Na het patatje Paay van enige tijd geleden is er nu ook het menuutje Badr Hari......... Image Unavailable, Please Login
Geef dat ding aan Vu man. Hij heeft al zo veel voor je gedaan Ik reed laatst in zijn Focus en die koppeling deed het pas toen ik hem door de kokosmat duwde en mijn bilspier verrekte.
Die snotaap heeft tenminste wel smaak Justin Bieber aangehouden in Ferrari van onze redactie AMSTERDAM - FOTO - Vrijgezelle vrouwenmagneet Justin Bieber is dinsdagavond na een wilde joyride met een Ferarri staande gehouden door de politie. Het Canadese tieneridool scheurde met de witte bolide door de straten van West Hollywood toen hij aan de kant werd gezet door de lokale politie. Volgens ingewijden van de Amerikaanse entertainmentsite werkte Bieber keurig mee, maar werd de 18-jarige zanger wel op de bon geslingerd. Voor welke overtreding is echter niet bekend. Image Unavailable, Please Login
Ze hebben daar niet te klagen over voldoende blauw op straat. Of kwamen ze alleen langs voor een handtekening
Ik ging langs de bioscoop om kaartjes te halen, daarna een rondje door Rotterdam gefietst waar ik Jordy zag rijden in zijn F430. Heb hem even gestalkt Weet niet of je mij in de gaten had? Op de Meent kwijt geraakt (dacht dat je naar Hofplein zou gaan). 1 Mobielfoto gemaakt.
Zou ze altijd zo gillen.....? http://www.autojunk.nl/2012/11/brunette-rijdt-mee-in-ferari-458 [size=-5](kom er maar in Michiel..... )[/size]
Wow, die ziet er goed uit! Ik zou er eentje kopen met een heeeele lage achterklep Voor de Futo's Bij Hans en frietje zeker Dat joch krijgt te veel aandacht... nachtbrakers
Niks over de gordel die verkeerd zit en het feit dat ze andere kleren aan heeft moeten doen aan het eind van het flmpje? Gr. Martin