed. Een Modena is een wat agressievere auto waar de spider toch iets meer flair heeft. Die Challenge grill heeft wat racy's natuurlijk en past er mijns inziens niet goed bij. Vind ik overigens ook voor die doorzichtige flexi kap. Die ontwerpkeuze heb ik nooit begrepen. Maar hee, wie ben ik. Doe er voorzichtig mee want de 360 kan je zomaar ineens verrassen. Je denkt al gauw dat ineens alles kan met die wegligging maar op hele hoge snelheid zijn bochten echt bochten. Ik stuur er nu 55.000km mee dus ik denk dat ik wel weet waar ik over praat
LOL @Henk, ik denk nog regelmatig terug aan het weggedrag van je 360 op die regendag langs het garda meer in 1 van de eerste Italy trips, dat was heel listig!
Grappig dat je daar over begint, kijk maar eens in de Italy draad 2012 hoe de teaser is geworden.... Ik ga ook mijn mandje in, heb die Adele wel 100x gehoord (zie/luister de Italy teaser en je begrijpt waarom)
Jeff, Congrats vanaf deze kant. Erg mooie combinatie met Grigio Titanio. Even een 1 1/2 jaar goed zoeken maar dan heb je ook wat We kunnen onderhand wel een 360 draad gaan beginnen........ Ik onderschrijf wat Henk al meldde: Voor mij achter geen Challenge grill. Daar heeft een 360 spider niiet het hard-core uiterlijk voor. (just my 2 cent). Voor heb ik ze wel laten plaatsen. Ik hoop dat je er samen met Caroline veel plezeir mee hebt.!!
Wow, Jeff! Erg fraai!!! Jammer dat je nog een tijd op de zomer moet wachten. Maar het genieten komt vanzelf! Onno