Dat zie je niet vaak, handgeschakelde F430 coupe:...
Gaaf. Jammer van dat zwarte interieur, ik had liever rosso of cuoio gezien, maar die handbak maakt het wel weer goed. EDIT: Oef, deze is ook gaaf zeg.
Aparte voorbumper, lijkt CS maar is het net niet... Is veel aan versleuteld, zal een aardige duit gekost hebben echter geen populaire kleuren combo
Even in de sfeer van komende GP F1 komen. Nog niet zo heel erg lang geleden... http://youtu.be/0tEHQJn_hxo
Ik vind 'm top! En die handbak vind ik persoonlijk juist wel gaaf, maar dat zal ongetwijfeld de prijs drukken.
Nee hoor, handbakken hebben dezelfde prijs als een F1 in deze prijsklasse. Het is net wat de liefhebber wil. Ik zou dus weer een handbak nemen.
Ik heb hem aldaar bekeken voordat ik mijn 308 kocht. Eerste indruk was dat het een goede auto was/is, maar hij staat er inmiddels al wel een tijdje. Bij mij ging het gesprek uiteindelijk richting de 355 die ze hebben staan, dus ik ben er niet veel over de geschiedenis te weten gekomen... Ook voor de mensen die achteraan stonden ook heel leuk om te zien idd mooie show en mooie film Mike. Ferrari's heb ik niet gezien hoor
Marc, Leuke video, ik wordt nooit uitgenodigd voor dit soort evenementen, maar ik ben meteen naar mijn auto gerend want mijn italiaans is beter dan mijn nederlands. Ik schrok me dood want ik dacht toch echt een 12 cilinder te hebben....je mag toch wel verwachten van een verkoper dat ie zijn of haar pappenheimers kent. Ciao Oscar Ps arrogant? Moet je die verkopers horen.
De F40 van René, het was me trouwens zeer aangenaam kennismaken met je! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Een leuk filmpje van de presentator, goede impressie van en voor de deelnemers. Knap gedaan want alles zit erin, oa het rijden, de tests, de massa's mensen, de omgeving en die verklede muzikanten met hun toeters zijn een mijlpaal voor de rijders, http://vimeo.com/45839184 2013 geen MM voor ons, na 3 x wel zin in weer wat anders, ik wil nu meer racen. Ciao, Oscar
Gaaf filmpje, zie veel bekende (lees: Nederlandse) equipes op Houtman na. Jij zelf komt ook in een flits (op het podium) voorbij. Kan begrijpen dat na zoveel emotie (3x alweer ) er nieuwsgierigheid ontstaat naar nieuwe/andere emotie. Veel succes met je ambities (wat is je doel?) en vooral "hou het heel allemaal" (en dan bedoel ik eigenlijk niet eens de auto aangezien die te repareren is) Ps Mocht de organisatie de 212 "oproepen" biedt/offer ik mij volledig belangeloos aan/op hoor
Laten we er een zegeltje van Massa's bak aftrekken. Krijgen we 5 startplaatsen straf. Alonso naar de schone (snellere) kant van de startrij, (Massa ook) en Alonso 1 plaats naar voren. Briljant? of toch niet? Edit: Briljant dus, blijkt. Net als de wedstrijd trouwens. Wat een geweldige baan!
scroll ik toch zo over die foto's heen. Hoe is het mogelijk? Ik krijg letterlijk nooit genoeg van het bekijken van een F40. Alles aan die auto is sexy en begeerlijk. Wat ie ook kost, elke cent waard!
Zo, nog eentje dan voor jou Gisteren heb ik dus mijn eerste F40 gezien, en ik ben er erg onder de indruk van, ik vind jaren 80 Ferrari's nogaltijd de beste ooit gebouwd Image Unavailable, Please Login
Alonso heeft in Brazilië nog een kans. Het blijft dus nog even spannend. Mooie baan trouwens. Die S bochten achter elkaar... Waanzinnig
Mmmmm en met adjustable shocks? Interessant! Komt er in ieder geval! Binnen nu en een jaar dan, inshala..... Ciao Oscar