Leuk om te zien was hoe ze de V12's buiten op een rij stalden. Er stonden leuke auto's daar; witte 458 spider en 2 599 GTO's... binnen ook een leuke auto. Verkeerd merk...maar wel een beest... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog een paar plaatjes. Het was weer gezellig! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Zo te zien moet het een geweldige ervaring zijn geweest. Ik vind de F12 een prachtige auto. Henk, de 458 spider staat je goed ;-)
Hier de (HD) beelden voor de thuisblijvers (en mensen die achteraan stonden ). Echt een fantastische auto en een mooie show neergezet door Kroymans. Met 275, Daytona, BB, Testarossa, 550 en 599 ook op beeld [ame]http://www.youtube.com/watch?v=NWT-BiIbWSE[/ame]
Weer een heel mooi filmpje. Met name het kleurtje van de F12Berlinetta in Maranello is schitterend in de volle zon.
Oef, Roger, moest dat nou Het is al gezegd maar ik vond jouw beeldmateriaal erg fraai. Vooral eigenlijk dat eerste stuk met die afwisselende historische en moderne beelden en die prachtige muziek er bij. Kippenvel. Dat wil ik nog wel eens zien. Was het jullie trouwens ook opgevallen dat Sander een versprekingkje had? Hij zei 'tributo di Otto cilindri'. Twaalf in het Italiaans is toch dodici?
Thanks! Ik ben even de naam kwijt van de kleur van die F12 in Maranello. Erg mooi! Alweer een half jaar geleden dat ik die beelden maakte...
Maikel: prachtige beelden, zo heb je de sfeer pas echt te pakken Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
<tipje van de sluier aan> Ik heb Frits Kroymans 2 weken geleden voor de Gli geïnterviewd en hij gebruikte gisteravond exact dezelfde woorden bij het omschrijven van de passie voor Ferrari en de klanten van Kroymans. Zou het een standaard zinnetje zijn of zou hij de tekst die hij de dag tevoren ter controle had ontvangen nog in zijn hoofd hebben? <tipje van de sluier uit>
Ik bedoel het niet verkeerd hoor, ik vond het alleen frapant toen ik de tekst vanmorgen nog eens doorlas.
Beetje off topic, maar hoort er toch een beetje bij. En hoe Fred nou kan zeggen dat die voorkant lelijk is, wil ik niet begrijpen. Ik vind hem schitterend. Image Unavailable, Please Login
Dat zie je niet vaak, handgeschakelde F430 coupe: http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-s/ferrari/m617224655-ferrari-f430-handgeschakeld.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Mooie wagen. Wordt de prijs gedrukt omdat het een handgeschakelde auto is? Liggen die zo slecht in de markt?